نوشته شده توسط : yadakyar

تتر یک ارز پایدار محبوب است که تریدرها بسیار از آن استفاده می کنند. دلیل محبوبیت تتر نرخ تتر است. تتر به دلیل اینکه پشتوانه آن ارز های فیات هستند نرخ آن همیشه ثابت است و دچار نوساناتی که در بازار برای دیگر ارزهای دیجیتال به وجود می آید. این مسئله باعث محبوبیت تتر شده است.

در ادامه به معرفی ارز پایدار تتر می پردازیم.

در سال 2010 یک شرکت هنگ کنگی اقدام به ساخت تتر کرد. متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کردند بر این باور بودند که فناوری بلاکچین بیت کوین قابلیت این را دارد که بتوان بر روی آن چندین ارز دیجیتال دیگر را هم به اجرا درآورد.

به همین دلیل دو گروه متشکل از متخصصان عرصه فناوری تشکیل شد که ایده گفته شده را مورد بررسی و تحقیق قرار دادند و در نتیجه به ادغام کردن نتایج به دست آمده از تحقیقات پروژه های این دو گروه تتر به وجود آمد. این دو گروه استارت آپی با نام ریل کوین و یک صرافی ارز دیجیتال با نام بیت فینکس بودند.

ثابت بودن نرخ تتر یا همان بدون نوسان بودن قیمت آن مهم ترین نقشی است که تتر در دنیای رمز ارزها به عهده دارد. این ثبات قیمت باعث شده است که جمع کثیری از تریدر ها برای حفظ سرمایه خود در مقابل نوسانات قیمت دیگر رمز ارزهای موجود در بازار پول خود را به تتر تغییر دهند تا سرمایه خود را در برابر نوسانات قیمت حفظ کنند.

در بازاری که ارزهای دیجیتال با نوسانات شدید همراه هستند و افراد زیادی از ضرر کردن در این بازار واهمه داشتند، نیاز به یک ارز با قیمت ثابت به شدت احساس می‌شد. به همین دلیل تتر را ایجاد کردند. در واقع مهم‌ترین ویژگی تتر، ثابت بودن ارزش آن است. اگر شما طلا بخرید ممکن است فردا ارزش آن پایین بیاید و ضرر کنید یا اینکه بالاتر برود و سود کنید بنابراین طلا ثبات ندارد. اما تتر همیشه 1 دلار است و با توجه به اینکه در ایران دلار تقریباً روند صعودی دارد، خرید تتر برای پول شما هم امنیت و هم سود دارد.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های تتر که توجه افراد را به خود جلب کرده است، پایین بودن کارمزد آن می‌باشد (حدود 5 تتر در هر تراکنش مالی). به همین دلیل به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل شده است. البته با توجه به نحوه خرید تتر، میزان تراکنش ممکن است متفاوت باشد و این موضوع به صرافی‌ای دارد که از آن خرید می‌کنید.

ویژگی جالب دیگر تتر این است که می‌توانید تتر را به ارزهای دیگر تبدیل کنید. معمولاً زمانی که بازار ارزهای دیگر سیر نزولی دارد، سرمایه گذاران به تتر پناه می‌اورند و زمانی که سیر صعودی گرفت، می‌توانند تتر خود را به بیت کوین و غیره تغییر دهند. با این روش پول خود را می‌توانید حفظ کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: نرخ تتر , نرخ تتر در تترلند , خرید تتر , قیمت تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

من چند مقاله در مورد "چه چیزی باید مراقب باشم" هنگام کار با ارائه دهندگان بازاریابی اینترنتی نوشتم. این پست ها ، از جمله یک پست مفصل در مورد شرکت های سئو سایت حرفه ای  ، قصد دارند به مارک ها و مشاغل کمک کنند تا زمینه های نگرانی را با تیم SEO موجود یا آینده خود شناسایی کنند. امروز خوب ، به نظر می رسد روحیه فصل (امروز شکرگذاری در ایالات متحده است) باعث شده من از کسانی که در صنعت هستند و در واقع روز به روز توسط مشتری های خود درست عمل می کنند ، تشکر کنم. بنابراین ، من تصمیم گرفته ام تا به شما یک نگاه اجمالی به ظاهر یک شرکت SEO عالی ارائه دهم. این احتمال وجود دارد که نزدیک به سال جدید شما باشد ، تصمیمات بزرگی در مورد چگونگی پیشبرد برنامه بازاریابی آنلاین خود اتخاذ خواهد کرد ، بنابراین لطفاً هنگام آماده شدن برای سال آینده ، کمی حرکت را در مسیر درست در نظر بگیرید. برای اینکه بدانید هنگام انتخاب SEO برای نام تجاری خود به دنبال چه چیزی بگردید ، بیشتر بخوانید.

1. معتبر ، وابسته ، تحصیل کرده ... و متصل

این ویژگی چهار در یک در ایجاد اعتبار یک شرکت بازاریابی آنلاین ضروری است. بلافاصله قادر خواهید بود با مرور وب سایت موجودیت هرکدام را تشخیص دهید و برای انجام این کار به ندرت لازم است از صفحه اصلی فراتر بروید. آیا SEO احتمالی از طریق Better Business Bureau (BBB) ​​محلی خود اعتبار سنجی نشان می دهد؟ آیا آنها اعضای یک هیئت تجاری محلی ، اتاق بازرگانی یا سایر انجمن های تجاری معتبر هستند؟ آیا مشخصات تیم آنها اثبات می کند که کارکنان متشکل از افراد بسیار واجد شرایط در زمینه بازاریابی اینترنتی آموزش دیده و آراسته شده اند؟ با مرور مختصری از سایت SEO ، خیلی سریع به این نتیجه خواهید رسید. سرانجام ، اتصال ممکن است کمی کمتر از شناسه های فوق آشکار باشد اما وجود سه مورد اول اغلب به موارد دوم منجر می شود. سئوکاران متصل به منابع آنلاین به تعداد زیادی از منابع آنلاین در سراسر منطقه خود و فراتر از آن دسترسی دارند ، منابعی که می توانند در معرض دید آنلاین افزایش یافته برای کسب و کار شما در قالب لینک و نام تجاری - روابط عمومی آنلاین در بهترین حالت خود باشند.

2. بنیان در فناوری On-Page

گزارش فاکتورهای رتبه بندی سال به سال ثابت می کند که فناوری صفحه برای توانایی رتبه بندی خوب وب سایت در موتورهای جستجو ، ضروری است. سئوکاران با پیش زمینه و بنیان قوی در امور فنی بازاریابی اینترنتی می توانند سایت شما را از صحنه خارج کنند. اگر در حال راه اندازی یک وب سایت کاملاً جدید باشید ، یا اگر سایت شما از ماهها تأسیس یا سالها قبل هرگز نتوانسته رتبه خوبی کسب کند ، برای شما بسیار ضروری و مرتبط خواهد بود. از SEO احتمالی خود بپرسید که چه برنامه ای برای "باطن" فنی وب سایت شما دارند تا آن را "با صدای بلند" به دنیای آنلاین معرفی کنند یا عملکرد فعلی آن را بهبود ببخشند. به عبارات زیر در پاسخ آنها گوش دهید:

 

    علامت گذاری سایت خود با داده های ساخت یافته (قطعه های ساختاری ، schema.org)

    بهینه سازی برچسب های عنوان ، عنوان ها و توضیحات متا

    بهینه سازی سرعت صفحه وب سایت شما

    بهینه سازی سایت خود با طراحی پاسخگو برای موبایل

    بهینه سازی SEO محلی خود با توسعه و ایجاد نقشه Google برای کسب و کار من

 

3. توسط محتوا هدایت می شود

 

در حالی که فناوری درون صفحه ای در واقع بنیان یک شرکت SEO خوب است و متعاقباً یک برنامه SEO خوب برای کسب و کار شما به وجود می آورد ، محتوای آن چیزی است که امروز ، در سال 2015 و بعد از آن سئو را عالی می کند. اگر ارائه دهنده SEO شما شایسته هدایت هزینه برای موفقیت وب سایت شما است ، آنها یک تیم محتوا خواهند داشت ، مجهز به هدیه gab آنلاین. این تیم اثبات شده صفحات وب شما را بازنویسی می کند ، استراتژی وبلاگ نویسی مداوم شما را تهیه می کند و محتوایی غنی از رسانه در قالب عکس ، اطلاعات گرافیکی و ویدئو ارائه می دهد تا مشتری شما و موتورهای جستجو را به طور یکسان با تمام نیازهای شما فراهم کند. اگر شرکت SEO آینده شما پرسنلی را در اختیار دارد که برنامه محتوای شما را بر عهده بگیرند ، سال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

امروزه برای راحتی در محل کار همه کارفرمایان اقدام به خرید کفش کار از فروشگاه های فروش عمده کفش کار می کنند. در این مقاله یونکس قصد دارد شما را با ویژگی های یک کفش کار آشنا کند تا در هنگام خرید از فروشگاه های فروش عمده کفش کار بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکاتی که باید در هنگام خرید کفش کار رعایت کرد

 

اگر روی پای خود کار می کنید ، کفش می تواند دوست یا دشمن شما باشد - در اینجا چهار نکته وجود دارد که باید هنگام خرید کفش کار جدید از فروشگاه های فروش عمده کفش کار به دنبال آنها باشید.

این دردها و فشارها ممکن است به دلیل وضعیت بد بدن و عدم ورزش باشد اما به راحتی و فقط با پوشیدن کفش مناسب می تواند حتی گاهی ریشه کن شود. اما چه چیزی درست است؟ این نادانی است که کفش های مد را ترغیب می کند تا به کفش های انتخابی اعم از منتظر ، آشپز یا کارمندان بار تبدیل شوند. شاید بار یا رستورانی که در آن کار می کنید سیاست کفش داشته باشد و احتمالاً بداند که چه کاری برای پاهای شما مفید است ، اما در غیر این صورت ، این تصمیم به شما بستگی دارد.

چهار ویژگی اصلی یک کفش خوب "تمام روز روی پا است" وجود دارد:

آسایش

گرفتن

ماندگاری

سبک

از نظر ذهنی ، شما ممکن است در مربیان مرسوم ، مد روز یا All Stars جذاب خود احساس راحتی کنید ، اما حقیقت این است که آنها هر چهار جعبه را علامت نمی زنند و بنابراین نباید در مواردی که هنگام خرید کفش کار جدید باید جستجو شود ، در نظر گرفته شود.

فروش عمده کفش کار

آسایش

راحتی واقعی در کف خانه به طرح هایی نیاز دارد که پای شما را از هر جهت گهواره کند. اگر می توانید مخاطبان تالار رویال آلبرت را در دل خود جای دهید ، احتمال تخت پا بودن شما وجود دارد. این ویژگی های جذب شوک پای شما را کاهش می دهد و "لرزش" را به کمرتان منتقل می کند. پشتیبانی دوست شماست. ما پیشنهاد می کنیم برای پر کردن این خلا gap روی چند کفی با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

گرفتن

شما تمام روز روی پا هستید ، احتمالاً روی یک سطح سخت و لغزنده هستید ، بنابراین باید مطمئن شوید که کفش های شما به همان اندازه خشک شده Weetabix روی یک کاسه به زمین متصل شده اند. مقاومت در برابر لغزش در مواردی که احتمال ریزش وجود دارد از اهمیت بیشتری برخوردار است. به یاد داشته باشید ، کف های گری باعث شادی روح می شوند.

ماندگاری

طبق کالج Podiatry ، در یک روز کاری عادی ، پای کار می تواند تا 15 مایل حرکت کند. بنابراین جدا از اطمینان از اینکه پاها می توانند مسافت پیموده شده را انجام دهند ، کفش هایتان نیز باید همین کار را انجام دهند. به هر حال ، شما نمی خواهید پس از اولین شیفت کاری آنها را معامله کنید. شما باید بدنبال چرم های سخت اما انعطاف پذیر ، کفهای مقاوم و پاشنه های تقویت شده باشید. یک کفش کار با کیفیت خوب اگر نه بیشتر ، باید ماه ها خدمات با کیفیت به شما بدهد. اگر اینطور نباشد ...

سبک

سقف اجباری؟ بررسی! بلوز یا پیراهن مارک اجباری؟ بررسی! دامن یا شلوار هوشمند؟ بررسی! پیش بند یا تبر اجباری؟ بررسی! کفش هوشمند ، راحت ، متناسب با هدف؟ هومم مهمترین قسمت لباس فرم شما با توجه به ایمنی ، سلامتی و راحتی معمولاً موردی است که بیشترین خطر را برای شما دارد. اما نیازی نیست کفش های شیکی وجود دارد که باید در آنها قرار داده شود و همه جعبه های دیگر نیز چک شود.

کفش های کاری مقاوم در برابر لغزش همه جعبه ها را علامت گذاری می کنند

کفش های ما در طیف وسیعی از صنایع پوشیده شده اند ، اینها تنها برخی از مشتریانی هستند که به آنها خدمت می کنیم. به فروشگاه ما مراجعه کنید تا ببینید چه سبک هایی را ارائه می دهیم.

مطمئن نیستید چه نوع کفش کار برای شما بهتر است؟ سپس جواب گرفتیم.

راهنمای رایگان ما به شما کمک می کند تا بهترین کفش را برای خواسته های شغل خود پیدا کنید. هر شغل متفاوت است و هر کفش نیز متفاوت است ، بنابراین مهم است که بهترین کفش ها را برای کار پیدا کنید. راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید تا کار ساده ای باشد.

جمع بندی

یونکس فروشگاه فروش عمده کفش کار است که شما می توانید با خیالی راحت از کیفیت کفش های آن ها اقدام به خرید کفش کار مورد نیاز خود کنید.

 



:: برچسب‌ها: فروش عمده کفش کار , فروش عمده کفش کار با کیفیت , یونکس , فروش عمده کفش کار یونکس ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

 برای کمک به شما در یافتن شرکت سئو که نیازهای شما را برآورده می کند ، به یاد داشته باشید:

 

• یک هدف مشخص تعیین کنید: اول از همه ، شما باید تصمیم بگیرید که از استخدام یک ارائه دهنده خدمات SEO می خواهید چه چیزی بدست آورید. در نظر بگیرید که آیا شما به یک بار ممیزی SEO یا SEO مستمر ، مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک یا سرویس دیگری نیاز دارید. یک هدف مشخص تعیین کنید و آن هدف را با ارائه دهنده بالقوه خود در میان بگذارید. این به شما کمک می کند تا بازده سرمایه گذاری حاصل از تلاش های ارائه دهنده را بسنجید.

 

• درخواست مشاوره رایگان کنید: بعد از اینکه هدف خود را تعیین کردید ، می توانید از شرکت سئو مشاوره رایگان بخواهید. طبق تجربه من ، بیشتر شرکت های سئو مشاوره رایگان در زمینه سئو ارائه می دهند ، بنابراین از این فرصت ها استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا در مورد آژانس و افراد آن اطلاعات کسب کنید ، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که یک شرکت SEO مناسب را استخدام می کنید.

 

• ببینید که این شرکت در گذشته با چه مارک هایی کار کرده است: مارک های بزرگتر معمولاً هنگام استخدام هر نوع شرکتی از جمله یک ارائه دهنده سئو سیاست های بسیار سختگیرانه ای دارند. من دریافته ام که آنها معمولاً تنها شرکتی را استخدام می کنند که کیفیت بالایی داشته باشد. بنابراین اگر شرکت سئو مورد نظر شما با یک یا چند مارک بزرگ کار کرده باشد ، احتمال بسیار خوبی وجود دارد که در دستان شما قرار بگیرد.

 

• دریابید که شرکت قصد دارد از چه تکنیک هایی استفاده کند: شرکتی که انتخاب می کنید چه کمکی به شما می کند تا نیازهای شما را برآورده کند؟ اطمینان حاصل کنید که از تکنیک های SEO استفاده می کند. برای دریافت ایده بهتر در مورد توانایی ها و مهارت های شرکت ، از مطالعات موردی و منابع استفاده کنید. سئو مدرن کاملاً متفاوت از تکنیک های قدیمی سئو است ، بنابراین وبلاگ شرکت و پیش بینی های آینده را بخوانید و به داستان های مشتریان فعلی و گذشته گوش دهید.

 

• گزارش دهی و ارتباطات را روشن کنید: از شرکت در مورد خدمات پشتیبانی و گزارش دهی خود سوال کنید. به عنوان مثال ، چه کسی به سوالات شما پاسخ خواهد داد؟ چگونه باید با مالک یا مدیر عامل تماس بگیرید؟ چگونه و چه زمانی گزارش دریافت می کنید؟

در آخر

با رعایت این نکات می توانید با موفقیت یک شرکت سئو برای کار خود پیدا کنید. با داشتن اهداف مشخص ، دریافت مشاوره رایگان و بررسی مشخصات شرکت و مشخصات خود ، می توانید اطمینان حاصل کنید که یک شرکت SEO مناسب برای سازمان خود استخدام می کنید که می تواند میزان بازدید از وب سایت شما را رتبه بندی کند - و از رقبای خود پیشی می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

از کجا می دانید کدام شرکت می تواند نتایج مورد نیاز شما را بدست آورد؟ معمولاً اثبات این امر در پودینگ است ، اما شما می توانید با خواندن بررسیهای شرکت SEO ، مطالعات موردی و موارد اصلی ، "بله ، من با این شرکتها تماس می گیرم" و "جهنم نه ، آنها وب سایت من را لمس نمی کنند" محتوای وب سایت.

 

برای کمک به محدود کردن جستجوی خود ، از 4 نکته زیر استفاده کنید تا به شما کمک کند تا یک شرکت سئو حرفه ای شریکی مناسب برای کسب و کار خود پیدا کنید.

نکته شماره 1 - اهداف SEO خود را کاملاً مشخص کنید

 

برای اینکه تیم مناسبی برای شغل پیدا کنید ، ابتدا باید بفهمید که می خواهید کدام مناطق از حضور آنلاین خود را بهبود ببخشید. شما ممکن است به یک وب سایت کاملاً جدید نیاز داشته باشید یا فقط به SEO نیاز داشته باشید. اگر مطمئن نیستید کدام مناطق را باید بهبود ببخشید ، آنالیز دیجیتال مارکتینگ را انجام دهید. یک آژانس خوب داده های لازم را برای اثبات تمرکز بر روی کدام یک از مناطق دارد.

نکته شماره 2 - یک شرکت جستجوگر جستجو برای یافتن اطلاعات شما پیدا کنید

 

برای یافتن بهترین راه حل ها برای تجارت منحصر به فرد خود ، می خواهید از یک شرکت SEO استفاده کنید که می تواند تمام داده های شرکت شما را ردیابی و اندازه گیری کند. این شامل تماس های تلفنی ، فرم های تماس ، بازدید از سایت ، نرخ کلیک و موارد دیگر است. برای انتخاب استراتژی های تجاری مناسب برای شرکت خود ، تصمیم گیری براساس نتایج و نه غرایز روده مهم است.

نکته شماره 3 - بررسیهای شرکت SEO ، مطالعات موردی و توصیفات خود را دریافت کنید

 

بهترین راه برای گرفتن نظرات بی طرفانه درباره یک شرکت؟ بررسی ها یکی از بهترین راه ها برای یافتن یک آژانس معتبر خواندن توصیفات و بررسی های آنلاین آنها است. این بررسی ها را اغلب با کاوش در سایت شرکت یا جستجوی آنها در سایتهایی مانند Google ، Yelp یا حتی Glassdoor پیدا خواهید کرد (برای دیدن نظر کارمندانشان در مورد کار برای آنها).

 

برای کسب اطلاعات دقیق تر ، با تماس گرفتن از آنها یا ارسال فرم به صورت آنلاین ، مطالعات آژانس را درخواست کنید. این یکی از راه های عالی برای دیدن توانایی آژانس است. یکی دیگر از راه های عالی برای ایجاد احساس برای آژانس ، درخواست مرجع است. یک آژانس معتبر باید بتواند شما را با مشتری فعلی در تماس قرار دهد تا بتوانید با او درباره تجربه و میزان رضایت خود صحبت کنید.

نکته شماره 4 - یک مشاوره را برنامه ریزی کنید

 

چه با یک شرکت SEO فاصله داشته باشید و چه با هزاران مایل در سراسر کشور ، همیشه می توانید یک مشاوره بخواهید. به احتمال زیاد ، آژانس خوشحال خواهد شد که مقداری تحقیق در مورد صنعت شما انجام دهد و شما را با برخی از استراتژی هایی که آنها در مورد مشتریان قبلی استفاده کرده اند ، راهنمایی کند. یک مشاوره به شما کمک می کند تا از نوع افراد تیم آنها و میزان اشتیاق و خلاقیت آنها احساس کنید.

 

ایجاد یک رابطه مطمئن با آژانس جستجوگرای خود مهم است ، بنابراین از این فرصت به عنوان فرصتی استفاده کنید و ببینید چقدر به خوبی ارتباط برقرار می کنید. آیا همه آنچه را توضیح می دهند می فهمید؟ نگرش آنها چگونه است؟ آیا آنها گران فروشی می کنند؟ آیا به نظر می رسد آنها در مورد کاری که انجام می دهند پرشور هستند؟ این وقت شماست که از آنها سوالات خاصی بپرسید!



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

 

سرویس نظافت منزل

چگونگی سرویس نظافت آنلاین به صورت آنلاین

امروزه با بیشتر شدن مشغله های خانواده ها به ویژه با روند روبه رشد بانوان شاغل و وقت نداشتن آنها برای نظافت و رسیدگی به کارهای منزل ،همچنین با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی نیست نگران کثیفی منزل و محل کارتان باشید، فقط کافی است که در سایت مای بانیکس خدمات مورد نظر خود را سرچ و انتخاب کنید،با مای بانیکس درهرزمان ومکانی که شما بخواهید فرد یا افراد مطمئن و قابل اعتماد و با هویت مشخص شده در مکان موردنظرتان حضور یابند، و مطابق میل و سلیقه شما کار سرویس نظافت منزل و یا محل کارتان را با بهترین کیفیت انجام میدهند. 

در واقع امروزه خدمات نظافتی آنلاین از جمله کاربردی ترین سرویس هایی خدماتی هستند که همه خانواده ها به آن نیاز دارند. با پیشرفت تکنولوژی و دنیای اینترنت و وب اغلب افراد احتیاجات و خدمات مورد نیاز خود را از طریق گوشیهای هوشمند و یا از طریق سرچ در لپ تاپ های شخصی خود به صورت آنلاین جستجو می کنند.

درنتیجه با توجه به نیاز روزافزون خانواده ها به سرویس نظافتی منزل ، سامانه خدمات درب منزل مای بانیکس یکی از کاربردی ترین وب سایت(mybanix.com) را در این زمینه عرضه کرده است.سایت مای بانیکس بهترین سامانهی آنلاین برای درخواست سفارش های خدماتی، نظافتی و فنی است که هم اکنون با ویژگی های جدید ایجاد شده است. 

انتخاب فردی مطمئن برای سرویس نظافت منزل

برای نظافت منزل ومحل کار،پیدا کردن یک فرد نظافتچی مطمئن وحرفه‌ای در این روزهای پرمشغله به دغدغه بسیاری ازما تبدیل شده است. مای بانیکس مجموعه‌ای از نظافتچیهای خانم وآقای متخصص و مطمئن را گرد هم آورده تا شما بتوانید بدون دغدغه و ترس ، به راحتی برای نظافت منزل یا محل کار خود به نظافتچی‌های متخصص دسترسی پیدا کنید. علاوه براین وجود افراد مطمئن، برای انجام سایر سرویس خدمات نظافتی همچون قالی‌شویی، خشکشویی و ... نزدیکترین و مطمئن‌ترین سرویس‌دهنده‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در اسرع وقت با ثبت سفارش سرویس خدماتی منزل خود به نزدیکترین سرویس‌دهنده دسترسی پیدا می کنید.

کدام خدمات نظافتی منزل شما جزو وظیفه ی اصلی فرد نظافتچی ارسال شده توسط شرکت مای بانیکس میباشد؟

سرویس نظافت منزل

  • گردگیری اثاثیه و جارو کشیدن کف سالن و اتاق خواب 

  • نظافت سرویس بهداشتی و شستن حمام

  • شستشو و تی کشیدن کف و دیوارهای منزل

  • پاک کردن و دستمال کشیدن شیشه های پنجره ،درب ورودی منزل و ویترین ظرف ها

  • دستمال کشیدن کابینت ها و شستن لوازم آشپزخانه

  • شستن ظروف و قابلمه ها 

  • تی زدن کف و سرامیک های

  • *دیوارشویی (این سرویس منحصرا توسط نظافتچی های آقا انجام میشود و توسط خانم ها قابل انجام نیست)*

  • نظافت و مرتب کردن اتاق خواب و سالن

  • جابجایی وسایل و مبلمان داخل منزل (این خدمت نیز به صورت محدود و برای اشیای سبک توسط نظافتچی آقا قابل انجام است. جابجایی اشیا و وسایل سنگین نیازمند حضور تعدادی کارگران ویژه این کاراست)

  • شستشوی فرش و قالیچه (این سرویس نیز برای قالیچه های کوچک و زیر 3 متر توسط نظافتچی های خانم و آقا انجام می شود. برای شستن فرش و قالیچه های بزرگتر نیاز به استفاده از خدمات قالیشویی  هست)



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

نکته اول در لباس کار خارجی اصل جنس آن می باشد. جنس پارچه لباس باید به گونه ای باشد که فرد بتواند مدت زمان زیادی از آن استفاده کند بدون اینکه دچار مشکلاتی از قبیل آب رفتن، پاره گی و از این دست مسائل شود.

دوم باید بدانید که لباس کار می تواند یک تکه باشد یعنی فقط لباس باشد، یا اینکه دو تکه باشد (لباس و شلوار). در خرید لباس کار باید به ساخت و ساز و نحوه دوخت پارچه دقت کنید. در شلوار کار درزهای اصلی دوخته شده و درزهای ضخیم شده از جدا شدن شلوار بعد از کش و قوس کردن کمک می کند. هر چقدر این محصول بهتر و تمیزتر دوخته شود دوام عمر آن نیز بیشتر می شود. 

در خرید شلوار کار باید به زیپ آن دقت کنید. خبر خوب برای کارگرانی که کار سنگینی می کنند این است که زیپ هایی ساخته شده اند که در مقابل خاک و آهک مقاومت می کنند و هر چقدر این زیپ ها را بالا پایین بکشید خراب نمی شوند.

در لباس کار خارجی اصل، حلقه های کمربند اضافی وجود دارند که برای تحمل وزن ابزارآلات کارگران ساخته شده اند. همچنین حلقه چکش هم برای شلوار کار ساخته شده تا کارگر در حین کار چکش را در کنار خود نگه دارد.

 لباس کار خارجی اصل

نکات ایمنی لباس کار

  • در خرید لباس کار باید دقت کنید که دید بالایی داشته باشد تا متناسب با شرایط روشنایی باشد.

  • سایز لباس کار باید کاملا متناسب باشد. کارگر باید در البسه کار کاملا راحت باشد و پوشیدن لباس خیلی سریع انجام شود. لباس هایی که سایز بزرگ دارند در هنگام کار و تجهیزات برای کارگران مشکل ایجاد می کنند.

  • جنس پارچه باید قابل شستشو باشد و با تماس با آب رنگش را از دست ندهد. 

  • باید مطمئن شوید که نقطه حساس کار در برابر استفاده شدید مقاوم است

  • نوع و جنس لباس کار باید به توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، نوع کار و همین طور مقررات محل کار تعیین شود، مثلا لباس کار کارگران معدن با لباس کار کارمندان یک اداره تفاوت دارد.

  • لباس کار باید در برابر آتش و اشتعال مقاوم باشد.

  • لباس کار خارجی اصل در برابر لکه ماندگاری زیادی دارد و به راحتی کثیف نمی شود.



:: برچسب‌ها: لباس کار خارجی اصل , خرید لباس کار خارجی اصل , یونکس , خرید لباس کار خارجی اصل از یونکس , لباس کار خارجی اصل باکیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

جلسه مشاوره عمل بینی

در جلسه مشاوره عمل بینی، چه سؤالاتی از جراح بپرسیم؟

  • بینی من از چه نوعی است؟ گوشتی یا استخوانی؟

  • قبل از عمل باید چه چیزی بخورم؟

  •  چه نوع عملی برای من مناسب است؟ جراحی باز یا بسته؟

  • از چه مدت قبل از عمل سیگار نکشم؟

  • شما در جراحی بینی چقدر تجربه دارید؟

  • آیا باشگاه رفتن عمل بینی را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟

  • چسب زدن بینی را خودم می‌توانم انجام دهم؟

  • چطور ماساژ بدم؟

  •  نوشیدنی الکلی را از چه مدت قبل از عمل مصرف نکنم؟

  • در هفته چند عمل زیبایی بینی دارید؟

  • چه مدت طول می‌کشد تا یک بینی را عمل کنید؟

  • چه تکنیکی برای عمل بینی من در نظر دارید؟ 

  • چه تعداد از بیماران شما از عمل بینی راضی بوده‌اند؟

  • چه تکنیکی برای عمل بینی من به کار می‌برید؟

  • کجا عمل بینی را انجام می‌دهید؟ بیمارستان یا کلینیک؟

  • چه مدل بینی به من می‌آید و آیا آن مدل دلخواهی که برای شما شرح دادم، امکان پذیر است؟

  • آیا عمل بینی ترمیمی هم دارید؟

  • چند درصد از بیماران شما تقاضای عمل ترمیمی بوده‌اند؟

  • برای بیهوشی من، کدام نوع بیهوشی مناسب است؟

  • آیا جراحی بینی با لیزر واقعیت دارد؟

  • برای جراحی بینی گوشتی از چه تکنیکی استفاده می‌کنید؟

  • هزینه عمل بینی را چقدر در نظر دارید؟

  • جراحی بسته برای بینی من مناسب است یا جراحی باز؟

  • چه مدت طول می‌کشد تا دوران نقاهتم تمام شود و با خیال راحت به کارهایم برسم؟

  • بعد از چه مدت می‌توانم نتیجه عمل بینی را ببینم؟

  • آیا می‌توانم نمونه جراحی‌هایی که شبیه من بودند را ببینم؟

  • چه نکاتی را باید قبل از عمل بینی رعایت کنم؟

  • چه نکاتی را بعد از عمل بینی باید رعایت کنم؟

  • چه زمانی می‌توانم عمل کنم؟

  • بعد از چه مدتی می‌توانم عینک بزنم؟

  • عمل بینی چه عوارضی دارد؟

  • شما در کدام دانشگاه تحصیل کرده‌اید و تخصص خود را از کجا گرفته‌اید؟

  • چه مدت سابقه کاری دارید؟

  • از چه زمانی شروع به کار کردید؟



عمل بینی

این لیست کاملی از سوالاتی بود که می‌توانید در جلسه مشاوره از پزشک خود بپرسید، البته باز هم اگر سوال خاصی مدنظرتون هست بپرسید به فرض مثال اگر سابقه بیماری خاصی دارید و دارو مصرف می‌کنید، حتماً با پزشک خود در میان بگذارید. در جلسه مشاوره راحت باشید و سؤالات خود را کامل بپرسید؛ حقیقت را به پزشک بگویید تا بهترین راهکار را برای شما بیابد.

منبع :https://www.docdroid.net/Kh9iwwr/rahnmay-gamaa-grahy-byny-pdf

 



:: برچسب‌ها: عمل بینی , جراحی بینی , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

یک زمانی داشتن یک دفتر یا فروشگاه بزرگ در بهترین مکان بالاشهر آرزوی هر کسی بود، در حالی اکنون شرایط تغییر کرده است و مشاغل آرزو دارند که در خط 1  از صفحه 1 گوگل باشند. هر صفحه شامل ده سایت است که بیشترین میزان کلیک و بازدید کاربر را رتبه های یک تا سه به خود اختصاص می دهد. و آمارها نشان می دهد که 65 درصد کلیک های گوگل، شامل لینک اول در صفحه اول می شود و کمتر پیش می آید که کسی به خطوط دهم مراجعه کند چه برسد به صفحه دوم!

سئو سایت همان کلیدی است که می تواند سایت شما را در رتبه های اول قرار دهد. دقیقا همان سکویی که همه آرزوی قرار گرفتن در آن را دارند. 

سئو سایت

سئو سایت یا بهینه سازی سایت چه مزایایی دارد؟ 

  • اگر می خواهید سایتتان  در رتبه اول گوگل قرار بگیرد.

  • اگر دوست دارید سایتتان توسط کاربر دیده شود.

  • اگر می خواهید سایتتان دیده شود تا فروشتان بیشتر شود.

  • اگر می خواهید سایتتان را بهینه کنید تا گوگل به آن اعتبار بیشتری دهد.

  • اگر می خواهید بازدید سایتتان را افزایش دهید.

تمام خواسته شما از وب، یک راه حل دارد: سئو سایت!

در واقع بهینه سازی سایت یا سئو مجموعه ای از اقداماتی است که توسط شرکت سئو یا مشاور سئو انجام میشود تا رتبه سایت شما کم کم افزایش یابد و در صفحه اول  گوگل قرار بگیرد.

سئو سایت

تکنیکها و روشهای سئو حرفه ای

سئو تنها یک فرمول طلایی ندارد که بتوانید با کمک آن سایت های خود را بهینه کنید و آن ها را به رتبه های بالا گوگل برسانید. سئو ریزه کاری های زیادی دارد و باید برای آن وقت بگذارید تا پیاده سازی نمایید.

 اگر بخواهید روش ها، فوت و فن های سئو را تازه بیاموزید، آزمون و خطا کنید که کدام روش برای سایت شما تاثیرگذارتر است کمی زمان می برد و شما در این میدان مسابقه از تمام رقبا عقب خواهید افتاد. 

در این دنیا دیجیتالی که همه کارها با سرعت نور در حال انجام شدن است، روشی که شما می خواهید برای سایتتان انجام دهید بسیار مهم است. مهم این است که نباید زمان را از دست داد.

اما مشاور سئو برای شما استراتژی می چیند که با کمترین هزینه و زمان بتوانید بیشترین میزان نتیجه را دریافت کنید.

شاید چند سال قبل اسم سئو سایت به گوش کسی نخورده بود و کسی با این دانش تخصصی آشنا نبوده است اما امروزه این دانش و تخصص به قدری پیشرفت کرده است که بسیاری از شرکت های سئو در تهران کار خود را از سئو فارسی به  سئو انگلیسی گسترش داده اند.

سئو انگلیسی همان سئو است منتها به زبان انگلیسی. سئو انگلیسی ساده است اما معجزه آور. شما با سئو انگلیسی می توانید از تمام نقاط دنیا بازدیدکننده به هر زبانی جذب کنید. در سئو انگلیسی همان کارهایی را انجام می دهیم که در سئو فارسی پیاده سازی می شوند.  اما باید در نظر داشته باشید که هر کشوری فرهنگ و رسوم خودش را در سرچ کردن دارد و شما باید کلمات کلیدی متناسب با کسب و کار خود را مطابق با فرهنگ آن کشور انتخاب نمایید. این کار زمان بیشتری می برد با توجه به اینکه گوگل زبان انگلیسی را بهتر میفهمد و راه فریبی ندارد!

مشاوره سئو

بله کار سخت و دشواری است. اما اگر شرکت سئو که شما با آن طرف هستید در این زمینه تخصص و تجربه داشته باشد می توانید سئو سایت خود را با خیال راحت به دست پرقدرت آن ها بسپارید و نظاره گر رشد رتبه سایتتان باشید.

 

سئو اینجا یک شرکت سئو در تهران است که دارای رزومه قوی و درخشانی در زمینه سئو به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی است. این شرکت دارای یک تیم باتجربه و متخصص است که می تواند دست شما را بگیرد و از اولین قدم تا آخر این مسیر همراه شما باشد. از طراحی سایت تا سئو سایت را در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان انجام دهد.

منبع: http://hek5.blogs.rice.edu/seo/



:: برچسب‌ها: سئو سایت , مشاوره سئو , سئو چیست , آموزش سئو , سئو انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

دریایی را تصور کنید که هزاران کشتی در آن قرار دارند و برای اینکه کشتی‌ها به مقصد برسند باید قوانین حرکت در دریا را بدانند، ناخدایی که دریا را خوب بشناسد می‌داند از کجا برود و به چوطر برود تا به مقصد مورد نظر برسند؛ اما آیا تمام این کشتی ها به سلامت به مقصد خود می رسند؟ مسلم است که همیشه اینطور نیست. در روزهای طوفانی و حتی در روزهای عادی ممکن است کشتی های زیادی غرق بشوند. چرا؟ به دلیل اینکه ناخدای کشتی انسان نابلد و بی تجربه ای است.

تکنولوژی به حدی رشد کرده که تمام ابعاد و جنبه‌هاز زندگی مردم را در بر گرفته است. مردم دوست دارند با فشار دادن چند کلیک ساده و در عرض چند ثانیه یا دقیقه به خواسته خود برسند، دیگر حوصله رفتن به صف نانوایی و دستگاه ATM را ندارند. امروزه به لطف اینترنت این خواسته برآورده شده است. وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که نیازهای مختلفی را تأمین می‌کنند. در این زمان دیگر وبسایت زدن هنر خاصی نیست بلکه اینکه بدانید چطور سایت خود را به کاربر و موتورهای جستجو نشان دهید اهمیت دارد.

مشاوره سئو

روزانه میلیون‌ها سایت جدید در اینترنت راه اندازی می شود، در این بین باید رقبای سرسخت خود را هم در نظر بگیرید. مثال کشتی و دریا را که در ابتدای مقاله زدم یادتان می آید؟ اینترنت همان دریا و سایت ها همان کشتی ها هستند. در این جنگ، هرکس که راه و روش بهینه سازی سایت را بلد نباشد کلاهش پس معرکه است و خیلی زود سایتش در بین سایت های دیگر غرق خواهد شد.

خدمات سئو سایت

هرکسی دوست دارد از اینترنت که فضای گسترده‌تر و سودآورتر است، درآمدزایی کند و به رتبه بالا در گوگل برسد. اما رسیدن به این خواسته فقط یک کلید دارد، آن هم سئو سایت.

مهم‌ترین بخش‌های سئو سایت:

روش های بهینه سازی سایت به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود. سئو داخلی، تکنیکال و بهینه سازی خارجی سایت

اگر بخواهید به طور اصولی بر سایت خود کار کنید باید سایت از نظر داخلی، خارجی و همچنین از نظر اشکالات فنی بی نقص باشد.

یکی از راه هایی که گوگل به اعتبار و ارزش یک سایت پی می برد تعداد لینک های خارجی آن سایت است. به عبارت دیگر هر چقدر یک سایتی در وبسایت های دیگر یا شبکه های اجتماعی لینک داشته باشد گوگل می فهمد که این سایت معتبری است و به آن رتبه بالاتری می دهد. این مسئله آنقدر مهم بود که تا سال های طولانی تصور می شد سئو خارجی بسیار با اهمیت تر از سئو داخلی است.

سئو سایت

 

هرچقدر می توانید در سایت هایی که اعتبار دامنه و صفحه آنها بالاست بک لینک قرار دهید. قرار دادن رپورتاژ آگهی و درج بوکمارک هم از روش های بهینه سازی خارجی سایت به شمار می روند. سئو خارجی یک روش پر ریسک و خطرناک است و اگر حرفه‌ای انجام نشود ممکن است که به رتبه سایت ضربه مهلکی وارد کند. بهتر است برای این کار از یک متخصص سئو کمک بگیرید.

منبع: https://www.docdroid.net/3b6sOHg/ba-syo-sayt-az-nrdban-khoshbkhty-bala-broyd-pdf



:: برچسب‌ها: سئوسایت , مشاوره سئو , خدمات سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()