نوشته شده توسط : yadakyar

ما تا به حال بارها شاهد تاثیر بسیار بالای رپورتاژها در سئو وب‌سایت‌های مختلف بوده‌ایم. بک لینک هایی که این وب‌سایت‌ها از طریق رپورتاژ دریافت کرده‌اند، مستقیماً در رتبه وب سایت و میزان ورودی سایت آنها تاثیر گذاشته است. اما شاید بپرسید که دقیقاً چه چیزی باعث می‌شود که بک لینک های رپورتاژ خبری تا این حد در سئو یک وب‌سایت تاثیر داشته باشد. ما 3 دلیل مختلف برای این موضوع می‌شناسیم.

رپورتاژ خبری

 

رپورتاژ خبری، یعنی لینک سازی درون مقاله ای یا همان editorial link

بک لینک های شما از داخل یک مقاله هستند

یکی از مهمترین مباحث در هنگام گرفتن بک لینک این است که بک لینک شما در چه بخشی از یک سایت منتشر می‌شود.

 

گوگل بیش از هر چیز، برای بک لینک هایی اعتبار قائل است که داخل یک مقاله هستند. چرا که معمولاً این نوع بک لینک ها در قالب معرفی و پیشنهاد هستند و راحت‌تر می‌توان به آنها اعتماد کرد. در حالی که بک لینک‌های قرار گرفته در فوتر، منو، جایگاه‌های تبلیغاتی یا بخش‌های دیگر سایت کمتر قابل اعتماد هستند. چرا که ممکن است نشان از یک همکاری تجاری یا بک لینک پولی بدهند. (در بخش بعدی این مقاله، بیشتر در مورد نظر گوگل درباره بک لینک های پولی صحبت می‌کنیم.)

 

بک لینک های درون رپورتاژ آگهی دقیقاً از همان نوع اول یعنی داخل مقاله هستند. این موضوع باعث می‌شود که گوگل راحت‌تر به آنها اعتماد کند و اعتبار بیشتری را به واسطه آنها برای سایت شما قائل شود. در نهایت بد نیست بدانید که به این نوع بک لینک ها که درون یک مقاله قرار می‌گیرند، به اصطلاح Editorial Link گفته می‌شود.

حسن های رپورتاژ خبری

افزایش اعتماد مشتریان

از آن جا که خوانندگان همیشگی یک وب سایت به مطالب درج شده در آن اطمینان دارند، رپورتاژ خبری شما را نیز با اعتماد بیشتری مطالعه خواهند کرد. اعتماد به دریافت خدمات و یا خرید از دنیای مجازی شاید برای بسیاری از افراد سخت باشد. زمانی که شما رپورتاژ خبری خود را در یک سایت معتبر درج می کنید، خوانندگان همیشگی سایت با اعتماد بیشتری آن را مطالعه خواهند کرد، زیرا شاید با برند و خدمات شما آشنا نباشند، اما به مطالب چاپ شده در سایت اعتماد دارند. این مساله باعث می شود که میزان اعتماد کاربران به برند و محصولات شما افزایش پیدا کند.

 

هزینه های تبلیغات شما را کاهش می دهد

درج رپورتاژ خبری می تواند از یک سو مشتریان شما را در زمان کوتاهی چند برابر کرده و از سوی دیگر هزینه های تبلیغاتی شما را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این روش تبلیغ شاید در مقایسه با روش های دیگر مانند چاپ بنر و بیلبورد و یا تبلیغ در رسانه های جمعی، هزینه های شما را تا یک دهم نیز کاهش دهد! سایت های مختلف با توجه به فاکتورهایی از جمله تعداد بازدید کننده و رتبه سایت، هزینه های مختلفی جهت درج رپورتاژ خبری از شما دریافت خواهند کرد، اما اطمینان داشته باشید که حتی پر هزینه ترین این سایت ها نیز در مقایسه با روش های دیگر تبلیغات کم هزینه تر خواهد بود.

 

منبع:

https://en.gravatar.com/korake68

 



:: برچسب‌ها: رپورتاژ خبری , رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

ترفندهای رژ لب:

انتخاب مناسب رنگ رژ لب خیلی مهم است و باید سعی کنید رژ لب انتخاب کنید که رنگ آن با رنگ پوست تان هماهنگ باشد، اگر پوست تان سفید و روشن است رژلب های رنگ روشن مانند صورتی، گلبهی، هلویی و قرمز روی چهره شما معجزه می کند. و اگر پوست تیره و سبزه ای دارید رژ لب های تیره رنگ مانند جیگری، زرشکی، بنفش و قهوه ای مناسب تان است.

 ترفندهای ریمل:

رای اینکه چشمانی مانند یک غزال داشته باشید و مژه‌های‌تان شبیه شخصیت‌های کارتونی پر شود، می‌توانید قسمت بیرونی چشم تان را با ریمل بیشتری برس بکشید. همچنین اگر می‌خواهید مژه‌های‌تان خیلی بلند شود و در ضمن حالت طبیعی خود را نیز حفظ کند، می‌توانید قبل از استفاده از ریمل، از فر مژه استفاده کنید و بعد ریمل خود را بکشید. همچنین ازاینکه برس ریمل را چند بار پشت سر هم بکشید خودداری کنید.

برای دیدن ترفندهای دیگر آرایشی به لینک https://www.edocr.com/v/8ylyj5p4/rubisunseo/ مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: ترفندهای آرایشی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

یکی از ابزارهای آرایشی که خانم ها به تکرار از آن استفاده  میکنند رز لب است. خرید رژ لب جزء کارهایی است که همه خانم ها به آن علاقه نشان داده اند.

اما استفاده مکرر از رژ لب ها به خصوص نوع جامد آن، می تواند به پوست لب آسیب وارد نماید و ان را پوسته پوسته کند.

برای اینکه این خشکی لب را از بین ببرید پیشنهاد می کنیم که از بالم لب یا وازلین برای زمان هایی که رژ لب به لب ندارید استفاده کنید. تا لب هایتان نرم شود. سپس انشگت اشاره خود را به شکر آغشته نمایید و به آرامی روی لب هایتان بکشید. با این کار سلول های مرده و خشک شده از روی پوست جدا خواهند شد.

اما برای انکه بتوانید لب هایی لطیف و زیبا داشته باشید باید خرید رژ لب آبرسان را در اولویت قرار دهید. 

این محصول دارای عسل در ماده اولیه خود است که می تواند در کنار زیبایی به سلامت لب های شما نیز کمک کند.



:: برچسب‌ها: خرید رژ لب ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

آتش نشانی یکی از مهمترین سازمان هایی است‌ که در جهت حفظ جان و اموال انسان ها تشکیل شده، هدف این سازمان، حفظ جان و مال نوع بشریت است؛ پس لازم است که همگان خود را برای تحقق این هدف آماده کنند و فقط منتظر حضور و انجام وظیفه آتش نشانان شجاع نمانند؛ در تقابل با حریق باید به سرعت اقدام کرد و هرچه مجهزتر باشید، این اقدام موثرتر می شود. امروزه تجهیزات آتش نشانی برای خرید در اختیار همه ی مردم قرار گرفته و دیگر یک تجهیزات صرف سازمانی به حساب نمی‌آیند؛ بدین صورت اولین فردی که با صحنه آتش سوزی روبرو می‌شود، می‌تواند به جز تماس با آتش نشانی، خودش یک اقدام عملی متعارف هم داشته باشد.

تجهیزات آتش نشانی

تجهیزات آتش نشانی انفرادی

تجهیزات آتش نشانی فردی تجهیزاتی است که افراد با داشتن آنها می‌تواند همزمان با حفاظت از خود وارد عمل شده و آتش را خاموش نمایند؛ دستکش ایمنی، لباس کار آتش نشانی، کلاه ایمنی، ماسک اکسیژن و کپسول آتش نشانی از جمله این تجهیزات هستند.

  • دستکش ایمنی

تنوع این تجهیزات آتش نشانی با تنوع حوادث پیش می‌رود، ابتدا با استفاده از چند لایه و یک کفی چرم، دستکش های ضد حرارت ایجاد شد و به مرور دستکش های ضد برش و ضد اسید و حتی پس از چرنوبیل دستکش هایی تولید شد که تاثیر مواد رادیواکتیو را به حداقل می‌رسانند.

  • لباس آتش نشانی

این لباس باید بتواند از پوست بدن شخص کاملا محافظت کند؛ یعنی در برابر گرمای آتش، اصابت اجسام تیز و برنده و برخورد پوست با مواد شیمیایی و سمی مقاومت بالایی داشته باشد. فردی که لباس آتش نشانی پوشیده احتمالا مجبور است تا برای نجات افراد یا رسیدن به مرکز آتش سوزی مسافتی را طی کند؛ پس لازم است که لباس وزن زیادی نداشته باشد و سرعت حرکت شخص را کم نکند.

سرد کردن

در این روش اطفا، معمولا از ماده‌ای به عنوان جاذب حرارت و در نتیجه کاهش دمای آتش و مهار آن استفاده می‌شود. در فرآیند سرد کردن مهم‌ترین و پرکاربردترین ماده خاموش کننده آب است. آب با داشتن گرمای ویژه بالا، با جذب حجم زیادی از گرمای حاصل از آتش، به بخار تبدیل شده و دمای آتش را به شدت پایین می‌آورد. به این ترتیب یکی از عوامل منجر به آتش سوزی یعنی گرما را حذف کرده یا اثر آن را کاهش می‌دهد.

 

مواد خاموش کننده دیگری نیز وجود دارند که در فرآیند مهار آتش سوزی، اثر سرد کننده دارند. همانند مونو فسفات آمونیوم که ماده موثر پودر خاموش کننده‌های ABC (شیمی خشک) است؛ یا مانند محلول پتاسیم که در خاموش کننده‌های AF (شیمی تر) کاربرد دارد.

 

جداسازی ماده سوختنی

وجود ماده سوختنی یکی از عوامل موثر در شروع آتش سوزی است. پس با حذف یا محدود کردن این عامل می‌توان جلوی آتش سوزی گسترده را گرفت. شاید مثال جالب آن شخم زدن مزرعه گندم دچار آتش سوزی برای محدود کردن و جلوگیری از سرایت آتش به کل مزرعه باشد. کشاورزان به محض آگاهی از آتش سوزی در مزارع، به سرعت دور تا دور آتش را با تراکتور شخم می‌زنند تا عامل سوخت را در فرآیند گسترش آتش، حذف کنند.

 

 

  • کلاه محافظ

در هنگام آتش سوزی همواره احتمال سقوط اجسام یا لیز خوردن و زمین خوردن شخص وجود دارد، چرا که دید کافی به محیط اطراف ندارد. کلاه ایمنی برای محافظت از سر و همچنین صورت نقش بسیار حیاتی دارد؛ این کلاه نقابی دارد که ضمن حفظ دید شخص محافظ پوست صورت خواهد بود و از طرف دیگر در پشت، بالا و اطراف سر (شقیقه ها)، سر شخص را از ضربات احتمالی ناشی از سقوط و انفجار محافظت می‌کنند.

 کلاه محافظ

  • پتوی های ضد آتش سوزی

این پتو ها در برابر حریق مقاوم هستند؛ پس با قرار گرفتن روی آتش، جلوی رسیدن اکسیژن به آن را می گیرند و بدین طریق از پیشروی آتش در آن ناحیه جلوگیری می کنند.

منابع :

https://www.alef.ir/news/3990417058.html

https://disqus.com/by/hgfckjuhgoi/

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات آتش نشانی , آتش نشانی , حریق ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

سلامت دندان یکی از مهم ترین مقوله هایی است که روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود. شما با رعایت کردن نکاتی که در زیر ذکر می گردد، می توانید سلامت دندان خود را تضمین کنید و دیگر نیازی به دندانپزشک نخواهید داشت. پس با ما همراه باشید.

11 اصل برای حفظ سلامت دندان ها

 

بسته ماندن دهان به مدت هفت تا هشت ساعت باعث تجمع تعداد زیادی باکتری در دهان می‌شود. به همین دلیل مسواک زدن قبل از صبحانه اولین گام رعایت بهداشت دهان محسوب می‌شود.

 

حداقل روزی یک بار از نخ دندان استفاده کنید.

 

در صورت استفاده از مواد قندی، این مواد را همراه با وعده‌های اصلی غذایی مصرف کنید.

 

مصرف شیر و لبنیات و مواد غذایی حاوی فلوراید مانند ماهی.

 

استفاده از میوه و سبزیجات تازه مانند هویج، کاهو و سیب در بین وعده‌های غذایی.

 

استفاده از دهان‌شویه سدیم فلوراید یا ژل یا خمیردندان حاوی فلوراید.

 

اگر چیزی روی سطح دندان را پوشانده است آن را پاک کنید.

 

در صورتی که فرصت مسواک زدن بلافاصله پس از صرف غذا ندارید، حتما دهان خود را با آب بشویید این کار باعث رقیق شدن اسید‌های تشکیل شده در دهان می‌شود.

 

سیگار نکشید چون سیگار برای سلامت دهان و دندان بسیار مضر است.

 

هر شش ماه یک بار به دندانپزشک مراجعه کنید.

 

در صورت مشاهده زخم، قرمزی، خونریزی از لثه، پایین آمدن یا دور شدن لثه از دندان، زخم عفونی و زخم ناشی از دندان مصنوعی حتما به دندانپزشک مراجعه کنید.

دندانی زیباتر با رعایت بهداشت

استاندارد طلایی بهداشت دندان

 

استفاده همزمان از مسواک، نخ دندان و دهان‌شویه، استاندارد طلایی بهداشت دندان است. چرا که مسواک زدن به تنهایی نمی‌تواند کاملا دهان را تمیز کند و فقط سه سطح خارجی از پنج سطح دندان‌ها را تمیز می‌کند. برای تمیز کردن سطوح بین دندانی که قابل دسترس مسواک نیست، باید از نخ دندان استفاده شود.

 

نخ دندان باید به اندازه‌ای نازک باشد که به آسانی از بین دندان‌ها عبور کرده و پلاک میکروبی را از سطوح بین دندان برطرف کند. برای دندان‌هایی با فاصله زیاد بهتر است از نخ دندان سوپرفلاس استفاده شود. نخ دندان باعث حذف پلاک میکروبی از سطوح بین‌دندانی می‌شود و جریان خون را در لثه‌ها افزایش می‌دهد.

 

آب و نمک در دسترس‌ترین نوع دهان‌شویه است که در کاهش پلاک میکروبی و التهاب مخاط دهان و التیام زخم‌های دهانی بخوبـی نقش‌آفرینی می‌کند. استفاده از دهان‌شویه یک یا دو بار در هفته کافی است، زیرا زیاده‌‌روی در مصرف آن عوارضی همچون کاهش کلسیم سطحی دندان، تغییر رنگ دندان در پی داشته و ایجاد آلرژی می‌کند.

 

برای مصرف دهان‌شویه، بعد از مسواک زدن پنج سی‌سی از آن را داخل دهان به‌مدت یک دقیقه غرغره و حداقل 30 دقیقه از خوردن و شست‌وشوی دهان خودداری کنید.

 

شرایط مراقبت از لثه‌ها

 

شما می‌توانید با مسواک زدن منظم و از آن مهم‌تر با مسواک زدن صحیح حداقل روزی دو بار صبح و شب و پاکسازی دهان از پلاک میکروبی، لثه را سالم نگه دارید. مدت زمان لازم برای مسواک زدن به طور متوسط سه تا پنج دقیقه برای هر وعده است.

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/labkhnd2544

https://seekingalpha.com/user/52553525/comments

https://500px.com/p/azimsanat3?






:: برچسب‌ها: سلامت دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

موارد زیر به عنوان پارامتر های اندازه گیری کیفیت بلبرینگ هستند.

عمر اسمی و اصلاح شده انواع بلبرینگها

لزجت مورد نیاز برای روانکاری های مختلف

بار معادل بر بلبرینگها

بار حداقل بر بلبرینگها

بلبرینگ

ظرفیت حمل بار محوری دینامیکی در انواع بلبرینگها

ممان اصطکاکی در شرایط کاری

فرکانس های بلبرینگها

عمر گریس بلبرینگهای آب بند تماسی و غیر تماسی

محاسبه میزان جا به جایی محوری در انواع مختلف بلبرینگها

محاسبات تلرانس های شفت و انطباقات ناشی از آنها در هنگام کار

محاسبات تلرانس های نشیمنگاه و انطباقات ناشی از آنها

اما چرا بلبرینگ فیک ساخته شده و چه سود و خاصیت هایی دارد. 



راز شکستن بلبرینگ های مارک دار و گران قیمت در کارگاه زیرزمینی ۲ برادر شیاد نهفته بود.

 

چندی پیش مرد کامیونداری با مراجعه به دادسرای ناحیه فیاض بخش از فروشنده لوازم یدکی خودروهای سنگین به خاطر این که بلبرینگ تقلبی و با قیمت بسیار گرانی به وی فروخته است شکایت کرد.

 

این مرد در ادامه اظهاراتش به بازپرس شعبه اول دادسرا گفت: ماه پیش بلبرینگ های چرخ های کامیونم خراب شد و برای خرید قطعاتی که مورد نیاز بود به چراغ برق رفتم و برای چند بلبرینگی که نیاز داشتم ۲میلیون تومان پرداخت کردم و مغازه دار گفت قطعاتی که به من داده است همگی آلمانی بوده و از نوع بسیار خوب است.

 

وی در ادامه افزود: هنوز یک ماه از تعویض بلبرینگ ها نگذشته بود که در میانه راه اصفهان به تهران یکی از چرخ های کامیونم ایراد پیدا کرد و با بررسی هایم متوجه شدم بلبرینگ شکسته است. وقتی چرخ ها را باز کردم با تعجب دیدم که همه بلیرینگ های چرخ ها خراب است و مارکی که روی بلبرینگ ها حک شده بود پاک شده و دیدم مغازه دار سرم کلاه گذاشته است، به تهران برگشتم به سراغ فروشنده رفتم ولی وی ادعا می کند قطعاتی که به من فروخته اصل و فابریک است و مسئولیتی برای خرابی قطعات ندارد.

فروش بلبرینگ تقلبی

کارآگاهان در بررسی های خود در این کارگاه متوجه شدند این ۲ برادر که احمد و علی ۳۰و ۳۱ ساله هستند بلبرینگ های نامرغوب و چینی درجه ۳ که قیمت بسیار پایینی دارند را می خرند سپس با استفاده از این دستگاه پیشرفته مارک های FAG،TIMKEN را روی آنها حک می کنند و با بسته بندی های اصلی روانه بازار می کنند و پول خوبی به جیب می زنند.

 

احمد صاحب این کارگاه در بازجویی ها ادعا کرد که این بلبرینگ ها دست دوم است و من با استفاده از این دستگاه زنگ زدگی های آن را پاک کرده سپس همان مارکی که روی آن بود را با دستگاه پررنگ تر می کردم و به قیمت ۱۰هزار تومان می فروختم!

 

بنا بر این گزارش، بازپرس پرونده از همه کسانی که در طول ماه گذشته ندانسته بلبرینگ های تقلبی خریده اند درخواست کرد تا در صورت شکایت به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران یا بازپرسی شعبه اول دادسرای فیاض بخش مراجعه کنند.

منابع:

https://www.madinamerica.com/forums/users/edrisio/

 http://shaapaaraak..com/

https://www.ted.com/profiles/22814367



:: برچسب‌ها: بلبرینگ , فروش بلبرینگ تقلبی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

قفلی کـه بـر روی انواع درب‌های ورودی ساختمان یا آپارتمان و یا محل کار به منظور دسترسی سریع و آسان، افزایش امنیت، زیبایی و قفل نمودن انواع درب ها نصب می‌گردد، می تواند یک قفل دیجیتال باشد و با سیستم‌های متنوع امنیتی که در آن بکار رفته آرامش خاطر و امنیت هر چه بیشتر را به ارمغان می‌آورد. در واقع قفل های مکانیکی جای خود را به قفل هایی با ظاهر متفاوت و مکانیزم الکترونیکی یا قفل الکترونیکی و دیجیتال داده است. به نقل دیگر می توان قفل دیجیتال را سیستمی دانست که بر پایه یکی از مکانیزم های شناسایی رمزی، کارت های مغناطیسی، اثر انگشت و یا مگنت، تگ، درب منازل را باز و بسته می نماید که این یکی از مزایای قفل هوشمند یا دیجیتال می باشد.

تعمیر قفل

 

 

در رابطه با بروز مشکلات احتمالی قفل دیجیتال، اولین مرحله تشخیص و عیب یابی درست در خصوص خطاهای عملکردی قفل دیجیتال است زیرا اگر این مرحله به درستی انجام نگیرد و مشکل به درستی شناخته نشود، راه حل درستی ارائه نخواهد شد بنابراین نه تنها امر تعمیر به درستی انجام نخواهد گرفت بلکه منجر به صرف هزینه های بالایی از لحاظ اقتصادی و زمانی برای مصرف کننده خواهد شد، تعمیر قفل دیجیتال یا اتوماتیک مانند دیگر لوازم الکترونیکی نیاز به تخصص و تجربه کافی در این زمینه داشته و لازم به ذکر است که در صورت بروز هرگونه مشکل برای قفل دیجیتال شما حتما باید با متخصصین این امر مشورت نموده و کار تعمیر و خدمات قفل دیجیتال را به آنان بسپارید. شرکت تهران تابش با سال ها تجربه در زمینه تعمیر قفل دیجیتال آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس انواع قفل دیجیتال آماده ارائه خدمات به شما می باشد شما در هر ساعت از شبانه روز کافی است با تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در کمترین زمان به محل مدنظر شما اعزام شوند.
تعمیرقفل‌ بدون دستگیره هوشمند
این مدل قفل اکثرا برای درب های ضد سرقت و همچنین درب‌ های چوبی که تمایلی به عوض کردن دستگیره مکانیکی آن ندارید مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل قفل علاوه بر راحتی شما برای تردد امنیت منزل یا محل کار شما را نیز تأمین کرده و هزینه های نصب و تعویض قفل را به حداقل می رساند. برای تعمیر این مدل قفل دیجیتال در تهران با شرکت تهران تابش تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت کار شما انجام شود
پشتیبانی فنی قفل دیجیتال کارتی
قفل های دیجیتال و دستگیره هوشمند اکثرا علاوه بر رمز حداقل یک راه دسترسی دیگر دارند که در بعضی مدل ها راه دوم برای ورود کارت می باشد که بسیار سبک و کوچک و قابل حمل بوده و مشکلات ناشی از حمل کلیدهای حجیم و سنگین را برای همیشه از بین می برد.برخی از کارت های rfid را می توانید به صورت بر چسب بر روی وسایل قابل حمل مانند تلفن همراه خود بچسبانید. لذا اگر قفل دیجیتال شما دچار مشکل شد نیاز نیست نگران باشید فقط کافی است برای تعمیر این مدل قفل دیجیتال با متخصصان شرکت تهران تابش در تهران هماهنگ شوید تا به محل شما مستقر شده و کار خدمات قفل دیجیتال کارتی شما را به نحو احسن انجام دهند.





:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال , تعمیر قفل دیجیتال , خدمات قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

وقتی که افراد درباره بینی خود صحبت می‌کنند، معمولا برای توصیف شکل آن از دو اصطلاح گوشتی و استخوانی استفاده می کنند. استفاده از این الفاظ دلیل دارد. پزشکان جراح زیبایی بینی، بینی داوطلبان عمل را از نظر شکل و بافت بینی به دو دسته تقسیم می‌کنند. بینی گوشتی و بینی استخوانی. خصوصیت بینی‌های استخوانی، بافت استخوانی و غضروفی مستحکم و قوی است و مشکل رایج این فرم بینی، قوز روی بینی است؛ این فرم خاص به بینی عقابی مشهور است. پوست این مدل بینی معمولا نازک است و چربی سازهای فعال کم تعدادی دارد. در برابر آن بینی گوشتی قرار دارد. بینی های گوشتی عموما غضروف ضعیف و انعطاف پذیر و پوست ضخیم و چرب دارند. بینی های گوشتی اغلب مبتلا به مشکلاتی از قبیل پهن بودن نوک بینی، بزرگی سوراخ ها، پهن بودن پل بینی و ضخامت بیش از حد پوست بینی هستند.

مشخصات بینی گوشتی

بارز ترین ویژگی بینی های گوشتی، ضخیم بودن پوست و غدد چربی فراوان آن است. حجمی که از بینی گوشتی دیده می‌شود، عمدتا مربوط به پوست آن است. در بینی های گوشتی برخلاف بینی استخوانی پهن ترین قسمت بینی اندکی بالاتر از نوک بینی است. به صورتی که وقتی از زیر به بینی گوشتی نگاه کنید با یک فرم دایره یا ذوزنقه ای مواجه می‌شوید. در حالی که در بینی های استخوانی این فرم به شکل مثلث است.

جراحی بینی گوشتی

متد انجام جراحی بینی گوشتی

در رابطه با جراحی بینی گوشتی همواره تردیدهایی وجود داشته است. علت آن هم پیچیدگی عمل بینی گوشتی به علت ضعف غضروف بینی و ضخامت پوست آن است. برای جراحی بینی گوشتی بر خلاف بینی استخوانی نمی‌توان تنها با ایجاد برش در ساختمان بینی به نتیجه‌ی مطلوب رسید. زیرا ضعیف بودن غضروف باعث می‌شود پس از عمل فرم بینی به حالت قبلی خود بازگردد یا نوک بینی به سمت پایین متمایل شود. اکنون اما روش های عمل بینی پیشرفت کرده‌اند و جراحان برای عمل بینی‌های گوشتی به کاهش دادن حجم غضروف اکتفا نمی‌کنند بلکه غضروف بینی را تقویت می‌کنند تا احتمال بازگشت فرم بینی کاهش یابد. قسمی از تغییرات روی پوست بینی و با برداشتن غدد چربی اضافی انجام می‌شود.

اگر بینی شما گوشتی است و قصد انجام عمل را دارید، باید بدانید جراحی بینی گوشتی حساسیت بیشتری دارد و بعد از عمل نیز نیاز به مراقبت ویژه‌تری دارد. زیرا روش‌های متفاوتی برای اعمال تغییرات لازم به کار بسته می‌شوند. مثلا عمل بینی های گوشتی عمدتا به روش باز انجام می‌شود. یعنی پوست بینی از جای آن بلند می‌شود. در نتیجه جراحی بینی گوشتی زمان بیشتری می‌برد و دوره ی نقاهت طولانی تری دارد زیرا پوست نیز برای اتصال مجدد نیاز به زمان دارد. همینطور زمان بیشتری باید از چسب محافظ بینی استفاده شود.

عمل بینی گوشتی

نتیجه نهایی جراحی بینی گوشتی

بایستی نسبت به نتیجه ی عمل بینی انتظار منطقی داشته باشید. لازم است هر توقعی که از انجام جراحی دارید را با پزشک خود در میان بگذارید تا بعد از عمل نارضایتی‌ای پیش نیاید. اگر که بینی شما از نوع گوشتی و پهن است، نمی‌توانید توقعِ داشتن یک فرم فانتزی و عروسکی داشته باشید. زیرا کوچک کردن یا قوس دادن زیاد به این نوع بینی‌ها ممکن نیست. اگر با مراجعه به جراح زبده و مشورت کافی و داشتن توقع عقلانی اقدام به عمل جراحی بینی کنید، نتیجه‌ی عمل برای شما رضایت بخش خواهد بود.

 

منبع: http://thbeauty.blogfa.com/



:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

همانطور که می دانید پوسته سپر پراید، یکی از لوازم یدکی مفید خودرو است که کاربردهای فراوانی دارد و همچنین نقش بسزایی در زیبایی ظاهری خودروها ایفا می کند. پوسته سپر در تمامی خودرو ها در بخش جلویی و عقبی خودرو نقرار می گیرد. جنس پوسته سپر پراید از پلاستیک فشرده است. علت استفاده از پلاستیک فشرده در ساخت این قطعه، مقاومت بالای آن در برابر ضربه و فشار می باشد. 

از آنجا که پراید در کشورمان بیشتر از سایر خودروهاست، هر ساله تصادفات جاده ای بسیاری اتفاق میفتد که آسیب های جدی بر سپر خودرو ها وارد می شود، به همین جهت مسئولان در صدد آن برآمدند که قیمت قطعات خودرو به خصوص قیمت پوسته سپر پراید را همواره ثابت نگه دارند.

در ادامه به بررسی قیمت پوسته سپر پراید و جزئیات مختلف آن می پردازیم.

قیمت پوسته سپر پراید

قیمت پوسته سپر پراید

این محصول ارزان قیمت است و در صورت صدمات، مشتریان متحمل هزینه هنگفتی بابت پرداخت پوسته سپر پراید نمی شوند. لازم به ذکر است که این موضوع، یک نکته حائز اهمیت در مورد برخی ماشین ها از جمله پراید می باشد. بهتر است هنگام تعویض این سپر، به سالم بودن دیگر قطعه های تشکیل دهنده مجموعه سپر توجه داشته باشید. چون نصب دقیق و درست این قطعه، در عملکرد مجموعه سپر بسیار تاثیرگذار است.

مهم ترین وظیفه پوسته سپر

مهم ترین نقش پوسته سپر، محافظت از بدنه خودرو در برابر صدمات ناشی از تصادفات سبک می باشد. مقاوم بودن این قطعه در برابر ضربات و فشار، همچنین فرم و شکل زیبای آن، از نکات مهم در مورد این قطعه به شمار می رود. 

تولید کنندگان پوسته سپر پراید

برای خودرویی مانند پراید که امنیت آن همواره محل مناقشه بوده است، انتخاب پوسته سپر نیز انتخابی مهم به حساب می آید. شرکت های بسیاری به تولید پوسته سپر پراید پرداخته اند، که از شناخته شده ترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان این قطعه می توان به شرکت سایپا اشاره نمود. این شرکت نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور دارد و تمامی محصولات آن دارای ضمانت و خدمات پس از فروش نیز می باشند. 

از آنجایی که سپرهای ساخت ایران خودرو و سایپا در بازار بسیار زیاد است، به همین جهت مشتریان به راحتی می توانند از فروشگاه های معتبر یا وبسایت های فعال در در این زمینه مانند یدک یار تهیه نمایند. 

پوسته سپر ها و  خود سپرها به این دلیل که عمدتا  اولین نقطه تلاقی در مقابله با آسیب ناشی از تصادف ها  هستند، اغلب زودتر از هر قطعه دیگری نیاز به تعویض پیدا می کنند. قیمت پوسته سپر پراید، به صورت عمده و تک می باشد که همین امر باعث شده تا در هر نوع قیمت پوسته سپر پراید، متفاوت باشد و نکته دیگر در رابطه با این قطعه، آن است که قیمت پوسته سپر پراید عقب و جلو با هم تفاوتی چندانی ندارد.

تعمیرکنندگان پوسته سپر، در این حرفه با جوش  پلاستیکی، تعمیر فایبرگلاس، بتونه و رنگ قادرند انواع سپرهایی که دچار مشکل شده اند را به بهترین شکل ممکن تعمیر کرده و به شکل اول بازگردانند. البته بهتر است بدانید دستمزد تعمیرکاران بسیار بالا بوده و تعویض این قطعه برای خودرویی همچون پراید به صرفه تر است.

قیمت پوسته سپر پراید

چنانچه قصد خرید و اطلاع از قیمت پوسته سپر پراید را دارید پیشنهاد می کنیم به وبسایت یدک یار مراجعه نمایید تا در کمترین زمان ممکن بهترین خرید را انجام دهید. در یدک یار تمامی قطعات دارای نشان اصالت کیفیت بوده و خیال مشتریان خود را از بابت اصل بودن قطعات راحت کرده است.

منبع: یدک یار



:: برچسب‌ها: قیمت پوسته سپر پراید , قیمت سپر پراید , پراید , سپر پراید , لوازم یدکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

خودروها از دو بخش اصلی تشکیل شده اند که شامل موتور و چهار چرخی که بر روی یک بدنه کار گذاشته شده اند می باشد. گیربکس ها در حقیقت مغز متفکر تمامی خودروها به شمارمی روند. در حالت کلی میتوان گفت اهمیت گیربکس در یک خودرو با موتور آن خودرو برابر است. این بدین معناست که یک خودرو به طور خودکار و بدون گیربکس توانایی انتقال نیرو و به حرکت درآمدن را ندارد. مهمترین وظیفه گیربکس ها در خودرو انتقال نیرو و هدایت آن از موتور به چرخ ها می باشد. 

همانطور که گفتیم، نقش گیربکس برای خودروها بسیار مهم و حیاتی است به همین دلیل این قطعه دارای مدل های مختلفی با قیمت های متنوع می باشد. از آنجا که پژو 405 در کشور ما بسیار محبوب و پر فروش است در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت گیربکس پژو 405 و عوامل مختلف آن بپردازیم.

قیمت گیربکس پژو 405

انواع مختلف گیربکس پژو 405:

گیربکس پژو 405 به دو دسته اصلی تقسیم می شود. گیربکس های دستی و گیربکس های اتوماتیک. معمولا در بیشتر خودروهای پژو 405، گیربکس صورت دستی است اما این بدین معنا نیست که شرکت ساخت خودرو های پژو، خودروهای خود را با گیربکس دستی تولید می کنند. در بیشتر مواقع صاحبان خودرو خواستار تغییر گیربکس پژو از حالت دستی به حالت اتوماتیک هستند که در این صورت با سفارشی کردن خودرو، سیستم گیربکس پژو خود را به حالت اتوماتیک تحویل می گیرند.

وضعیت قیمت گیربکس پژو 405 

در ماه های اخیر به دلیل نوسانات ارزی و کم تر شدن میزان واردات قطعات خارجی، قیمت گیربکس پژو 405 را نمی توان به طور ثابت بیان کرد. در این حالت باید به این نکته نیز توجه داشت که قیمت گیربکس پژو 405 در حالت دستی بسیار ارزان تر از قیمت گیربکس پژو 405 در حالت اتوماتیک می باشد. 

علل برتری گیربکس اتوماتیک نسبت به گیربکس دستی در  پژو 405:

می توان در نگاه اول به راحتی رانندگان در حین رانندگی اشاره کرد. برای بسیاری از رانندگان و مالکان خودرو ها پیش آمده است که در حین رانندگی های طولانی از تعویض پشت سر هم دنده کلافه شده باشند، پس به منظور آسودگی بیشتر رانندگان، می توان گیربکس پژو 405 را به حالت اتوماتیک در آورد.

مسئله دیگر در ارتباط با گیربکس پژو 405 این است که اگر اتوماتیک باشد، استهلاک خودرو کاهش می یابد چون وظیفه تغییرات سرعت و شتاب برعهده راننده خودرو نیست، اما در این حالت یک مغز متفکر داخلی آن را کنترل می کند.

برای خرید یا اطلاع از قیمت گیربکس پژو 405 چه راه هایی وجود دارد؟

یکی از شایع ترین راه های خرید یا اطلاع از قیمت گیربکس پژو 405، مراجعه به سایت های معتبر در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو می باشد. در این سایت ها به دلیل مراجعه زیاد خریداران و همچنین نظارت مناسب، تمامی قیمت ها به خصوص قیمت گیربکس پژو 405 بدون تغییر است و سود چندانی بر روی آن اضافه نمیشود.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت گیربکس پژو 405 هستید می توانید به سایت یدک یار مراجعه نموده و با مقایسه قیمت انواع مختلف گیربکس های موجود، خرید خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

 منبع: yadakyar

 



:: برچسب‌ها: قیمت گیربکس پژو 405 , قیمت گیربکس 405 , قیمت گیربکس پژو , گیربکس پژو 405 , ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()