نوشته شده توسط : yadakyar

همانطور که می دانید پوسته سپر پراید، یکی از لوازم یدکی مفید خودرو است که کاربردهای فراوانی دارد و همچنین نقش بسزایی در زیبایی ظاهری خودروها ایفا می کند. پوسته سپر در تمامی خودرو ها در بخش جلویی و عقبی خودرو نقرار می گیرد. جنس پوسته سپر پراید از پلاستیک فشرده است. علت استفاده از پلاستیک فشرده در ساخت این قطعه، مقاومت بالای آن در برابر ضربه و فشار می باشد. 

از آنجا که پراید در کشورمان بیشتر از سایر خودروهاست، هر ساله تصادفات جاده ای بسیاری اتفاق میفتد که آسیب های جدی بر سپر خودرو ها وارد می شود، به همین جهت مسئولان در صدد آن برآمدند که قیمت قطعات خودرو به خصوص قیمت پوسته سپر پراید را همواره ثابت نگه دارند.

در ادامه به بررسی قیمت پوسته سپر پراید و جزئیات مختلف آن می پردازیم.

قیمت پوسته سپر پراید

قیمت پوسته سپر پراید

این محصول ارزان قیمت است و در صورت صدمات، مشتریان متحمل هزینه هنگفتی بابت پرداخت پوسته سپر پراید نمی شوند. لازم به ذکر است که این موضوع، یک نکته حائز اهمیت در مورد برخی ماشین ها از جمله پراید می باشد. بهتر است هنگام تعویض این سپر، به سالم بودن دیگر قطعه های تشکیل دهنده مجموعه سپر توجه داشته باشید. چون نصب دقیق و درست این قطعه، در عملکرد مجموعه سپر بسیار تاثیرگذار است.

مهم ترین وظیفه پوسته سپر

مهم ترین نقش پوسته سپر، محافظت از بدنه خودرو در برابر صدمات ناشی از تصادفات سبک می باشد. مقاوم بودن این قطعه در برابر ضربات و فشار، همچنین فرم و شکل زیبای آن، از نکات مهم در مورد این قطعه به شمار می رود. 

تولید کنندگان پوسته سپر پراید

برای خودرویی مانند پراید که امنیت آن همواره محل مناقشه بوده است، انتخاب پوسته سپر نیز انتخابی مهم به حساب می آید. شرکت های بسیاری به تولید پوسته سپر پراید پرداخته اند، که از شناخته شده ترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان این قطعه می توان به شرکت سایپا اشاره نمود. این شرکت نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور دارد و تمامی محصولات آن دارای ضمانت و خدمات پس از فروش نیز می باشند. 

از آنجایی که سپرهای ساخت ایران خودرو و سایپا در بازار بسیار زیاد است، به همین جهت مشتریان به راحتی می توانند از فروشگاه های معتبر یا وبسایت های فعال در در این زمینه مانند یدک یار تهیه نمایند. 

پوسته سپر ها و  خود سپرها به این دلیل که عمدتا  اولین نقطه تلاقی در مقابله با آسیب ناشی از تصادف ها  هستند، اغلب زودتر از هر قطعه دیگری نیاز به تعویض پیدا می کنند. قیمت پوسته سپر پراید، به صورت عمده و تک می باشد که همین امر باعث شده تا در هر نوع قیمت پوسته سپر پراید، متفاوت باشد و نکته دیگر در رابطه با این قطعه، آن است که قیمت پوسته سپر پراید عقب و جلو با هم تفاوتی چندانی ندارد.

تعمیرکنندگان پوسته سپر، در این حرفه با جوش  پلاستیکی، تعمیر فایبرگلاس، بتونه و رنگ قادرند انواع سپرهایی که دچار مشکل شده اند را به بهترین شکل ممکن تعمیر کرده و به شکل اول بازگردانند. البته بهتر است بدانید دستمزد تعمیرکاران بسیار بالا بوده و تعویض این قطعه برای خودرویی همچون پراید به صرفه تر است.

قیمت پوسته سپر پراید

چنانچه قصد خرید و اطلاع از قیمت پوسته سپر پراید را دارید پیشنهاد می کنیم به وبسایت یدک یار مراجعه نمایید تا در کمترین زمان ممکن بهترین خرید را انجام دهید. در یدک یار تمامی قطعات دارای نشان اصالت کیفیت بوده و خیال مشتریان خود را از بابت اصل بودن قطعات راحت کرده است.

منبع: یدک یار



:: برچسب‌ها: قیمت پوسته سپر پراید , قیمت سپر پراید , پراید , سپر پراید , لوازم یدکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

خودروها از دو بخش اصلی تشکیل شده اند که شامل موتور و چهار چرخی که بر روی یک بدنه کار گذاشته شده اند می باشد. گیربکس ها در حقیقت مغز متفکر تمامی خودروها به شمارمی روند. در حالت کلی میتوان گفت اهمیت گیربکس در یک خودرو با موتور آن خودرو برابر است. این بدین معناست که یک خودرو به طور خودکار و بدون گیربکس توانایی انتقال نیرو و به حرکت درآمدن را ندارد. مهمترین وظیفه گیربکس ها در خودرو انتقال نیرو و هدایت آن از موتور به چرخ ها می باشد. 

همانطور که گفتیم، نقش گیربکس برای خودروها بسیار مهم و حیاتی است به همین دلیل این قطعه دارای مدل های مختلفی با قیمت های متنوع می باشد. از آنجا که پژو 405 در کشور ما بسیار محبوب و پر فروش است در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت گیربکس پژو 405 و عوامل مختلف آن بپردازیم.

قیمت گیربکس پژو 405

انواع مختلف گیربکس پژو 405:

گیربکس پژو 405 به دو دسته اصلی تقسیم می شود. گیربکس های دستی و گیربکس های اتوماتیک. معمولا در بیشتر خودروهای پژو 405، گیربکس صورت دستی است اما این بدین معنا نیست که شرکت ساخت خودرو های پژو، خودروهای خود را با گیربکس دستی تولید می کنند. در بیشتر مواقع صاحبان خودرو خواستار تغییر گیربکس پژو از حالت دستی به حالت اتوماتیک هستند که در این صورت با سفارشی کردن خودرو، سیستم گیربکس پژو خود را به حالت اتوماتیک تحویل می گیرند.

وضعیت قیمت گیربکس پژو 405 

در ماه های اخیر به دلیل نوسانات ارزی و کم تر شدن میزان واردات قطعات خارجی، قیمت گیربکس پژو 405 را نمی توان به طور ثابت بیان کرد. در این حالت باید به این نکته نیز توجه داشت که قیمت گیربکس پژو 405 در حالت دستی بسیار ارزان تر از قیمت گیربکس پژو 405 در حالت اتوماتیک می باشد. 

علل برتری گیربکس اتوماتیک نسبت به گیربکس دستی در  پژو 405:

می توان در نگاه اول به راحتی رانندگان در حین رانندگی اشاره کرد. برای بسیاری از رانندگان و مالکان خودرو ها پیش آمده است که در حین رانندگی های طولانی از تعویض پشت سر هم دنده کلافه شده باشند، پس به منظور آسودگی بیشتر رانندگان، می توان گیربکس پژو 405 را به حالت اتوماتیک در آورد.

مسئله دیگر در ارتباط با گیربکس پژو 405 این است که اگر اتوماتیک باشد، استهلاک خودرو کاهش می یابد چون وظیفه تغییرات سرعت و شتاب برعهده راننده خودرو نیست، اما در این حالت یک مغز متفکر داخلی آن را کنترل می کند.

برای خرید یا اطلاع از قیمت گیربکس پژو 405 چه راه هایی وجود دارد؟

یکی از شایع ترین راه های خرید یا اطلاع از قیمت گیربکس پژو 405، مراجعه به سایت های معتبر در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو می باشد. در این سایت ها به دلیل مراجعه زیاد خریداران و همچنین نظارت مناسب، تمامی قیمت ها به خصوص قیمت گیربکس پژو 405 بدون تغییر است و سود چندانی بر روی آن اضافه نمیشود.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت گیربکس پژو 405 هستید می توانید به سایت یدک یار مراجعه نموده و با مقایسه قیمت انواع مختلف گیربکس های موجود، خرید خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

 منبع: yadakyar

 



:: برچسب‌ها: قیمت گیربکس پژو 405 , قیمت گیربکس 405 , قیمت گیربکس پژو , گیربکس پژو 405 , ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()