نوشته شده توسط : yadakyar

موارد زیر به عنوان پارامتر های اندازه گیری کیفیت بلبرینگ هستند.

عمر اسمی و اصلاح شده انواع بلبرینگها

لزجت مورد نیاز برای روانکاری های مختلف

بار معادل بر بلبرینگها

بار حداقل بر بلبرینگها

بلبرینگ

ظرفیت حمل بار محوری دینامیکی در انواع بلبرینگها

ممان اصطکاکی در شرایط کاری

فرکانس های بلبرینگها

عمر گریس بلبرینگهای آب بند تماسی و غیر تماسی

محاسبه میزان جا به جایی محوری در انواع مختلف بلبرینگها

محاسبات تلرانس های شفت و انطباقات ناشی از آنها در هنگام کار

محاسبات تلرانس های نشیمنگاه و انطباقات ناشی از آنها

اما چرا بلبرینگ فیک ساخته شده و چه سود و خاصیت هایی دارد. 



راز شکستن بلبرینگ های مارک دار و گران قیمت در کارگاه زیرزمینی ۲ برادر شیاد نهفته بود.

 

چندی پیش مرد کامیونداری با مراجعه به دادسرای ناحیه فیاض بخش از فروشنده لوازم یدکی خودروهای سنگین به خاطر این که بلبرینگ تقلبی و با قیمت بسیار گرانی به وی فروخته است شکایت کرد.

 

این مرد در ادامه اظهاراتش به بازپرس شعبه اول دادسرا گفت: ماه پیش بلبرینگ های چرخ های کامیونم خراب شد و برای خرید قطعاتی که مورد نیاز بود به چراغ برق رفتم و برای چند بلبرینگی که نیاز داشتم ۲میلیون تومان پرداخت کردم و مغازه دار گفت قطعاتی که به من داده است همگی آلمانی بوده و از نوع بسیار خوب است.

 

وی در ادامه افزود: هنوز یک ماه از تعویض بلبرینگ ها نگذشته بود که در میانه راه اصفهان به تهران یکی از چرخ های کامیونم ایراد پیدا کرد و با بررسی هایم متوجه شدم بلبرینگ شکسته است. وقتی چرخ ها را باز کردم با تعجب دیدم که همه بلیرینگ های چرخ ها خراب است و مارکی که روی بلبرینگ ها حک شده بود پاک شده و دیدم مغازه دار سرم کلاه گذاشته است، به تهران برگشتم به سراغ فروشنده رفتم ولی وی ادعا می کند قطعاتی که به من فروخته اصل و فابریک است و مسئولیتی برای خرابی قطعات ندارد.

فروش بلبرینگ تقلبی

کارآگاهان در بررسی های خود در این کارگاه متوجه شدند این ۲ برادر که احمد و علی ۳۰و ۳۱ ساله هستند بلبرینگ های نامرغوب و چینی درجه ۳ که قیمت بسیار پایینی دارند را می خرند سپس با استفاده از این دستگاه پیشرفته مارک های FAG،TIMKEN را روی آنها حک می کنند و با بسته بندی های اصلی روانه بازار می کنند و پول خوبی به جیب می زنند.

 

احمد صاحب این کارگاه در بازجویی ها ادعا کرد که این بلبرینگ ها دست دوم است و من با استفاده از این دستگاه زنگ زدگی های آن را پاک کرده سپس همان مارکی که روی آن بود را با دستگاه پررنگ تر می کردم و به قیمت ۱۰هزار تومان می فروختم!

 

بنا بر این گزارش، بازپرس پرونده از همه کسانی که در طول ماه گذشته ندانسته بلبرینگ های تقلبی خریده اند درخواست کرد تا در صورت شکایت به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران یا بازپرسی شعبه اول دادسرای فیاض بخش مراجعه کنند.

منابع:

https://www.madinamerica.com/forums/users/edrisio/

 http://shaapaaraak..com/

https://www.ted.com/profiles/22814367



:: برچسب‌ها: بلبرینگ , فروش بلبرینگ تقلبی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

قفلی کـه بـر روی انواع درب‌های ورودی ساختمان یا آپارتمان و یا محل کار به منظور دسترسی سریع و آسان، افزایش امنیت، زیبایی و قفل نمودن انواع درب ها نصب می‌گردد، می تواند یک قفل دیجیتال باشد و با سیستم‌های متنوع امنیتی که در آن بکار رفته آرامش خاطر و امنیت هر چه بیشتر را به ارمغان می‌آورد. در واقع قفل های مکانیکی جای خود را به قفل هایی با ظاهر متفاوت و مکانیزم الکترونیکی یا قفل الکترونیکی و دیجیتال داده است. به نقل دیگر می توان قفل دیجیتال را سیستمی دانست که بر پایه یکی از مکانیزم های شناسایی رمزی، کارت های مغناطیسی، اثر انگشت و یا مگنت، تگ، درب منازل را باز و بسته می نماید که این یکی از مزایای قفل هوشمند یا دیجیتال می باشد.

تعمیر قفل

 

 

در رابطه با بروز مشکلات احتمالی قفل دیجیتال، اولین مرحله تشخیص و عیب یابی درست در خصوص خطاهای عملکردی قفل دیجیتال است زیرا اگر این مرحله به درستی انجام نگیرد و مشکل به درستی شناخته نشود، راه حل درستی ارائه نخواهد شد بنابراین نه تنها امر تعمیر به درستی انجام نخواهد گرفت بلکه منجر به صرف هزینه های بالایی از لحاظ اقتصادی و زمانی برای مصرف کننده خواهد شد، تعمیر قفل دیجیتال یا اتوماتیک مانند دیگر لوازم الکترونیکی نیاز به تخصص و تجربه کافی در این زمینه داشته و لازم به ذکر است که در صورت بروز هرگونه مشکل برای قفل دیجیتال شما حتما باید با متخصصین این امر مشورت نموده و کار تعمیر و خدمات قفل دیجیتال را به آنان بسپارید. شرکت تهران تابش با سال ها تجربه در زمینه تعمیر قفل دیجیتال آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس انواع قفل دیجیتال آماده ارائه خدمات به شما می باشد شما در هر ساعت از شبانه روز کافی است با تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در کمترین زمان به محل مدنظر شما اعزام شوند.
تعمیرقفل‌ بدون دستگیره هوشمند
این مدل قفل اکثرا برای درب های ضد سرقت و همچنین درب‌ های چوبی که تمایلی به عوض کردن دستگیره مکانیکی آن ندارید مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل قفل علاوه بر راحتی شما برای تردد امنیت منزل یا محل کار شما را نیز تأمین کرده و هزینه های نصب و تعویض قفل را به حداقل می رساند. برای تعمیر این مدل قفل دیجیتال در تهران با شرکت تهران تابش تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت کار شما انجام شود
پشتیبانی فنی قفل دیجیتال کارتی
قفل های دیجیتال و دستگیره هوشمند اکثرا علاوه بر رمز حداقل یک راه دسترسی دیگر دارند که در بعضی مدل ها راه دوم برای ورود کارت می باشد که بسیار سبک و کوچک و قابل حمل بوده و مشکلات ناشی از حمل کلیدهای حجیم و سنگین را برای همیشه از بین می برد.برخی از کارت های rfid را می توانید به صورت بر چسب بر روی وسایل قابل حمل مانند تلفن همراه خود بچسبانید. لذا اگر قفل دیجیتال شما دچار مشکل شد نیاز نیست نگران باشید فقط کافی است برای تعمیر این مدل قفل دیجیتال با متخصصان شرکت تهران تابش در تهران هماهنگ شوید تا به محل شما مستقر شده و کار خدمات قفل دیجیتال کارتی شما را به نحو احسن انجام دهند.





:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال , تعمیر قفل دیجیتال , خدمات قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

وقتی که افراد درباره بینی خود صحبت می‌کنند، معمولا برای توصیف شکل آن از دو اصطلاح گوشتی و استخوانی استفاده می کنند. استفاده از این الفاظ دلیل دارد. پزشکان جراح زیبایی بینی، بینی داوطلبان عمل را از نظر شکل و بافت بینی به دو دسته تقسیم می‌کنند. بینی گوشتی و بینی استخوانی. خصوصیت بینی‌های استخوانی، بافت استخوانی و غضروفی مستحکم و قوی است و مشکل رایج این فرم بینی، قوز روی بینی است؛ این فرم خاص به بینی عقابی مشهور است. پوست این مدل بینی معمولا نازک است و چربی سازهای فعال کم تعدادی دارد. در برابر آن بینی گوشتی قرار دارد. بینی های گوشتی عموما غضروف ضعیف و انعطاف پذیر و پوست ضخیم و چرب دارند. بینی های گوشتی اغلب مبتلا به مشکلاتی از قبیل پهن بودن نوک بینی، بزرگی سوراخ ها، پهن بودن پل بینی و ضخامت بیش از حد پوست بینی هستند.

مشخصات بینی گوشتی

بارز ترین ویژگی بینی های گوشتی، ضخیم بودن پوست و غدد چربی فراوان آن است. حجمی که از بینی گوشتی دیده می‌شود، عمدتا مربوط به پوست آن است. در بینی های گوشتی برخلاف بینی استخوانی پهن ترین قسمت بینی اندکی بالاتر از نوک بینی است. به صورتی که وقتی از زیر به بینی گوشتی نگاه کنید با یک فرم دایره یا ذوزنقه ای مواجه می‌شوید. در حالی که در بینی های استخوانی این فرم به شکل مثلث است.

جراحی بینی گوشتی

متد انجام جراحی بینی گوشتی

در رابطه با جراحی بینی گوشتی همواره تردیدهایی وجود داشته است. علت آن هم پیچیدگی عمل بینی گوشتی به علت ضعف غضروف بینی و ضخامت پوست آن است. برای جراحی بینی گوشتی بر خلاف بینی استخوانی نمی‌توان تنها با ایجاد برش در ساختمان بینی به نتیجه‌ی مطلوب رسید. زیرا ضعیف بودن غضروف باعث می‌شود پس از عمل فرم بینی به حالت قبلی خود بازگردد یا نوک بینی به سمت پایین متمایل شود. اکنون اما روش های عمل بینی پیشرفت کرده‌اند و جراحان برای عمل بینی‌های گوشتی به کاهش دادن حجم غضروف اکتفا نمی‌کنند بلکه غضروف بینی را تقویت می‌کنند تا احتمال بازگشت فرم بینی کاهش یابد. قسمی از تغییرات روی پوست بینی و با برداشتن غدد چربی اضافی انجام می‌شود.

اگر بینی شما گوشتی است و قصد انجام عمل را دارید، باید بدانید جراحی بینی گوشتی حساسیت بیشتری دارد و بعد از عمل نیز نیاز به مراقبت ویژه‌تری دارد. زیرا روش‌های متفاوتی برای اعمال تغییرات لازم به کار بسته می‌شوند. مثلا عمل بینی های گوشتی عمدتا به روش باز انجام می‌شود. یعنی پوست بینی از جای آن بلند می‌شود. در نتیجه جراحی بینی گوشتی زمان بیشتری می‌برد و دوره ی نقاهت طولانی تری دارد زیرا پوست نیز برای اتصال مجدد نیاز به زمان دارد. همینطور زمان بیشتری باید از چسب محافظ بینی استفاده شود.

عمل بینی گوشتی

نتیجه نهایی جراحی بینی گوشتی

بایستی نسبت به نتیجه ی عمل بینی انتظار منطقی داشته باشید. لازم است هر توقعی که از انجام جراحی دارید را با پزشک خود در میان بگذارید تا بعد از عمل نارضایتی‌ای پیش نیاید. اگر که بینی شما از نوع گوشتی و پهن است، نمی‌توانید توقعِ داشتن یک فرم فانتزی و عروسکی داشته باشید. زیرا کوچک کردن یا قوس دادن زیاد به این نوع بینی‌ها ممکن نیست. اگر با مراجعه به جراح زبده و مشورت کافی و داشتن توقع عقلانی اقدام به عمل جراحی بینی کنید، نتیجه‌ی عمل برای شما رضایت بخش خواهد بود.

 

منبع: http://thbeauty.blogfa.com/



:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()