نوشته شده توسط : yadakyar

ما تا به حال بارها شاهد تاثیر بسیار بالای رپورتاژها در سئو وب‌سایت‌های مختلف بوده‌ایم. بک لینک هایی که این وب‌سایت‌ها از طریق رپورتاژ دریافت کرده‌اند، مستقیماً در رتبه وب سایت و میزان ورودی سایت آنها تاثیر گذاشته است. اما شاید بپرسید که دقیقاً چه چیزی باعث می‌شود که بک لینک های رپورتاژ خبری تا این حد در سئو یک وب‌سایت تاثیر داشته باشد. ما 3 دلیل مختلف برای این موضوع می‌شناسیم.

رپورتاژ خبری

 

رپورتاژ خبری، یعنی لینک سازی درون مقاله ای یا همان editorial link

بک لینک های شما از داخل یک مقاله هستند

یکی از مهمترین مباحث در هنگام گرفتن بک لینک این است که بک لینک شما در چه بخشی از یک سایت منتشر می‌شود.

 

گوگل بیش از هر چیز، برای بک لینک هایی اعتبار قائل است که داخل یک مقاله هستند. چرا که معمولاً این نوع بک لینک ها در قالب معرفی و پیشنهاد هستند و راحت‌تر می‌توان به آنها اعتماد کرد. در حالی که بک لینک‌های قرار گرفته در فوتر، منو، جایگاه‌های تبلیغاتی یا بخش‌های دیگر سایت کمتر قابل اعتماد هستند. چرا که ممکن است نشان از یک همکاری تجاری یا بک لینک پولی بدهند. (در بخش بعدی این مقاله، بیشتر در مورد نظر گوگل درباره بک لینک های پولی صحبت می‌کنیم.)

 

بک لینک های درون رپورتاژ آگهی دقیقاً از همان نوع اول یعنی داخل مقاله هستند. این موضوع باعث می‌شود که گوگل راحت‌تر به آنها اعتماد کند و اعتبار بیشتری را به واسطه آنها برای سایت شما قائل شود. در نهایت بد نیست بدانید که به این نوع بک لینک ها که درون یک مقاله قرار می‌گیرند، به اصطلاح Editorial Link گفته می‌شود.

حسن های رپورتاژ خبری

افزایش اعتماد مشتریان

از آن جا که خوانندگان همیشگی یک وب سایت به مطالب درج شده در آن اطمینان دارند، رپورتاژ خبری شما را نیز با اعتماد بیشتری مطالعه خواهند کرد. اعتماد به دریافت خدمات و یا خرید از دنیای مجازی شاید برای بسیاری از افراد سخت باشد. زمانی که شما رپورتاژ خبری خود را در یک سایت معتبر درج می کنید، خوانندگان همیشگی سایت با اعتماد بیشتری آن را مطالعه خواهند کرد، زیرا شاید با برند و خدمات شما آشنا نباشند، اما به مطالب چاپ شده در سایت اعتماد دارند. این مساله باعث می شود که میزان اعتماد کاربران به برند و محصولات شما افزایش پیدا کند.

 

هزینه های تبلیغات شما را کاهش می دهد

درج رپورتاژ خبری می تواند از یک سو مشتریان شما را در زمان کوتاهی چند برابر کرده و از سوی دیگر هزینه های تبلیغاتی شما را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این روش تبلیغ شاید در مقایسه با روش های دیگر مانند چاپ بنر و بیلبورد و یا تبلیغ در رسانه های جمعی، هزینه های شما را تا یک دهم نیز کاهش دهد! سایت های مختلف با توجه به فاکتورهایی از جمله تعداد بازدید کننده و رتبه سایت، هزینه های مختلفی جهت درج رپورتاژ خبری از شما دریافت خواهند کرد، اما اطمینان داشته باشید که حتی پر هزینه ترین این سایت ها نیز در مقایسه با روش های دیگر تبلیغات کم هزینه تر خواهد بود.

 

منبع:

https://en.gravatar.com/korake68

 



:: برچسب‌ها: رپورتاژ خبری , رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

ترفندهای رژ لب:

انتخاب مناسب رنگ رژ لب خیلی مهم است و باید سعی کنید رژ لب انتخاب کنید که رنگ آن با رنگ پوست تان هماهنگ باشد، اگر پوست تان سفید و روشن است رژلب های رنگ روشن مانند صورتی، گلبهی، هلویی و قرمز روی چهره شما معجزه می کند. و اگر پوست تیره و سبزه ای دارید رژ لب های تیره رنگ مانند جیگری، زرشکی، بنفش و قهوه ای مناسب تان است.

 ترفندهای ریمل:

رای اینکه چشمانی مانند یک غزال داشته باشید و مژه‌های‌تان شبیه شخصیت‌های کارتونی پر شود، می‌توانید قسمت بیرونی چشم تان را با ریمل بیشتری برس بکشید. همچنین اگر می‌خواهید مژه‌های‌تان خیلی بلند شود و در ضمن حالت طبیعی خود را نیز حفظ کند، می‌توانید قبل از استفاده از ریمل، از فر مژه استفاده کنید و بعد ریمل خود را بکشید. همچنین ازاینکه برس ریمل را چند بار پشت سر هم بکشید خودداری کنید.

برای دیدن ترفندهای دیگر آرایشی به لینک https://www.edocr.com/v/8ylyj5p4/rubisunseo/ مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: ترفندهای آرایشی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

یکی از ابزارهای آرایشی که خانم ها به تکرار از آن استفاده  میکنند رز لب است. خرید رژ لب جزء کارهایی است که همه خانم ها به آن علاقه نشان داده اند.

اما استفاده مکرر از رژ لب ها به خصوص نوع جامد آن، می تواند به پوست لب آسیب وارد نماید و ان را پوسته پوسته کند.

برای اینکه این خشکی لب را از بین ببرید پیشنهاد می کنیم که از بالم لب یا وازلین برای زمان هایی که رژ لب به لب ندارید استفاده کنید. تا لب هایتان نرم شود. سپس انشگت اشاره خود را به شکر آغشته نمایید و به آرامی روی لب هایتان بکشید. با این کار سلول های مرده و خشک شده از روی پوست جدا خواهند شد.

اما برای انکه بتوانید لب هایی لطیف و زیبا داشته باشید باید خرید رژ لب آبرسان را در اولویت قرار دهید. 

این محصول دارای عسل در ماده اولیه خود است که می تواند در کنار زیبایی به سلامت لب های شما نیز کمک کند.



:: برچسب‌ها: خرید رژ لب ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

آتش نشانی یکی از مهمترین سازمان هایی است‌ که در جهت حفظ جان و اموال انسان ها تشکیل شده، هدف این سازمان، حفظ جان و مال نوع بشریت است؛ پس لازم است که همگان خود را برای تحقق این هدف آماده کنند و فقط منتظر حضور و انجام وظیفه آتش نشانان شجاع نمانند؛ در تقابل با حریق باید به سرعت اقدام کرد و هرچه مجهزتر باشید، این اقدام موثرتر می شود. امروزه تجهیزات آتش نشانی برای خرید در اختیار همه ی مردم قرار گرفته و دیگر یک تجهیزات صرف سازمانی به حساب نمی‌آیند؛ بدین صورت اولین فردی که با صحنه آتش سوزی روبرو می‌شود، می‌تواند به جز تماس با آتش نشانی، خودش یک اقدام عملی متعارف هم داشته باشد.

تجهیزات آتش نشانی

تجهیزات آتش نشانی انفرادی

تجهیزات آتش نشانی فردی تجهیزاتی است که افراد با داشتن آنها می‌تواند همزمان با حفاظت از خود وارد عمل شده و آتش را خاموش نمایند؛ دستکش ایمنی، لباس کار آتش نشانی، کلاه ایمنی، ماسک اکسیژن و کپسول آتش نشانی از جمله این تجهیزات هستند.

  • دستکش ایمنی

تنوع این تجهیزات آتش نشانی با تنوع حوادث پیش می‌رود، ابتدا با استفاده از چند لایه و یک کفی چرم، دستکش های ضد حرارت ایجاد شد و به مرور دستکش های ضد برش و ضد اسید و حتی پس از چرنوبیل دستکش هایی تولید شد که تاثیر مواد رادیواکتیو را به حداقل می‌رسانند.

  • لباس آتش نشانی

این لباس باید بتواند از پوست بدن شخص کاملا محافظت کند؛ یعنی در برابر گرمای آتش، اصابت اجسام تیز و برنده و برخورد پوست با مواد شیمیایی و سمی مقاومت بالایی داشته باشد. فردی که لباس آتش نشانی پوشیده احتمالا مجبور است تا برای نجات افراد یا رسیدن به مرکز آتش سوزی مسافتی را طی کند؛ پس لازم است که لباس وزن زیادی نداشته باشد و سرعت حرکت شخص را کم نکند.

سرد کردن

در این روش اطفا، معمولا از ماده‌ای به عنوان جاذب حرارت و در نتیجه کاهش دمای آتش و مهار آن استفاده می‌شود. در فرآیند سرد کردن مهم‌ترین و پرکاربردترین ماده خاموش کننده آب است. آب با داشتن گرمای ویژه بالا، با جذب حجم زیادی از گرمای حاصل از آتش، به بخار تبدیل شده و دمای آتش را به شدت پایین می‌آورد. به این ترتیب یکی از عوامل منجر به آتش سوزی یعنی گرما را حذف کرده یا اثر آن را کاهش می‌دهد.

 

مواد خاموش کننده دیگری نیز وجود دارند که در فرآیند مهار آتش سوزی، اثر سرد کننده دارند. همانند مونو فسفات آمونیوم که ماده موثر پودر خاموش کننده‌های ABC (شیمی خشک) است؛ یا مانند محلول پتاسیم که در خاموش کننده‌های AF (شیمی تر) کاربرد دارد.

 

جداسازی ماده سوختنی

وجود ماده سوختنی یکی از عوامل موثر در شروع آتش سوزی است. پس با حذف یا محدود کردن این عامل می‌توان جلوی آتش سوزی گسترده را گرفت. شاید مثال جالب آن شخم زدن مزرعه گندم دچار آتش سوزی برای محدود کردن و جلوگیری از سرایت آتش به کل مزرعه باشد. کشاورزان به محض آگاهی از آتش سوزی در مزارع، به سرعت دور تا دور آتش را با تراکتور شخم می‌زنند تا عامل سوخت را در فرآیند گسترش آتش، حذف کنند.

 

 

  • کلاه محافظ

در هنگام آتش سوزی همواره احتمال سقوط اجسام یا لیز خوردن و زمین خوردن شخص وجود دارد، چرا که دید کافی به محیط اطراف ندارد. کلاه ایمنی برای محافظت از سر و همچنین صورت نقش بسیار حیاتی دارد؛ این کلاه نقابی دارد که ضمن حفظ دید شخص محافظ پوست صورت خواهد بود و از طرف دیگر در پشت، بالا و اطراف سر (شقیقه ها)، سر شخص را از ضربات احتمالی ناشی از سقوط و انفجار محافظت می‌کنند.

 کلاه محافظ

  • پتوی های ضد آتش سوزی

این پتو ها در برابر حریق مقاوم هستند؛ پس با قرار گرفتن روی آتش، جلوی رسیدن اکسیژن به آن را می گیرند و بدین طریق از پیشروی آتش در آن ناحیه جلوگیری می کنند.

منابع :

https://www.alef.ir/news/3990417058.html

https://disqus.com/by/hgfckjuhgoi/

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات آتش نشانی , آتش نشانی , حریق ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

سلامت دندان یکی از مهم ترین مقوله هایی است که روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود. شما با رعایت کردن نکاتی که در زیر ذکر می گردد، می توانید سلامت دندان خود را تضمین کنید و دیگر نیازی به دندانپزشک نخواهید داشت. پس با ما همراه باشید.

11 اصل برای حفظ سلامت دندان ها

 

بسته ماندن دهان به مدت هفت تا هشت ساعت باعث تجمع تعداد زیادی باکتری در دهان می‌شود. به همین دلیل مسواک زدن قبل از صبحانه اولین گام رعایت بهداشت دهان محسوب می‌شود.

 

حداقل روزی یک بار از نخ دندان استفاده کنید.

 

در صورت استفاده از مواد قندی، این مواد را همراه با وعده‌های اصلی غذایی مصرف کنید.

 

مصرف شیر و لبنیات و مواد غذایی حاوی فلوراید مانند ماهی.

 

استفاده از میوه و سبزیجات تازه مانند هویج، کاهو و سیب در بین وعده‌های غذایی.

 

استفاده از دهان‌شویه سدیم فلوراید یا ژل یا خمیردندان حاوی فلوراید.

 

اگر چیزی روی سطح دندان را پوشانده است آن را پاک کنید.

 

در صورتی که فرصت مسواک زدن بلافاصله پس از صرف غذا ندارید، حتما دهان خود را با آب بشویید این کار باعث رقیق شدن اسید‌های تشکیل شده در دهان می‌شود.

 

سیگار نکشید چون سیگار برای سلامت دهان و دندان بسیار مضر است.

 

هر شش ماه یک بار به دندانپزشک مراجعه کنید.

 

در صورت مشاهده زخم، قرمزی، خونریزی از لثه، پایین آمدن یا دور شدن لثه از دندان، زخم عفونی و زخم ناشی از دندان مصنوعی حتما به دندانپزشک مراجعه کنید.

دندانی زیباتر با رعایت بهداشت

استاندارد طلایی بهداشت دندان

 

استفاده همزمان از مسواک، نخ دندان و دهان‌شویه، استاندارد طلایی بهداشت دندان است. چرا که مسواک زدن به تنهایی نمی‌تواند کاملا دهان را تمیز کند و فقط سه سطح خارجی از پنج سطح دندان‌ها را تمیز می‌کند. برای تمیز کردن سطوح بین دندانی که قابل دسترس مسواک نیست، باید از نخ دندان استفاده شود.

 

نخ دندان باید به اندازه‌ای نازک باشد که به آسانی از بین دندان‌ها عبور کرده و پلاک میکروبی را از سطوح بین دندان برطرف کند. برای دندان‌هایی با فاصله زیاد بهتر است از نخ دندان سوپرفلاس استفاده شود. نخ دندان باعث حذف پلاک میکروبی از سطوح بین‌دندانی می‌شود و جریان خون را در لثه‌ها افزایش می‌دهد.

 

آب و نمک در دسترس‌ترین نوع دهان‌شویه است که در کاهش پلاک میکروبی و التهاب مخاط دهان و التیام زخم‌های دهانی بخوبـی نقش‌آفرینی می‌کند. استفاده از دهان‌شویه یک یا دو بار در هفته کافی است، زیرا زیاده‌‌روی در مصرف آن عوارضی همچون کاهش کلسیم سطحی دندان، تغییر رنگ دندان در پی داشته و ایجاد آلرژی می‌کند.

 

برای مصرف دهان‌شویه، بعد از مسواک زدن پنج سی‌سی از آن را داخل دهان به‌مدت یک دقیقه غرغره و حداقل 30 دقیقه از خوردن و شست‌وشوی دهان خودداری کنید.

 

شرایط مراقبت از لثه‌ها

 

شما می‌توانید با مسواک زدن منظم و از آن مهم‌تر با مسواک زدن صحیح حداقل روزی دو بار صبح و شب و پاکسازی دهان از پلاک میکروبی، لثه را سالم نگه دارید. مدت زمان لازم برای مسواک زدن به طور متوسط سه تا پنج دقیقه برای هر وعده است.

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/labkhnd2544

https://seekingalpha.com/user/52553525/comments

https://500px.com/p/azimsanat3?






:: برچسب‌ها: سلامت دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()