نوشته شده توسط : yadakyar

سایبان برقی ابزار مفیدی برای ایجاد سایه در فضای باز در طول ماه های تابستان است. آنها توسط یک موتور الکتریکی تغذیه می شوند که می توان آن را از طریق یک کنترل از راه دور کنترل کرد. این چترها دارای چندین مزیت از جمله سهولت استفاده، ایمنی و تطبیق پذیری هستند. این سایبان ها همچنین انعطاف پذیری را در سازگاری با محیط شما ارائه می دهند؛ زیرا می توانند بر روی سطوح مختلف نصب شوند.

جنس انواع سایبان برقی مغازه از یک پارچه مقاوم در برابر آب و هوا، یک قاب پشتیبانی و یک موتور الکتریکی برای گسترش و جمع کردن سایبان ساخته شده است. همچنین یک جایگزین بهینه برای کسانی است که به دنبال راه حلی سریع و آسان برای کنترل سطح نور خورشید و گردش هوا در فضاهای داخلی یا خارجی خود هستند.

مزایای سایبان برقی

سایبان های برقی مزایای مختلفی دارند که شامل موارد زیر است:

·       افزایش حفاظت در برابر آفتاب، باران، باد و سایر عناصر خارجی؛ اگر به دنبال لذت بردن از تراس یا باغ خود در تمام طول سال هستید، این نکته بسیار مهم است.

·       برخی از سایبان های برقی مجهز به موتوری هستند که به شما امکان می دهد زاویه را به گونه ای تنظیم کنید که نور خورشید را به بهترین شکل دریافت کنید.

·       امنیت بیشتر مکانیزم کنترل از راه دور به شما این امکان را می دهد که سایبان را بدون نیاز به ترک خانه، باز و بسته کنید. این بدان معنی است که شما می توانید مطمئن باشید که وسایل شما سالم خواهند بود.

·       دوام بیشتر؛ سایبان های برقی نسبت به سایبان های مکانیکی مقاومت بیشتری دارند و با نگهداری مناسب تا 20 سال عمر می کنند.

·       تطبیق پذیری بیشتر؛ سایبان های برقی در انواع سبک ها و رنگ ها متناسب با فضای بیرونی شما موجود هستند.

.       جنس انواع سایبان برقی مغازه در تنوع بسیار بالایی تولید می شود.

 

اجزای سایبان برقی

این سازه از اجزا مختلفی تشکیل می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

·       سازه و پارچه

·       لوله و جک

·       دارای موتور برقی که به وسیله ریموت کنترل می توان سایبان را باز و یا بسته کرد.

انواع سایبان برقی

این سازه دارای سه نوع سایبان های نیم کاست، کامل کاست و کنترل دار می باشند که در هر ادامه هر کدام از آن ها را معرفی می کنیم:

·       سایبان نیم کاست: پوشش این نوع سایبان از فلز می باشد و زمانی که جمع می شود، رول پارچه را نگهداری می کند. گفتنی است که این مدل سایبان به دو طریق دستی و برقی کارکرد خود را ارائه می دهد.

·       سایبان کامل کاست: این مدل سایبان برقی موقع جمع شدن به درون محفظه ای که پارچه به طور کامل در آن پوشانده می شود، می رود. ایمنی و مقاومت این سازه در برابر باد، باران برف و طوفان بالا می باشد؛ به این منظور سایبان کامل کاست را به عنوان یکی از مقاوم ترین سایبان ها می شناسند.

·       سایبان برقی کنترل دار: همانطور که از نام این سایبان مشخص می باشد، تنها یک ریموت کنترل می توان آن را باز یا بسته نموده و حتی شیب آن را تنظیم کرد.



:: برچسب‌ها: سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

در این مقاله می خواهیم به موضوع دستگاه های بسته بندی و چاپی بپردازیم که در این زمینه به کمک انسان آمده اند. در واقع جایگاه اصلی بحث ما چاپ است که می خواهیم برای آن توضیحاتی ارائه کنیم که حتما از مطالعه آن اطلاعاتی به دست خواهید آورد.

در واقع در کشورهای پیشرفته اهمیت بسته بندی و محصولات در این زمینه بسیار بالاست. در این کشورها نسبت به بسته بندی محصولات خود بسیار حساس هستند زیرا معتقدند بسته بندی خوب و منحصر به فرد می تواند مشتریان را متقاعد به خرید محصولاتشان کند.

باب ست یکی از ابزار و ماشین آلات خدمت رسانی به مردم و تولید کننده انواع بسته بندی می باشد. در واقع این دستگاه انواع مختلفی دارد که هر کدام در ابعاد و زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

 شرکت بابست یک شرکت سوئیسی فعال در زمینه تامین و تولید ماشین آلات و مواد اولیه صنعت بسته بندی و چاپ لیبل می باشد. این شرکت تولید کننده ماشین آلات بسته بندی می باشد و امکان تولید بسته بندی با انواع متریال اعم از تخته تخت، مقوای کنگره ای و انواع مواد منعطف مانند پلاستیک و ... را دارد. خرید محصولات بابست محصولات خود را در تمام نقاط دنیا عرضه می کند و دارای متفاوت شاخه ها.

خرید محصولات بابست

از جمله دستگاه هایی که می توان به آنها اشاره کرد:

·        تامین و تولید دستگاه های روکش و لمینت

·        تولید دستگاه چاپ

·        تولید دستگاه های پس چاپ

·        تولید چاپ دو رو همزمان

·        تامین و تولید دستگاه های روکش و لمینت

روکش آب بندی ( وکیوم ) و متالیزاسیون : این دستگاه برای پوشش انواع نرده ها، تزئینی، امنیتی و ... استفاده می شود.

خطوط منبت و پوشش: کاربرد این دستگاه در صنایع غذایی کاربرد دارد. مثلا چاپ لیبل روی کنسروها و غیره.

دستگاه تراش: استفاده از دستگاه های لمینت دارای مزایایی است که می توان به افزایش سرعت عمل، قدرت بالا و کمترین ضایعات اشاره کرد.

کلام آخر

خرید محصولات بابست یکی از بهترین انتخاب ها برای بزرگترین چاپخانه ها بوده تا بهترین کیفیت را به عنوان خروجی به مشتری ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به اندیشه برتر مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: بابست ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

 

با توجه به محل زندگی ما در تهران، نوسانات برق بسیار زیاد است که باعث شده بسیاری از دستگاه ها و سیم کشی ساختمان دچار مشکل شوند. این امر باعث شده است که در سراسر تهران به برقکار سیار تهران نیاز داشته باشید. با توجه به داشتن تکنسین های مجرب در فازینو جای نگرانی بابت قطعی برق و یا سوختگی سیم کشی و دستگاه های آن نیست. کافی است در زمان قطعی برق و سایر مسائل مربوط به برق با فازینو تماس بگیرید و تیم حرفه ای فازینو در کمتر از 30 دقیقه برقکار سیار خود را به تهران می فرستد.

مشخصات برقکار سیار تهران چیست؟

برقکار سیار تهران باید فردی متخصص و کاملا فنی باشد و تمامی ابزارهای مربوط به حوزه کاری خود را همراه داشته باشد. یک برقکار سیار در تهران باید تمامی موارد ایمنی را برای خود و اهالی ساختمان و سایر اماکنی که برای رفع مشکل برق اعزام می شود رعایت کند و در مواقع اضطراری و احتمال خطر بهترین عملکرد را داشته باشد. این زمان ها را داشته باشید.



:: برچسب‌ها: برقکار سیار تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

کرگیری به معنای مغز گرفتن از چیزی است. برای مشخص کردن کیفیت بتن، مقاومت فشاری و کششی از کرگیری بتن استفاده می شود. البته کرگیری برای فعالیت های دیگر هم استفاده می شود. برای مثال زمانی که روی یک سازه بتنی یک وسیله دیگر را می خواهدی نصب کنید بهترین روش، کرگیری است. در این روش از بتن یک مغزه تهیه می کنند. این عملیات به وسیله دستگاه های ویژه ای انجام می شود.

روش انجام کرگیری بتن

برای عملیات کرگیری دستگاه های قدرتمندی نیاز است زیرا قرار است بتن را به وسیله دستگاه سوراخ کرد. برای شروع کار در ابتدا به وسیله سرمته حفاری چند سوراخ ایجاد می شود تا بتوان پایه دستگاه کرگیری را روی آنها محکم کنیم. بعد از محکم کردن پایه، موتور را روی آن قرار میدهند و عملیات کرگیری آغاز می شود.

لازم به ذکر است که وجود آب در این فرآیند الزامی و مهم است. از آب برای خنک نگه داشتن مته استفاده می شود. بعد از رسیدن مته به عمق لازم، دستگاه به طور خودکار خاموش خواهد شد. می توانید مغزه را به وسیله مته خارج کنید و یا از دستگاه دیگری استفاده کنید.

دستگاه های کرگیری بتن

دستگاه های کرگیری بتن از لحاظ انرژی مصرفی، نوع مته و کاربرد آن به چند دسته تقسیم می شوند. از لحاظ کاربرد این دستگاه به دو دسته تقسیم می شود. 1- دستگاه هایی که برای هسته گرفتن استفاده می شود. 2- دستگاه هایی که فقط برای سوراخ کردن بتن استفاده می شود.

دستگاه کرگیری از لحاظ انرژی مصرفی به چهار دسته الکتریکی، بادی، هیدرولیکی و بنزینی تقسیم می شود. همچنین با توجه به نوع مته به دو دسته کاربیدی و الماسی تقسیم می شود که نوع الماسی رایج تر است.



:: برچسب‌ها: کرگیری ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

پلی کربنات سازه ای تشکیل از پلیمرهای ترموپلاستیک است و از آنجایی که خواص فیزیکی و شیمیایی خاصی دارد، در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. گفتنی است که در فرایند تولید این ورقه ها، در پایان به صورت ورق خروجی حاصل می شود، به همین جهت به این سازه، ورق پلی کربنات گفته می شود. پلی کربنات در انواع مختلفی از قبیل پلی کربنات شفاف، پلی کربنات مات، دو جداره، تک جداره و غیره در بازار عرضه می شود و شما می توانید بسته به نوع نیاز خود، اقدام خرید پلی کربنات نمایید.

امروه در صنایع، پلی کربنات به یکی از مقاوم ترین عناصر شفاف جایگزین شیشه تبدیل شده است. همچنین از این محصول در قسمت های مختلف ساختمان نیز استفاده می شود. از دلایلی که منجر به بالا رفتن آمار فروش پلی کربنات شده است، شفافیت و مقاومت بالای آن در برابر زلزله و طوفان می باشد. نکته دیگر در رابطه با این محصول، سبک بودن آن است که حمل و نقل را آسان تر می کند. لازم به ذکر است که این محصول انرژی را به خوبی جذب می‌ کند به همین دلیل از آن در گلخانه ها نیز استفاده می شود.

خرید ورق پلی کربنات چه ویژگی هایی را برای شما به همراه دارد؟

  • شفافیت بالا و عبور نور از آن
  • عایق حرارتی در مقابل سرما و گرما
  • نصب آسان و داشتن سوراخ و فرز کاری
  • جلوگیری از نفوذ اشعه ماورای بنفش
  • سبک بودن
  • مقاومت بالا در مقابل ضربه ( تقریبا۲۵۰ برابر نسبت به شیشه بیشتر است)
  • پایداری و دوام زیاد
  • نگهداری بی دردسر و رایگان
  • اقتصادی و تا حدودی مقرون به صرفه بودن
  • دارای قابلیت ذخیره انرژی

راهنمای خرید پلی کربنات

پیش از آن که محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و به خرید پلی کربنات بپردازید، باید یک سری نکات در رابطه با این موضوع را مورد بررسی قرار دهید. ما در این قسمت سعی کردیم برای شما راهنمای خرید پلی کربنات را شرح دهیم تا به راحتی بتوانید محصول مد نظر خود را انتخاب کنید.

حال مهم ترین عواملی که در خرید پلی کربنات با کیفیت و مرغوب باید به آن توجه داشته باشید به شرح زیر است:

  • خرید از فروشگاه های معتبر
  • انتخاب بهترین نوع برای خرید پلی کربنات
  • انتخاب بهترین ورق
  • و مواردی از این قبیل

در آخر به شما پیشنهاد می کنیم، برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://medium.com/@mybanixmybanix/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88%D8%B1%D9%82-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A2%D9%86-ab861cead9e1



:: برچسب‌ها: پلی کربنات , خرید پلی کربنات ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

در سال های اخیر کاشت مو قسطی میان بسیاری از اقشار جامعه مبدل به یکی از محبوب‌ترین خدمات زیبایی‌محور مبدل گشته است. دلایلی که ممکن است به کم‌پشتی یا ریزش مو منجر گردد ممکن است به دلیل سوانح مختلف به وجود آمده باشند. هر چند دلایلی مشتمل بر عوامل ژنتیکی و یا سبک زندگی نامناسب نیز در چنین عوارضی بسیار موثر اند. این دلایل با افزایش سن در آقایان و خانم‌ها اثربخشی بالاتری را دارا گردیده و کاشت مو قسطی را به امری اجتناب ناپذیر مبدل می‌کنند.

کاشت مو قسطی

عوامل ریزش مو

از مهم‌ترین عوامل سبک زندگی نامناسب که منجر به ریزش موهای سر می‌گردد، باید به استرس، خواب و تغذیه‌ی نامناسب و در انتها، قرار دادن موها در معرض عوامل آسیب‌رسان مانند مواد شیمیایی (مانند رنگ مو، نرم‌کننده‌ها و یا حالت دهنده‌های مختلف) و نیز، شرایط فیزیکی (مانند استفاده پیوسته از سشوارهای قدرتمند، گرد و خاک و یا کشش مو به وسیله‌ی ثابت‌نگهدارنده‌ها) اشاره کرد. البته برخی از داروهای تجویزی پزشکان نیز ممکن است عوارض جانبی‌ای مشتمل بر ریز مو را در بر داشته باشند.

با کاشت مو قسطی که از مدرن‌ترین خدمات پزشکی زیبایی معاصر است، می‌توان تا حد خوبی این لطمات را بهبود بخشید و مجددا سلامت و زیبایی را به چهره‌ی بیماران بازگردانید.در کاشت مو قسطی هدف از انجام قسط بندی از سوی کلینیک تشویق مشتریان به انجام این پروسه‌ی درمانی است.

کاهش هزینه کاشت مو

همان طور که همه می‌دانیم در سال‌های اخیر و با جهش‌هایی که در قیمت‌ها صورت پذیرفته است، هزینه‌‌های خدمات درمانی نیز با تورم همراه شده و پرداخت به یک باره‌ی آن مقدار شاید خیلی از نظر اقتصادی معقول نباشد. به همین منظور در بسیاری از کلنیک‌ها این امکان فراهم شده‌ است تا مشتریان بتوانند در سه تا چهار قسط هزینه‌های درمانی خود را پرداخت نمایند.

این امر این امتیاز را هم به همراه خواهد داشت که هم کلنیکمی‌تواند گران‌ترین خدمات خود را بیشتر و بهتر عرضه نماید و هم مشتریان نسبت به انتخاب بهترین خدمات رغبت بیشتری نشان خواهند داد. از سوی دیگر به دلیل پخش شدن بار مالی در چندین قسط، بسیاری می‌توانند بهترین خدمات با بهترین کیفیت را در کاشت مو قسطی انتخاب نمایند. همچنین کاشت مو قسطی می‌تواند درمان‌های پیشین و پسینی را نیز به همراه داشته باشد که با قسطی کردن پرداخت‌ها، امکان انتخاب این پرسه‌ها نیز برای بیمار تسهیل خواهد شد.

پراخت قسطی هزینه کاشت مو

البته در همه‌ی کلینیکها نمی‌توان انتظار داشت تا پرداخت قسطی هزینه کاشت مو به سهولت و خوبی در دسترس باشد. برخی اعتقاد دارند که کاشت مو قسطی موجب می‌شود تا ارائه دهندگان خدمات در ارايه‌ی بهترین عملکرد خود سستی بورزند یا سعی کنند به دلیل عدم دریافت هزینه‌ها به صورت یک‌جا، از تجهیزات درمانی قدیمی یا ضعیف استفاده کنند یا به جای استخدام متخصصین از افراد تازه کار و غیر متبحر در سالن استفاده نمایند.

ناگفته پیداست که چنین افرادی می‌توانند موجب چه مشکلاتی و عارضه‌هایی در بیماران گردند. به همین علت توصیه می‌شود که کاشت مو قسطی را حتما در یک کلینیک معتبر و امین انجام دهید تا از حسن انجام کار در آن مطمئن باشید. آنیل به عنوان بهترین کلینیک زیبایی غرب تهران چنین کلنیکی است که آماده‌ است تا با قسط بندی تمامی هزینه‌ها، خدماتی را در بالاترین سطح به مشتریان خود پیشنهاد کند.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

در این مقاله قصد داریم قیمت قفل دیجیتال را بررسی کنیم و ببینیم که آیا خرید قفل دیجیتال خریدی هوشمندانه و منطقی به شمار میرود یا خیر؟

قفل دیجیتال محصولی است کـه بـر روی انواع درب های ورودی ساختمان نصب می گردد و کارکرد اصلی آن دسترسی سریع و آسان به قفل ، افزایش امنیت ، زیبایی و قفل کردن درب و با سیستم های متنوع امنیتی که در آن بکار رفته آرامش و امنیت هر چه بیشتر است که این ویژگی ها را به راحتی و با کیفیت بالا  برای کاربر به ارمغان می آورد. برای دسترسی بـه قفل دیجیتال علاوه بر رمز میتوانید با استفاده از کارت، کلید مغناطیسی و یا اثر انگشت خود به قفـل دسترسی داشته باشید. این محصول دارای امکانات زیادی است که به وسیله آنها می توانید از مشکلات و امنیت پایین قفل های سنتی رهایی یابید و محیطی امن را برای خانه یا محل کار خود فراهم کنید.

قیمت قفل دیجیتال

 

کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت مناسب محصولات، دو مقوله مهم در جلب رضایت و اعتماد مشتریان است که شرکت بارمان از بدو تاسیس تا به امروز آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده است. استقبال بی‌نظیر از محصولات شرکت کارن نشان دهنده این موضوع می‌باشد.

تنها هدف شرکت کارن ارائه محصولات با قیمت بسیار مناسب است تا خرید قفل الکترونیکی برای تمامی مردم در سراسر ایران امکان پذیر شود. تنوع قیمت محصولات در شرکت بارمان بسیار بالاست به طوری که مشتریان با هر سطح درآمدی قادر خواهند بود گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

قینت قفل دیجیتال درب

 

به طور کلی قیمت قفل دیجیتال به چندین عامل بستگی دارد از جمله این عوامل می توان به 

  • کنترل از راه دور قفل توسط تلفن همراه
  • ثبت ورود و خروج افراد مختلف
  • روش‌های دسترسی بیومتریک مانند اثر انگشت و تشخیص چهره
  • قابلیت اتصال به خانه هوشمند
  • مجهز بودن به قفل کودک       
  • مجهز بودن به حریم خصوصی یا شب‌بند
  • دارای رمز یک‌بارمصرف
  • مجهز بودن به تابع خیالی، آلارم هشدار 
  •  قابلیت هشدار به هنگام اتمام باتری قفل دیجیتال
  • قابلیت باز کردن قفل دیجیتال  با کلید در مواقع اضطراری
  •  رنگ های قفل دیجیتال


شما میتوانید همه ی مدل های قفل هوشمند را با قیمت متفاوت از فروشگاه کارن خریداری کرده و از پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته استفاده کنید و با مشاوران ما در تردیدهای خود در مورد خرید و انتخاب انواع قفل هوشمند مشورت کنید.همچنین می توانی از ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله مجموعه کارن بهره مند شوید.



:: برچسب‌ها: قیمت قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

امروزه با پیشرفت صنعت الکترونیک، دستگیره الکترونیکی برای ایجاد حفاظت بهتر و بیشتر از مکانهای خصوصی و نیز ایجاد آسایش و اطمینان خاطر برای همه افراد، طراحی شده اند. دستگاه دستگیره الکترونیکی بر روی درب های ورودی نصب می شود، و در مکانهایی که نیاز به محدود کردن دسترسی و تردد افراد وجود دارد، استفاده می شود. دستگیره الکترونیکی، دارای یک میکروکنترلر و حافظه طراحی شده است، میکروکنترلر به عنوان مرکز فرماندهی می باشد و اجزایی مانند کارت ها و صفحه کلید با آن در ارتباط هستند همچنین فرمان باز و بسته شدن را صادر می کنند. حافظه این دستگاه ها برای حفظ اثر انگشتها و رمزهای تعریف شده برای ورود افراد مجاز می باشد.

اما بهتر است در هنگام خرید دستگیره الکترونیکی به چند نکته توجه کنید تا خرید بهتری را تجربه کنید

دستگیره الکترونیکی

عدم عملکرد موتوری

دستگیره های موجود در بازار به دو دسته کلی تقسیم بندی میشوند 

نوع اول دارای موتور الکتریکی می باشد که در هنگام قفل یا باز کردن درب موتور الکتریکی زبانه های قفل را حرکت میدهد و درب قفل یا باز میشود.این نوع دستگیره وابستگی زیادی به ادوات الکترونیکی دارد و همین باعث ضعف دستگیره خواهد شد زیرا علاوه بر مصرف زیاد برق،عمر باتری و موتور نیز کاهش میابد.این دستگیره ها به گونه ای هستند که اگر موتور آنها دچار هر مشکلی شوند و کار نکنند درب به هیچ صورتی قفل یا باز نمیشود و دچار مشکل میشوید .

 

نوع دوم موتوری برای حرکت قفل و زبانه ها ندارد تنها هنگام قفل یا باز نمودن درب اهرم دستگیره با قفل درگیر می شود و با چرخش اهرم دستگیره درب باز می شود پس مجددا اهرم آزاد و خلاص می شود تا مجدد رمز یا کارت وارد شود .

در این مدل دستگیره نیروی مورد نیاز برای باز یا بسته کردن درب توسط خود کاربر فراهم میشود و مصرف بسیار کمی از برق یا باتری دارد و همچنین خرابی و مشکل در این نوع دستگیره ها خیلی کمتر است .

دستگیره الکترونیکی درب

وجود کلید مکانیکی در دستگیره الکترونیکی

یکی از نکات مهم برای دستگیره الکترونیکی وجود کلید مکانیکی است. زیرا دستگیره الکترونیکی بالاخره یک قطعه الکترونیکی است و با باتری کار میکند و احتمال این وجود دارد که دچار مشکل شود و یا فرد رمز ورود را فراموش کند پس باید حالتی برای ورود اضطراری فراهم باشد تا فرد در مواقع لزوم از آن استفاده کند .به همین علت بیشتر شرکت های تولید کننده کلید مکانیکی را همراه دستگیره ارائه می کنند و اگر کلید وجود نداشته باشد ضعف بزرگی در این حوضه به حساب می آید.

امکان اتصال باتری اضطراری در دستگیره الکترونیکی

دستگیره های الکترونیکی همگی از باتری قلمی استفاده می کنند و متناسب با کارایی و تکنولوژی آن  باتری مصرف میکنند و هنگام ضعیف شدن یا تمام شدن باتری هشدار میدهد که باتری را تعویض کنید اما اگر به هر دلیلی کاربر نتوانست آن را تعویض کند ،اکثر برندهای موجود در بازار محلی را بر روی دستگیره در نظر گرفته اند که با اتصال باتری 9 ولت کتابی به آن دستگیره روشن شده و می توانید با وارد کردن رمز ورود و یا اثر انگشت درب را باز کرده و به محض ورود باتری ها را از قسمت داخلی دستگیره تعویض کنید

 

شما میتوانید با خرید این محصول از کارن از ضمانت و خدمات پس از فروش آن استفاده و از خرید خود لذت ببرید.







:: برچسب‌ها: دستگیره الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

یکی از مهم ترین نکاتی که هر فردی باید در هنگام خرید عمده لباس کار به آن توجه کند. متناسب بودن لباس کارتان با شغلتان است. شما باید لباسی را انتخاب کنید که متناسب با موقعیت شما در شغلتان باشد. بعضی اوقات شغل شما ایجاب می کند 8-9 ساعت جلوی صفحه کامپیوتر بنشینید.

دفعات دیگر شما باید در مقابل مدیر عامل خود سخنرانی کنید و گاهی باید به طور منظم با مشتریان ملاقات کنید. نقش شغلی شما یکی از عواملی است که در تصمیم گیری در مورد خرید عمده لباس کار نقش مهمی دارد.

اگر شغل شما کم تحرک است ، به راحتی می توانید لباس های خود را تکرار کنید. اگر نقش شغلی شما را مجبور می کند که تمام روز روی کامپیوتر کار کنید ، می توانید راحت لباس بپوشید. با این حال ، اگر مجبور هستید به طور منظم در مقابل ذینفعان شرکت خود حاضر شوید ، باید لباس حرفه ای بپوشید.

کمد لباس شما نیاز به لباس های حرفه ای بیشتر تجاری و غیر رسمی دارد. در مورد متخصصانی که باید روزانه با مشتری ملاقات کنند نیز همین مورد است. شما می توانید برای خرید عمده لباس کار با کیفیت به فروشگاه یونکس مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید عمده لباس کار , خرید عمده لباس کار از یونکس , یونکس ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

برای خرید تتر هم می­توانید خودتان اقدام کنید و هم می­توانید به صرافی معتبر ارزهای دیجیتال مراجعه کنید.

به دلیل تحریم دسترسی به بازار های دیجیتال دنیا، شما برای خرید نیاز دارید به وی پی ان متصل شوید و این باعث سخت شدن و ایمن نبودن پروسه خرید شما می­شود. پس بهترین راه از طریق صرافی های معتبر ارزهای دیجیتال می­باشد.

یکی از صرافی های معتبر ارزهای دیجیتال که می­توانید از طریق آن اقدام به خرید تتر کنید تترلند است.

روند خرید تتر از صرافی های دیجیتال بسیار ساده و معمولا مشابه است. ما در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما مراحل خرید تتر در تترلند را برای شما بازگو می­کنیم.

 

خرید تتر

خرید تتر از سایت صرافی  تترلند:

1.    ابتدا باید به صورت کامل احراز هویت کنید.

2.    سپس وارد سایت یا نرم افزار تترلند شوید.

3.    روی گزینه خرید تتر کلیک کنید.

4.    پس از کلیک بر روی گزینه احراز هویت کرده ام شماره موبایل خود را وارد کنید.

5.    کد بررسی که به شما پیامک می­شود را وارد کنید.

6.    بعد از وارد شدن به پنل کاربری خود شماره کارت بانکی معتبر خود را وارد کنید.

7.    برای ذخیره تتر آدرس کیف پول خود را وارد کنید.

8.    مبلغ تتر درخواستی خود را وارد کنید.

9.    شرایط و قوانین حریم خصوصی را تایید کنید.

10.در نهایت به درگاه وارد شوید و وجه خود را پرداخت کنید.

 به همین راحتی شما می توانید اقدام به خرید تتر کنید



:: برچسب‌ها: خرید تتر , خرید تتر از تترلند , تتر , تترلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

تتر یک ارز پایدار محبوب است که تریدرها بسیار از آن استفاده می کنند. دلیل محبوبیت تتر نرخ تتر است. تتر به دلیل اینکه پشتوانه آن ارز های فیات هستند نرخ آن همیشه ثابت است و دچار نوساناتی که در بازار برای دیگر ارزهای دیجیتال به وجود می آید. این مسئله باعث محبوبیت تتر شده است.

در ادامه به معرفی ارز پایدار تتر می پردازیم.

در سال 2010 یک شرکت هنگ کنگی اقدام به ساخت تتر کرد. متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کردند بر این باور بودند که فناوری بلاکچین بیت کوین قابلیت این را دارد که بتوان بر روی آن چندین ارز دیجیتال دیگر را هم به اجرا درآورد.

به همین دلیل دو گروه متشکل از متخصصان عرصه فناوری تشکیل شد که ایده گفته شده را مورد بررسی و تحقیق قرار دادند و در نتیجه به ادغام کردن نتایج به دست آمده از تحقیقات پروژه های این دو گروه تتر به وجود آمد. این دو گروه استارت آپی با نام ریل کوین و یک صرافی ارز دیجیتال با نام بیت فینکس بودند.

ثابت بودن نرخ تتر یا همان بدون نوسان بودن قیمت آن مهم ترین نقشی است که تتر در دنیای رمز ارزها به عهده دارد. این ثبات قیمت باعث شده است که جمع کثیری از تریدر ها برای حفظ سرمایه خود در مقابل نوسانات قیمت دیگر رمز ارزهای موجود در بازار پول خود را به تتر تغییر دهند تا سرمایه خود را در برابر نوسانات قیمت حفظ کنند.

در بازاری که ارزهای دیجیتال با نوسانات شدید همراه هستند و افراد زیادی از ضرر کردن در این بازار واهمه داشتند، نیاز به یک ارز با قیمت ثابت به شدت احساس می‌شد. به همین دلیل تتر را ایجاد کردند. در واقع مهم‌ترین ویژگی تتر، ثابت بودن ارزش آن است. اگر شما طلا بخرید ممکن است فردا ارزش آن پایین بیاید و ضرر کنید یا اینکه بالاتر برود و سود کنید بنابراین طلا ثبات ندارد. اما تتر همیشه 1 دلار است و با توجه به اینکه در ایران دلار تقریباً روند صعودی دارد، خرید تتر برای پول شما هم امنیت و هم سود دارد.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های تتر که توجه افراد را به خود جلب کرده است، پایین بودن کارمزد آن می‌باشد (حدود 5 تتر در هر تراکنش مالی). به همین دلیل به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل شده است. البته با توجه به نحوه خرید تتر، میزان تراکنش ممکن است متفاوت باشد و این موضوع به صرافی‌ای دارد که از آن خرید می‌کنید.

ویژگی جالب دیگر تتر این است که می‌توانید تتر را به ارزهای دیگر تبدیل کنید. معمولاً زمانی که بازار ارزهای دیگر سیر نزولی دارد، سرمایه گذاران به تتر پناه می‌اورند و زمانی که سیر صعودی گرفت، می‌توانند تتر خود را به بیت کوین و غیره تغییر دهند. با این روش پول خود را می‌توانید حفظ کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: نرخ تتر , نرخ تتر در تترلند , خرید تتر , قیمت تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

من چند مقاله در مورد "چه چیزی باید مراقب باشم" هنگام کار با ارائه دهندگان بازاریابی اینترنتی نوشتم. این پست ها ، از جمله یک پست مفصل در مورد شرکت های سئو سایت حرفه ای  ، قصد دارند به مارک ها و مشاغل کمک کنند تا زمینه های نگرانی را با تیم SEO موجود یا آینده خود شناسایی کنند. امروز خوب ، به نظر می رسد روحیه فصل (امروز شکرگذاری در ایالات متحده است) باعث شده من از کسانی که در صنعت هستند و در واقع روز به روز توسط مشتری های خود درست عمل می کنند ، تشکر کنم. بنابراین ، من تصمیم گرفته ام تا به شما یک نگاه اجمالی به ظاهر یک شرکت SEO عالی ارائه دهم. این احتمال وجود دارد که نزدیک به سال جدید شما باشد ، تصمیمات بزرگی در مورد چگونگی پیشبرد برنامه بازاریابی آنلاین خود اتخاذ خواهد کرد ، بنابراین لطفاً هنگام آماده شدن برای سال آینده ، کمی حرکت را در مسیر درست در نظر بگیرید. برای اینکه بدانید هنگام انتخاب SEO برای نام تجاری خود به دنبال چه چیزی بگردید ، بیشتر بخوانید.

1. معتبر ، وابسته ، تحصیل کرده ... و متصل

این ویژگی چهار در یک در ایجاد اعتبار یک شرکت بازاریابی آنلاین ضروری است. بلافاصله قادر خواهید بود با مرور وب سایت موجودیت هرکدام را تشخیص دهید و برای انجام این کار به ندرت لازم است از صفحه اصلی فراتر بروید. آیا SEO احتمالی از طریق Better Business Bureau (BBB) ​​محلی خود اعتبار سنجی نشان می دهد؟ آیا آنها اعضای یک هیئت تجاری محلی ، اتاق بازرگانی یا سایر انجمن های تجاری معتبر هستند؟ آیا مشخصات تیم آنها اثبات می کند که کارکنان متشکل از افراد بسیار واجد شرایط در زمینه بازاریابی اینترنتی آموزش دیده و آراسته شده اند؟ با مرور مختصری از سایت SEO ، خیلی سریع به این نتیجه خواهید رسید. سرانجام ، اتصال ممکن است کمی کمتر از شناسه های فوق آشکار باشد اما وجود سه مورد اول اغلب به موارد دوم منجر می شود. سئوکاران متصل به منابع آنلاین به تعداد زیادی از منابع آنلاین در سراسر منطقه خود و فراتر از آن دسترسی دارند ، منابعی که می توانند در معرض دید آنلاین افزایش یافته برای کسب و کار شما در قالب لینک و نام تجاری - روابط عمومی آنلاین در بهترین حالت خود باشند.

2. بنیان در فناوری On-Page

گزارش فاکتورهای رتبه بندی سال به سال ثابت می کند که فناوری صفحه برای توانایی رتبه بندی خوب وب سایت در موتورهای جستجو ، ضروری است. سئوکاران با پیش زمینه و بنیان قوی در امور فنی بازاریابی اینترنتی می توانند سایت شما را از صحنه خارج کنند. اگر در حال راه اندازی یک وب سایت کاملاً جدید باشید ، یا اگر سایت شما از ماهها تأسیس یا سالها قبل هرگز نتوانسته رتبه خوبی کسب کند ، برای شما بسیار ضروری و مرتبط خواهد بود. از SEO احتمالی خود بپرسید که چه برنامه ای برای "باطن" فنی وب سایت شما دارند تا آن را "با صدای بلند" به دنیای آنلاین معرفی کنند یا عملکرد فعلی آن را بهبود ببخشند. به عبارات زیر در پاسخ آنها گوش دهید:

 

    علامت گذاری سایت خود با داده های ساخت یافته (قطعه های ساختاری ، schema.org)

    بهینه سازی برچسب های عنوان ، عنوان ها و توضیحات متا

    بهینه سازی سرعت صفحه وب سایت شما

    بهینه سازی سایت خود با طراحی پاسخگو برای موبایل

    بهینه سازی SEO محلی خود با توسعه و ایجاد نقشه Google برای کسب و کار من

 

3. توسط محتوا هدایت می شود

 

در حالی که فناوری درون صفحه ای در واقع بنیان یک شرکت SEO خوب است و متعاقباً یک برنامه SEO خوب برای کسب و کار شما به وجود می آورد ، محتوای آن چیزی است که امروز ، در سال 2015 و بعد از آن سئو را عالی می کند. اگر ارائه دهنده SEO شما شایسته هدایت هزینه برای موفقیت وب سایت شما است ، آنها یک تیم محتوا خواهند داشت ، مجهز به هدیه gab آنلاین. این تیم اثبات شده صفحات وب شما را بازنویسی می کند ، استراتژی وبلاگ نویسی مداوم شما را تهیه می کند و محتوایی غنی از رسانه در قالب عکس ، اطلاعات گرافیکی و ویدئو ارائه می دهد تا مشتری شما و موتورهای جستجو را به طور یکسان با تمام نیازهای شما فراهم کند. اگر شرکت SEO آینده شما پرسنلی را در اختیار دارد که برنامه محتوای شما را بر عهده بگیرند ، سال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

امروزه برای راحتی در محل کار همه کارفرمایان اقدام به خرید کفش کار از فروشگاه های فروش عمده کفش کار می کنند. در این مقاله یونکس قصد دارد شما را با ویژگی های یک کفش کار آشنا کند تا در هنگام خرید از فروشگاه های فروش عمده کفش کار بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکاتی که باید در هنگام خرید کفش کار رعایت کرد

 

اگر روی پای خود کار می کنید ، کفش می تواند دوست یا دشمن شما باشد - در اینجا چهار نکته وجود دارد که باید هنگام خرید کفش کار جدید از فروشگاه های فروش عمده کفش کار به دنبال آنها باشید.

این دردها و فشارها ممکن است به دلیل وضعیت بد بدن و عدم ورزش باشد اما به راحتی و فقط با پوشیدن کفش مناسب می تواند حتی گاهی ریشه کن شود. اما چه چیزی درست است؟ این نادانی است که کفش های مد را ترغیب می کند تا به کفش های انتخابی اعم از منتظر ، آشپز یا کارمندان بار تبدیل شوند. شاید بار یا رستورانی که در آن کار می کنید سیاست کفش داشته باشد و احتمالاً بداند که چه کاری برای پاهای شما مفید است ، اما در غیر این صورت ، این تصمیم به شما بستگی دارد.

چهار ویژگی اصلی یک کفش خوب "تمام روز روی پا است" وجود دارد:

آسایش

گرفتن

ماندگاری

سبک

از نظر ذهنی ، شما ممکن است در مربیان مرسوم ، مد روز یا All Stars جذاب خود احساس راحتی کنید ، اما حقیقت این است که آنها هر چهار جعبه را علامت نمی زنند و بنابراین نباید در مواردی که هنگام خرید کفش کار جدید باید جستجو شود ، در نظر گرفته شود.

فروش عمده کفش کار

آسایش

راحتی واقعی در کف خانه به طرح هایی نیاز دارد که پای شما را از هر جهت گهواره کند. اگر می توانید مخاطبان تالار رویال آلبرت را در دل خود جای دهید ، احتمال تخت پا بودن شما وجود دارد. این ویژگی های جذب شوک پای شما را کاهش می دهد و "لرزش" را به کمرتان منتقل می کند. پشتیبانی دوست شماست. ما پیشنهاد می کنیم برای پر کردن این خلا gap روی چند کفی با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

گرفتن

شما تمام روز روی پا هستید ، احتمالاً روی یک سطح سخت و لغزنده هستید ، بنابراین باید مطمئن شوید که کفش های شما به همان اندازه خشک شده Weetabix روی یک کاسه به زمین متصل شده اند. مقاومت در برابر لغزش در مواردی که احتمال ریزش وجود دارد از اهمیت بیشتری برخوردار است. به یاد داشته باشید ، کف های گری باعث شادی روح می شوند.

ماندگاری

طبق کالج Podiatry ، در یک روز کاری عادی ، پای کار می تواند تا 15 مایل حرکت کند. بنابراین جدا از اطمینان از اینکه پاها می توانند مسافت پیموده شده را انجام دهند ، کفش هایتان نیز باید همین کار را انجام دهند. به هر حال ، شما نمی خواهید پس از اولین شیفت کاری آنها را معامله کنید. شما باید بدنبال چرم های سخت اما انعطاف پذیر ، کفهای مقاوم و پاشنه های تقویت شده باشید. یک کفش کار با کیفیت خوب اگر نه بیشتر ، باید ماه ها خدمات با کیفیت به شما بدهد. اگر اینطور نباشد ...

سبک

سقف اجباری؟ بررسی! بلوز یا پیراهن مارک اجباری؟ بررسی! دامن یا شلوار هوشمند؟ بررسی! پیش بند یا تبر اجباری؟ بررسی! کفش هوشمند ، راحت ، متناسب با هدف؟ هومم مهمترین قسمت لباس فرم شما با توجه به ایمنی ، سلامتی و راحتی معمولاً موردی است که بیشترین خطر را برای شما دارد. اما نیازی نیست کفش های شیکی وجود دارد که باید در آنها قرار داده شود و همه جعبه های دیگر نیز چک شود.

کفش های کاری مقاوم در برابر لغزش همه جعبه ها را علامت گذاری می کنند

کفش های ما در طیف وسیعی از صنایع پوشیده شده اند ، اینها تنها برخی از مشتریانی هستند که به آنها خدمت می کنیم. به فروشگاه ما مراجعه کنید تا ببینید چه سبک هایی را ارائه می دهیم.

مطمئن نیستید چه نوع کفش کار برای شما بهتر است؟ سپس جواب گرفتیم.

راهنمای رایگان ما به شما کمک می کند تا بهترین کفش را برای خواسته های شغل خود پیدا کنید. هر شغل متفاوت است و هر کفش نیز متفاوت است ، بنابراین مهم است که بهترین کفش ها را برای کار پیدا کنید. راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید تا کار ساده ای باشد.

جمع بندی

یونکس فروشگاه فروش عمده کفش کار است که شما می توانید با خیالی راحت از کیفیت کفش های آن ها اقدام به خرید کفش کار مورد نیاز خود کنید.

 



:: برچسب‌ها: فروش عمده کفش کار , فروش عمده کفش کار با کیفیت , یونکس , فروش عمده کفش کار یونکس ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

 برای کمک به شما در یافتن شرکت سئو که نیازهای شما را برآورده می کند ، به یاد داشته باشید:

 

• یک هدف مشخص تعیین کنید: اول از همه ، شما باید تصمیم بگیرید که از استخدام یک ارائه دهنده خدمات SEO می خواهید چه چیزی بدست آورید. در نظر بگیرید که آیا شما به یک بار ممیزی SEO یا SEO مستمر ، مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک یا سرویس دیگری نیاز دارید. یک هدف مشخص تعیین کنید و آن هدف را با ارائه دهنده بالقوه خود در میان بگذارید. این به شما کمک می کند تا بازده سرمایه گذاری حاصل از تلاش های ارائه دهنده را بسنجید.

 

• درخواست مشاوره رایگان کنید: بعد از اینکه هدف خود را تعیین کردید ، می توانید از شرکت سئو مشاوره رایگان بخواهید. طبق تجربه من ، بیشتر شرکت های سئو مشاوره رایگان در زمینه سئو ارائه می دهند ، بنابراین از این فرصت ها استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا در مورد آژانس و افراد آن اطلاعات کسب کنید ، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که یک شرکت SEO مناسب را استخدام می کنید.

 

• ببینید که این شرکت در گذشته با چه مارک هایی کار کرده است: مارک های بزرگتر معمولاً هنگام استخدام هر نوع شرکتی از جمله یک ارائه دهنده سئو سیاست های بسیار سختگیرانه ای دارند. من دریافته ام که آنها معمولاً تنها شرکتی را استخدام می کنند که کیفیت بالایی داشته باشد. بنابراین اگر شرکت سئو مورد نظر شما با یک یا چند مارک بزرگ کار کرده باشد ، احتمال بسیار خوبی وجود دارد که در دستان شما قرار بگیرد.

 

• دریابید که شرکت قصد دارد از چه تکنیک هایی استفاده کند: شرکتی که انتخاب می کنید چه کمکی به شما می کند تا نیازهای شما را برآورده کند؟ اطمینان حاصل کنید که از تکنیک های SEO استفاده می کند. برای دریافت ایده بهتر در مورد توانایی ها و مهارت های شرکت ، از مطالعات موردی و منابع استفاده کنید. سئو مدرن کاملاً متفاوت از تکنیک های قدیمی سئو است ، بنابراین وبلاگ شرکت و پیش بینی های آینده را بخوانید و به داستان های مشتریان فعلی و گذشته گوش دهید.

 

• گزارش دهی و ارتباطات را روشن کنید: از شرکت در مورد خدمات پشتیبانی و گزارش دهی خود سوال کنید. به عنوان مثال ، چه کسی به سوالات شما پاسخ خواهد داد؟ چگونه باید با مالک یا مدیر عامل تماس بگیرید؟ چگونه و چه زمانی گزارش دریافت می کنید؟

در آخر

با رعایت این نکات می توانید با موفقیت یک شرکت سئو برای کار خود پیدا کنید. با داشتن اهداف مشخص ، دریافت مشاوره رایگان و بررسی مشخصات شرکت و مشخصات خود ، می توانید اطمینان حاصل کنید که یک شرکت SEO مناسب برای سازمان خود استخدام می کنید که می تواند میزان بازدید از وب سایت شما را رتبه بندی کند - و از رقبای خود پیشی می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

از کجا می دانید کدام شرکت می تواند نتایج مورد نیاز شما را بدست آورد؟ معمولاً اثبات این امر در پودینگ است ، اما شما می توانید با خواندن بررسیهای شرکت SEO ، مطالعات موردی و موارد اصلی ، "بله ، من با این شرکتها تماس می گیرم" و "جهنم نه ، آنها وب سایت من را لمس نمی کنند" محتوای وب سایت.

 

برای کمک به محدود کردن جستجوی خود ، از 4 نکته زیر استفاده کنید تا به شما کمک کند تا یک شرکت سئو حرفه ای شریکی مناسب برای کسب و کار خود پیدا کنید.

نکته شماره 1 - اهداف SEO خود را کاملاً مشخص کنید

 

برای اینکه تیم مناسبی برای شغل پیدا کنید ، ابتدا باید بفهمید که می خواهید کدام مناطق از حضور آنلاین خود را بهبود ببخشید. شما ممکن است به یک وب سایت کاملاً جدید نیاز داشته باشید یا فقط به SEO نیاز داشته باشید. اگر مطمئن نیستید کدام مناطق را باید بهبود ببخشید ، آنالیز دیجیتال مارکتینگ را انجام دهید. یک آژانس خوب داده های لازم را برای اثبات تمرکز بر روی کدام یک از مناطق دارد.

نکته شماره 2 - یک شرکت جستجوگر جستجو برای یافتن اطلاعات شما پیدا کنید

 

برای یافتن بهترین راه حل ها برای تجارت منحصر به فرد خود ، می خواهید از یک شرکت SEO استفاده کنید که می تواند تمام داده های شرکت شما را ردیابی و اندازه گیری کند. این شامل تماس های تلفنی ، فرم های تماس ، بازدید از سایت ، نرخ کلیک و موارد دیگر است. برای انتخاب استراتژی های تجاری مناسب برای شرکت خود ، تصمیم گیری براساس نتایج و نه غرایز روده مهم است.

نکته شماره 3 - بررسیهای شرکت SEO ، مطالعات موردی و توصیفات خود را دریافت کنید

 

بهترین راه برای گرفتن نظرات بی طرفانه درباره یک شرکت؟ بررسی ها یکی از بهترین راه ها برای یافتن یک آژانس معتبر خواندن توصیفات و بررسی های آنلاین آنها است. این بررسی ها را اغلب با کاوش در سایت شرکت یا جستجوی آنها در سایتهایی مانند Google ، Yelp یا حتی Glassdoor پیدا خواهید کرد (برای دیدن نظر کارمندانشان در مورد کار برای آنها).

 

برای کسب اطلاعات دقیق تر ، با تماس گرفتن از آنها یا ارسال فرم به صورت آنلاین ، مطالعات آژانس را درخواست کنید. این یکی از راه های عالی برای دیدن توانایی آژانس است. یکی دیگر از راه های عالی برای ایجاد احساس برای آژانس ، درخواست مرجع است. یک آژانس معتبر باید بتواند شما را با مشتری فعلی در تماس قرار دهد تا بتوانید با او درباره تجربه و میزان رضایت خود صحبت کنید.

نکته شماره 4 - یک مشاوره را برنامه ریزی کنید

 

چه با یک شرکت SEO فاصله داشته باشید و چه با هزاران مایل در سراسر کشور ، همیشه می توانید یک مشاوره بخواهید. به احتمال زیاد ، آژانس خوشحال خواهد شد که مقداری تحقیق در مورد صنعت شما انجام دهد و شما را با برخی از استراتژی هایی که آنها در مورد مشتریان قبلی استفاده کرده اند ، راهنمایی کند. یک مشاوره به شما کمک می کند تا از نوع افراد تیم آنها و میزان اشتیاق و خلاقیت آنها احساس کنید.

 

ایجاد یک رابطه مطمئن با آژانس جستجوگرای خود مهم است ، بنابراین از این فرصت به عنوان فرصتی استفاده کنید و ببینید چقدر به خوبی ارتباط برقرار می کنید. آیا همه آنچه را توضیح می دهند می فهمید؟ نگرش آنها چگونه است؟ آیا آنها گران فروشی می کنند؟ آیا به نظر می رسد آنها در مورد کاری که انجام می دهند پرشور هستند؟ این وقت شماست که از آنها سوالات خاصی بپرسید!



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

 

سرویس نظافت منزل

چگونگی سرویس نظافت آنلاین به صورت آنلاین

امروزه با بیشتر شدن مشغله های خانواده ها به ویژه با روند روبه رشد بانوان شاغل و وقت نداشتن آنها برای نظافت و رسیدگی به کارهای منزل ،همچنین با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی نیست نگران کثیفی منزل و محل کارتان باشید، فقط کافی است که در سایت مای بانیکس خدمات مورد نظر خود را سرچ و انتخاب کنید،با مای بانیکس درهرزمان ومکانی که شما بخواهید فرد یا افراد مطمئن و قابل اعتماد و با هویت مشخص شده در مکان موردنظرتان حضور یابند، و مطابق میل و سلیقه شما کار سرویس نظافت منزل و یا محل کارتان را با بهترین کیفیت انجام میدهند. 

در واقع امروزه خدمات نظافتی آنلاین از جمله کاربردی ترین سرویس هایی خدماتی هستند که همه خانواده ها به آن نیاز دارند. با پیشرفت تکنولوژی و دنیای اینترنت و وب اغلب افراد احتیاجات و خدمات مورد نیاز خود را از طریق گوشیهای هوشمند و یا از طریق سرچ در لپ تاپ های شخصی خود به صورت آنلاین جستجو می کنند.

درنتیجه با توجه به نیاز روزافزون خانواده ها به سرویس نظافتی منزل ، سامانه خدمات درب منزل مای بانیکس یکی از کاربردی ترین وب سایت(mybanix.com) را در این زمینه عرضه کرده است.سایت مای بانیکس بهترین سامانهی آنلاین برای درخواست سفارش های خدماتی، نظافتی و فنی است که هم اکنون با ویژگی های جدید ایجاد شده است. 

انتخاب فردی مطمئن برای سرویس نظافت منزل

برای نظافت منزل ومحل کار،پیدا کردن یک فرد نظافتچی مطمئن وحرفه‌ای در این روزهای پرمشغله به دغدغه بسیاری ازما تبدیل شده است. مای بانیکس مجموعه‌ای از نظافتچیهای خانم وآقای متخصص و مطمئن را گرد هم آورده تا شما بتوانید بدون دغدغه و ترس ، به راحتی برای نظافت منزل یا محل کار خود به نظافتچی‌های متخصص دسترسی پیدا کنید. علاوه براین وجود افراد مطمئن، برای انجام سایر سرویس خدمات نظافتی همچون قالی‌شویی، خشکشویی و ... نزدیکترین و مطمئن‌ترین سرویس‌دهنده‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در اسرع وقت با ثبت سفارش سرویس خدماتی منزل خود به نزدیکترین سرویس‌دهنده دسترسی پیدا می کنید.

کدام خدمات نظافتی منزل شما جزو وظیفه ی اصلی فرد نظافتچی ارسال شده توسط شرکت مای بانیکس میباشد؟

سرویس نظافت منزل

  • گردگیری اثاثیه و جارو کشیدن کف سالن و اتاق خواب 

  • نظافت سرویس بهداشتی و شستن حمام

  • شستشو و تی کشیدن کف و دیوارهای منزل

  • پاک کردن و دستمال کشیدن شیشه های پنجره ،درب ورودی منزل و ویترین ظرف ها

  • دستمال کشیدن کابینت ها و شستن لوازم آشپزخانه

  • شستن ظروف و قابلمه ها 

  • تی زدن کف و سرامیک های

  • *دیوارشویی (این سرویس منحصرا توسط نظافتچی های آقا انجام میشود و توسط خانم ها قابل انجام نیست)*

  • نظافت و مرتب کردن اتاق خواب و سالن

  • جابجایی وسایل و مبلمان داخل منزل (این خدمت نیز به صورت محدود و برای اشیای سبک توسط نظافتچی آقا قابل انجام است. جابجایی اشیا و وسایل سنگین نیازمند حضور تعدادی کارگران ویژه این کاراست)

  • شستشوی فرش و قالیچه (این سرویس نیز برای قالیچه های کوچک و زیر 3 متر توسط نظافتچی های خانم و آقا انجام می شود. برای شستن فرش و قالیچه های بزرگتر نیاز به استفاده از خدمات قالیشویی  هست)



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

نکته اول در لباس کار خارجی اصل جنس آن می باشد. جنس پارچه لباس باید به گونه ای باشد که فرد بتواند مدت زمان زیادی از آن استفاده کند بدون اینکه دچار مشکلاتی از قبیل آب رفتن، پاره گی و از این دست مسائل شود.

دوم باید بدانید که لباس کار می تواند یک تکه باشد یعنی فقط لباس باشد، یا اینکه دو تکه باشد (لباس و شلوار). در خرید لباس کار باید به ساخت و ساز و نحوه دوخت پارچه دقت کنید. در شلوار کار درزهای اصلی دوخته شده و درزهای ضخیم شده از جدا شدن شلوار بعد از کش و قوس کردن کمک می کند. هر چقدر این محصول بهتر و تمیزتر دوخته شود دوام عمر آن نیز بیشتر می شود. 

در خرید شلوار کار باید به زیپ آن دقت کنید. خبر خوب برای کارگرانی که کار سنگینی می کنند این است که زیپ هایی ساخته شده اند که در مقابل خاک و آهک مقاومت می کنند و هر چقدر این زیپ ها را بالا پایین بکشید خراب نمی شوند.

در لباس کار خارجی اصل، حلقه های کمربند اضافی وجود دارند که برای تحمل وزن ابزارآلات کارگران ساخته شده اند. همچنین حلقه چکش هم برای شلوار کار ساخته شده تا کارگر در حین کار چکش را در کنار خود نگه دارد.

 لباس کار خارجی اصل

نکات ایمنی لباس کار

  • در خرید لباس کار باید دقت کنید که دید بالایی داشته باشد تا متناسب با شرایط روشنایی باشد.

  • سایز لباس کار باید کاملا متناسب باشد. کارگر باید در البسه کار کاملا راحت باشد و پوشیدن لباس خیلی سریع انجام شود. لباس هایی که سایز بزرگ دارند در هنگام کار و تجهیزات برای کارگران مشکل ایجاد می کنند.

  • جنس پارچه باید قابل شستشو باشد و با تماس با آب رنگش را از دست ندهد. 

  • باید مطمئن شوید که نقطه حساس کار در برابر استفاده شدید مقاوم است

  • نوع و جنس لباس کار باید به توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، نوع کار و همین طور مقررات محل کار تعیین شود، مثلا لباس کار کارگران معدن با لباس کار کارمندان یک اداره تفاوت دارد.

  • لباس کار باید در برابر آتش و اشتعال مقاوم باشد.

  • لباس کار خارجی اصل در برابر لکه ماندگاری زیادی دارد و به راحتی کثیف نمی شود.



:: برچسب‌ها: لباس کار خارجی اصل , خرید لباس کار خارجی اصل , یونکس , خرید لباس کار خارجی اصل از یونکس , لباس کار خارجی اصل باکیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

جلسه مشاوره عمل بینی

در جلسه مشاوره عمل بینی، چه سؤالاتی از جراح بپرسیم؟

  • بینی من از چه نوعی است؟ گوشتی یا استخوانی؟

  • قبل از عمل باید چه چیزی بخورم؟

  •  چه نوع عملی برای من مناسب است؟ جراحی باز یا بسته؟

  • از چه مدت قبل از عمل سیگار نکشم؟

  • شما در جراحی بینی چقدر تجربه دارید؟

  • آیا باشگاه رفتن عمل بینی را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟

  • چسب زدن بینی را خودم می‌توانم انجام دهم؟

  • چطور ماساژ بدم؟

  •  نوشیدنی الکلی را از چه مدت قبل از عمل مصرف نکنم؟

  • در هفته چند عمل زیبایی بینی دارید؟

  • چه مدت طول می‌کشد تا یک بینی را عمل کنید؟

  • چه تکنیکی برای عمل بینی من در نظر دارید؟ 

  • چه تعداد از بیماران شما از عمل بینی راضی بوده‌اند؟

  • چه تکنیکی برای عمل بینی من به کار می‌برید؟

  • کجا عمل بینی را انجام می‌دهید؟ بیمارستان یا کلینیک؟

  • چه مدل بینی به من می‌آید و آیا آن مدل دلخواهی که برای شما شرح دادم، امکان پذیر است؟

  • آیا عمل بینی ترمیمی هم دارید؟

  • چند درصد از بیماران شما تقاضای عمل ترمیمی بوده‌اند؟

  • برای بیهوشی من، کدام نوع بیهوشی مناسب است؟

  • آیا جراحی بینی با لیزر واقعیت دارد؟

  • برای جراحی بینی گوشتی از چه تکنیکی استفاده می‌کنید؟

  • هزینه عمل بینی را چقدر در نظر دارید؟

  • جراحی بسته برای بینی من مناسب است یا جراحی باز؟

  • چه مدت طول می‌کشد تا دوران نقاهتم تمام شود و با خیال راحت به کارهایم برسم؟

  • بعد از چه مدت می‌توانم نتیجه عمل بینی را ببینم؟

  • آیا می‌توانم نمونه جراحی‌هایی که شبیه من بودند را ببینم؟

  • چه نکاتی را باید قبل از عمل بینی رعایت کنم؟

  • چه نکاتی را بعد از عمل بینی باید رعایت کنم؟

  • چه زمانی می‌توانم عمل کنم؟

  • بعد از چه مدتی می‌توانم عینک بزنم؟

  • عمل بینی چه عوارضی دارد؟

  • شما در کدام دانشگاه تحصیل کرده‌اید و تخصص خود را از کجا گرفته‌اید؟

  • چه مدت سابقه کاری دارید؟

  • از چه زمانی شروع به کار کردید؟



عمل بینی

این لیست کاملی از سوالاتی بود که می‌توانید در جلسه مشاوره از پزشک خود بپرسید، البته باز هم اگر سوال خاصی مدنظرتون هست بپرسید به فرض مثال اگر سابقه بیماری خاصی دارید و دارو مصرف می‌کنید، حتماً با پزشک خود در میان بگذارید. در جلسه مشاوره راحت باشید و سؤالات خود را کامل بپرسید؛ حقیقت را به پزشک بگویید تا بهترین راهکار را برای شما بیابد.

منبع :https://www.docdroid.net/Kh9iwwr/rahnmay-gamaa-grahy-byny-pdf

 



:: برچسب‌ها: عمل بینی , جراحی بینی , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

یک زمانی داشتن یک دفتر یا فروشگاه بزرگ در بهترین مکان بالاشهر آرزوی هر کسی بود، در حالی اکنون شرایط تغییر کرده است و مشاغل آرزو دارند که در خط 1  از صفحه 1 گوگل باشند. هر صفحه شامل ده سایت است که بیشترین میزان کلیک و بازدید کاربر را رتبه های یک تا سه به خود اختصاص می دهد. و آمارها نشان می دهد که 65 درصد کلیک های گوگل، شامل لینک اول در صفحه اول می شود و کمتر پیش می آید که کسی به خطوط دهم مراجعه کند چه برسد به صفحه دوم!

سئو سایت همان کلیدی است که می تواند سایت شما را در رتبه های اول قرار دهد. دقیقا همان سکویی که همه آرزوی قرار گرفتن در آن را دارند. 

سئو سایت

سئو سایت یا بهینه سازی سایت چه مزایایی دارد؟ 

  • اگر می خواهید سایتتان  در رتبه اول گوگل قرار بگیرد.

  • اگر دوست دارید سایتتان توسط کاربر دیده شود.

  • اگر می خواهید سایتتان دیده شود تا فروشتان بیشتر شود.

  • اگر می خواهید سایتتان را بهینه کنید تا گوگل به آن اعتبار بیشتری دهد.

  • اگر می خواهید بازدید سایتتان را افزایش دهید.

تمام خواسته شما از وب، یک راه حل دارد: سئو سایت!

در واقع بهینه سازی سایت یا سئو مجموعه ای از اقداماتی است که توسط شرکت سئو یا مشاور سئو انجام میشود تا رتبه سایت شما کم کم افزایش یابد و در صفحه اول  گوگل قرار بگیرد.

سئو سایت

تکنیکها و روشهای سئو حرفه ای

سئو تنها یک فرمول طلایی ندارد که بتوانید با کمک آن سایت های خود را بهینه کنید و آن ها را به رتبه های بالا گوگل برسانید. سئو ریزه کاری های زیادی دارد و باید برای آن وقت بگذارید تا پیاده سازی نمایید.

 اگر بخواهید روش ها، فوت و فن های سئو را تازه بیاموزید، آزمون و خطا کنید که کدام روش برای سایت شما تاثیرگذارتر است کمی زمان می برد و شما در این میدان مسابقه از تمام رقبا عقب خواهید افتاد. 

در این دنیا دیجیتالی که همه کارها با سرعت نور در حال انجام شدن است، روشی که شما می خواهید برای سایتتان انجام دهید بسیار مهم است. مهم این است که نباید زمان را از دست داد.

اما مشاور سئو برای شما استراتژی می چیند که با کمترین هزینه و زمان بتوانید بیشترین میزان نتیجه را دریافت کنید.

شاید چند سال قبل اسم سئو سایت به گوش کسی نخورده بود و کسی با این دانش تخصصی آشنا نبوده است اما امروزه این دانش و تخصص به قدری پیشرفت کرده است که بسیاری از شرکت های سئو در تهران کار خود را از سئو فارسی به  سئو انگلیسی گسترش داده اند.

سئو انگلیسی همان سئو است منتها به زبان انگلیسی. سئو انگلیسی ساده است اما معجزه آور. شما با سئو انگلیسی می توانید از تمام نقاط دنیا بازدیدکننده به هر زبانی جذب کنید. در سئو انگلیسی همان کارهایی را انجام می دهیم که در سئو فارسی پیاده سازی می شوند.  اما باید در نظر داشته باشید که هر کشوری فرهنگ و رسوم خودش را در سرچ کردن دارد و شما باید کلمات کلیدی متناسب با کسب و کار خود را مطابق با فرهنگ آن کشور انتخاب نمایید. این کار زمان بیشتری می برد با توجه به اینکه گوگل زبان انگلیسی را بهتر میفهمد و راه فریبی ندارد!

مشاوره سئو

بله کار سخت و دشواری است. اما اگر شرکت سئو که شما با آن طرف هستید در این زمینه تخصص و تجربه داشته باشد می توانید سئو سایت خود را با خیال راحت به دست پرقدرت آن ها بسپارید و نظاره گر رشد رتبه سایتتان باشید.

 

سئو اینجا یک شرکت سئو در تهران است که دارای رزومه قوی و درخشانی در زمینه سئو به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی است. این شرکت دارای یک تیم باتجربه و متخصص است که می تواند دست شما را بگیرد و از اولین قدم تا آخر این مسیر همراه شما باشد. از طراحی سایت تا سئو سایت را در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان انجام دهد.

منبع: http://hek5.blogs.rice.edu/seo/



:: برچسب‌ها: سئو سایت , مشاوره سئو , سئو چیست , آموزش سئو , سئو انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

دریایی را تصور کنید که هزاران کشتی در آن قرار دارند و برای اینکه کشتی‌ها به مقصد برسند باید قوانین حرکت در دریا را بدانند، ناخدایی که دریا را خوب بشناسد می‌داند از کجا برود و به چوطر برود تا به مقصد مورد نظر برسند؛ اما آیا تمام این کشتی ها به سلامت به مقصد خود می رسند؟ مسلم است که همیشه اینطور نیست. در روزهای طوفانی و حتی در روزهای عادی ممکن است کشتی های زیادی غرق بشوند. چرا؟ به دلیل اینکه ناخدای کشتی انسان نابلد و بی تجربه ای است.

تکنولوژی به حدی رشد کرده که تمام ابعاد و جنبه‌هاز زندگی مردم را در بر گرفته است. مردم دوست دارند با فشار دادن چند کلیک ساده و در عرض چند ثانیه یا دقیقه به خواسته خود برسند، دیگر حوصله رفتن به صف نانوایی و دستگاه ATM را ندارند. امروزه به لطف اینترنت این خواسته برآورده شده است. وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که نیازهای مختلفی را تأمین می‌کنند. در این زمان دیگر وبسایت زدن هنر خاصی نیست بلکه اینکه بدانید چطور سایت خود را به کاربر و موتورهای جستجو نشان دهید اهمیت دارد.

مشاوره سئو

روزانه میلیون‌ها سایت جدید در اینترنت راه اندازی می شود، در این بین باید رقبای سرسخت خود را هم در نظر بگیرید. مثال کشتی و دریا را که در ابتدای مقاله زدم یادتان می آید؟ اینترنت همان دریا و سایت ها همان کشتی ها هستند. در این جنگ، هرکس که راه و روش بهینه سازی سایت را بلد نباشد کلاهش پس معرکه است و خیلی زود سایتش در بین سایت های دیگر غرق خواهد شد.

خدمات سئو سایت

هرکسی دوست دارد از اینترنت که فضای گسترده‌تر و سودآورتر است، درآمدزایی کند و به رتبه بالا در گوگل برسد. اما رسیدن به این خواسته فقط یک کلید دارد، آن هم سئو سایت.

مهم‌ترین بخش‌های سئو سایت:

روش های بهینه سازی سایت به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود. سئو داخلی، تکنیکال و بهینه سازی خارجی سایت

اگر بخواهید به طور اصولی بر سایت خود کار کنید باید سایت از نظر داخلی، خارجی و همچنین از نظر اشکالات فنی بی نقص باشد.

یکی از راه هایی که گوگل به اعتبار و ارزش یک سایت پی می برد تعداد لینک های خارجی آن سایت است. به عبارت دیگر هر چقدر یک سایتی در وبسایت های دیگر یا شبکه های اجتماعی لینک داشته باشد گوگل می فهمد که این سایت معتبری است و به آن رتبه بالاتری می دهد. این مسئله آنقدر مهم بود که تا سال های طولانی تصور می شد سئو خارجی بسیار با اهمیت تر از سئو داخلی است.

سئو سایت

 

هرچقدر می توانید در سایت هایی که اعتبار دامنه و صفحه آنها بالاست بک لینک قرار دهید. قرار دادن رپورتاژ آگهی و درج بوکمارک هم از روش های بهینه سازی خارجی سایت به شمار می روند. سئو خارجی یک روش پر ریسک و خطرناک است و اگر حرفه‌ای انجام نشود ممکن است که به رتبه سایت ضربه مهلکی وارد کند. بهتر است برای این کار از یک متخصص سئو کمک بگیرید.

منبع: https://www.docdroid.net/3b6sOHg/ba-syo-sayt-az-nrdban-khoshbkhty-bala-broyd-pdf



:: برچسب‌ها: سئوسایت , مشاوره سئو , خدمات سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

ما تا به حال بارها شاهد تاثیر بسیار بالای رپورتاژها در سئو وب‌سایت‌های مختلف بوده‌ایم. بک لینک هایی که این وب‌سایت‌ها از طریق رپورتاژ دریافت کرده‌اند، مستقیماً در رتبه وب سایت و میزان ورودی سایت آنها تاثیر گذاشته است. اما شاید بپرسید که دقیقاً چه چیزی باعث می‌شود که بک لینک های رپورتاژ خبری تا این حد در سئو یک وب‌سایت تاثیر داشته باشد. ما 3 دلیل مختلف برای این موضوع می‌شناسیم.

رپورتاژ خبری

 

رپورتاژ خبری، یعنی لینک سازی درون مقاله ای یا همان editorial link

بک لینک های شما از داخل یک مقاله هستند

یکی از مهمترین مباحث در هنگام گرفتن بک لینک این است که بک لینک شما در چه بخشی از یک سایت منتشر می‌شود.

 

گوگل بیش از هر چیز، برای بک لینک هایی اعتبار قائل است که داخل یک مقاله هستند. چرا که معمولاً این نوع بک لینک ها در قالب معرفی و پیشنهاد هستند و راحت‌تر می‌توان به آنها اعتماد کرد. در حالی که بک لینک‌های قرار گرفته در فوتر، منو، جایگاه‌های تبلیغاتی یا بخش‌های دیگر سایت کمتر قابل اعتماد هستند. چرا که ممکن است نشان از یک همکاری تجاری یا بک لینک پولی بدهند. (در بخش بعدی این مقاله، بیشتر در مورد نظر گوگل درباره بک لینک های پولی صحبت می‌کنیم.)

 

بک لینک های درون رپورتاژ آگهی دقیقاً از همان نوع اول یعنی داخل مقاله هستند. این موضوع باعث می‌شود که گوگل راحت‌تر به آنها اعتماد کند و اعتبار بیشتری را به واسطه آنها برای سایت شما قائل شود. در نهایت بد نیست بدانید که به این نوع بک لینک ها که درون یک مقاله قرار می‌گیرند، به اصطلاح Editorial Link گفته می‌شود.

حسن های رپورتاژ خبری

افزایش اعتماد مشتریان

از آن جا که خوانندگان همیشگی یک وب سایت به مطالب درج شده در آن اطمینان دارند، رپورتاژ خبری شما را نیز با اعتماد بیشتری مطالعه خواهند کرد. اعتماد به دریافت خدمات و یا خرید از دنیای مجازی شاید برای بسیاری از افراد سخت باشد. زمانی که شما رپورتاژ خبری خود را در یک سایت معتبر درج می کنید، خوانندگان همیشگی سایت با اعتماد بیشتری آن را مطالعه خواهند کرد، زیرا شاید با برند و خدمات شما آشنا نباشند، اما به مطالب چاپ شده در سایت اعتماد دارند. این مساله باعث می شود که میزان اعتماد کاربران به برند و محصولات شما افزایش پیدا کند.

 

هزینه های تبلیغات شما را کاهش می دهد

درج رپورتاژ خبری می تواند از یک سو مشتریان شما را در زمان کوتاهی چند برابر کرده و از سوی دیگر هزینه های تبلیغاتی شما را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این روش تبلیغ شاید در مقایسه با روش های دیگر مانند چاپ بنر و بیلبورد و یا تبلیغ در رسانه های جمعی، هزینه های شما را تا یک دهم نیز کاهش دهد! سایت های مختلف با توجه به فاکتورهایی از جمله تعداد بازدید کننده و رتبه سایت، هزینه های مختلفی جهت درج رپورتاژ خبری از شما دریافت خواهند کرد، اما اطمینان داشته باشید که حتی پر هزینه ترین این سایت ها نیز در مقایسه با روش های دیگر تبلیغات کم هزینه تر خواهد بود.

 

منبع:

https://en.gravatar.com/korake68

 



:: برچسب‌ها: رپورتاژ خبری , رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

ترفندهای رژ لب:

انتخاب مناسب رنگ رژ لب خیلی مهم است و باید سعی کنید رژ لب انتخاب کنید که رنگ آن با رنگ پوست تان هماهنگ باشد، اگر پوست تان سفید و روشن است رژلب های رنگ روشن مانند صورتی، گلبهی، هلویی و قرمز روی چهره شما معجزه می کند. و اگر پوست تیره و سبزه ای دارید رژ لب های تیره رنگ مانند جیگری، زرشکی، بنفش و قهوه ای مناسب تان است.

 ترفندهای ریمل:

رای اینکه چشمانی مانند یک غزال داشته باشید و مژه‌های‌تان شبیه شخصیت‌های کارتونی پر شود، می‌توانید قسمت بیرونی چشم تان را با ریمل بیشتری برس بکشید. همچنین اگر می‌خواهید مژه‌های‌تان خیلی بلند شود و در ضمن حالت طبیعی خود را نیز حفظ کند، می‌توانید قبل از استفاده از ریمل، از فر مژه استفاده کنید و بعد ریمل خود را بکشید. همچنین ازاینکه برس ریمل را چند بار پشت سر هم بکشید خودداری کنید.

برای دیدن ترفندهای دیگر آرایشی به لینک https://www.edocr.com/v/8ylyj5p4/rubisunseo/ مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: ترفندهای آرایشی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

یکی از ابزارهای آرایشی که خانم ها به تکرار از آن استفاده  میکنند رز لب است. خرید رژ لب جزء کارهایی است که همه خانم ها به آن علاقه نشان داده اند.

اما استفاده مکرر از رژ لب ها به خصوص نوع جامد آن، می تواند به پوست لب آسیب وارد نماید و ان را پوسته پوسته کند.

برای اینکه این خشکی لب را از بین ببرید پیشنهاد می کنیم که از بالم لب یا وازلین برای زمان هایی که رژ لب به لب ندارید استفاده کنید. تا لب هایتان نرم شود. سپس انشگت اشاره خود را به شکر آغشته نمایید و به آرامی روی لب هایتان بکشید. با این کار سلول های مرده و خشک شده از روی پوست جدا خواهند شد.

اما برای انکه بتوانید لب هایی لطیف و زیبا داشته باشید باید خرید رژ لب آبرسان را در اولویت قرار دهید. 

این محصول دارای عسل در ماده اولیه خود است که می تواند در کنار زیبایی به سلامت لب های شما نیز کمک کند.



:: برچسب‌ها: خرید رژ لب ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

آتش نشانی یکی از مهمترین سازمان هایی است‌ که در جهت حفظ جان و اموال انسان ها تشکیل شده، هدف این سازمان، حفظ جان و مال نوع بشریت است؛ پس لازم است که همگان خود را برای تحقق این هدف آماده کنند و فقط منتظر حضور و انجام وظیفه آتش نشانان شجاع نمانند؛ در تقابل با حریق باید به سرعت اقدام کرد و هرچه مجهزتر باشید، این اقدام موثرتر می شود. امروزه تجهیزات آتش نشانی برای خرید در اختیار همه ی مردم قرار گرفته و دیگر یک تجهیزات صرف سازمانی به حساب نمی‌آیند؛ بدین صورت اولین فردی که با صحنه آتش سوزی روبرو می‌شود، می‌تواند به جز تماس با آتش نشانی، خودش یک اقدام عملی متعارف هم داشته باشد.

تجهیزات آتش نشانی

تجهیزات آتش نشانی انفرادی

تجهیزات آتش نشانی فردی تجهیزاتی است که افراد با داشتن آنها می‌تواند همزمان با حفاظت از خود وارد عمل شده و آتش را خاموش نمایند؛ دستکش ایمنی، لباس کار آتش نشانی، کلاه ایمنی، ماسک اکسیژن و کپسول آتش نشانی از جمله این تجهیزات هستند.

  • دستکش ایمنی

تنوع این تجهیزات آتش نشانی با تنوع حوادث پیش می‌رود، ابتدا با استفاده از چند لایه و یک کفی چرم، دستکش های ضد حرارت ایجاد شد و به مرور دستکش های ضد برش و ضد اسید و حتی پس از چرنوبیل دستکش هایی تولید شد که تاثیر مواد رادیواکتیو را به حداقل می‌رسانند.

  • لباس آتش نشانی

این لباس باید بتواند از پوست بدن شخص کاملا محافظت کند؛ یعنی در برابر گرمای آتش، اصابت اجسام تیز و برنده و برخورد پوست با مواد شیمیایی و سمی مقاومت بالایی داشته باشد. فردی که لباس آتش نشانی پوشیده احتمالا مجبور است تا برای نجات افراد یا رسیدن به مرکز آتش سوزی مسافتی را طی کند؛ پس لازم است که لباس وزن زیادی نداشته باشد و سرعت حرکت شخص را کم نکند.

سرد کردن

در این روش اطفا، معمولا از ماده‌ای به عنوان جاذب حرارت و در نتیجه کاهش دمای آتش و مهار آن استفاده می‌شود. در فرآیند سرد کردن مهم‌ترین و پرکاربردترین ماده خاموش کننده آب است. آب با داشتن گرمای ویژه بالا، با جذب حجم زیادی از گرمای حاصل از آتش، به بخار تبدیل شده و دمای آتش را به شدت پایین می‌آورد. به این ترتیب یکی از عوامل منجر به آتش سوزی یعنی گرما را حذف کرده یا اثر آن را کاهش می‌دهد.

 

مواد خاموش کننده دیگری نیز وجود دارند که در فرآیند مهار آتش سوزی، اثر سرد کننده دارند. همانند مونو فسفات آمونیوم که ماده موثر پودر خاموش کننده‌های ABC (شیمی خشک) است؛ یا مانند محلول پتاسیم که در خاموش کننده‌های AF (شیمی تر) کاربرد دارد.

 

جداسازی ماده سوختنی

وجود ماده سوختنی یکی از عوامل موثر در شروع آتش سوزی است. پس با حذف یا محدود کردن این عامل می‌توان جلوی آتش سوزی گسترده را گرفت. شاید مثال جالب آن شخم زدن مزرعه گندم دچار آتش سوزی برای محدود کردن و جلوگیری از سرایت آتش به کل مزرعه باشد. کشاورزان به محض آگاهی از آتش سوزی در مزارع، به سرعت دور تا دور آتش را با تراکتور شخم می‌زنند تا عامل سوخت را در فرآیند گسترش آتش، حذف کنند.

 

 

  • کلاه محافظ

در هنگام آتش سوزی همواره احتمال سقوط اجسام یا لیز خوردن و زمین خوردن شخص وجود دارد، چرا که دید کافی به محیط اطراف ندارد. کلاه ایمنی برای محافظت از سر و همچنین صورت نقش بسیار حیاتی دارد؛ این کلاه نقابی دارد که ضمن حفظ دید شخص محافظ پوست صورت خواهد بود و از طرف دیگر در پشت، بالا و اطراف سر (شقیقه ها)، سر شخص را از ضربات احتمالی ناشی از سقوط و انفجار محافظت می‌کنند.

 کلاه محافظ

  • پتوی های ضد آتش سوزی

این پتو ها در برابر حریق مقاوم هستند؛ پس با قرار گرفتن روی آتش، جلوی رسیدن اکسیژن به آن را می گیرند و بدین طریق از پیشروی آتش در آن ناحیه جلوگیری می کنند.

منابع :

https://www.alef.ir/news/3990417058.html

https://disqus.com/by/hgfckjuhgoi/

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات آتش نشانی , آتش نشانی , حریق ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

سلامت دندان یکی از مهم ترین مقوله هایی است که روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود. شما با رعایت کردن نکاتی که در زیر ذکر می گردد، می توانید سلامت دندان خود را تضمین کنید و دیگر نیازی به دندانپزشک نخواهید داشت. پس با ما همراه باشید.

11 اصل برای حفظ سلامت دندان ها

 

بسته ماندن دهان به مدت هفت تا هشت ساعت باعث تجمع تعداد زیادی باکتری در دهان می‌شود. به همین دلیل مسواک زدن قبل از صبحانه اولین گام رعایت بهداشت دهان محسوب می‌شود.

 

حداقل روزی یک بار از نخ دندان استفاده کنید.

 

در صورت استفاده از مواد قندی، این مواد را همراه با وعده‌های اصلی غذایی مصرف کنید.

 

مصرف شیر و لبنیات و مواد غذایی حاوی فلوراید مانند ماهی.

 

استفاده از میوه و سبزیجات تازه مانند هویج، کاهو و سیب در بین وعده‌های غذایی.

 

استفاده از دهان‌شویه سدیم فلوراید یا ژل یا خمیردندان حاوی فلوراید.

 

اگر چیزی روی سطح دندان را پوشانده است آن را پاک کنید.

 

در صورتی که فرصت مسواک زدن بلافاصله پس از صرف غذا ندارید، حتما دهان خود را با آب بشویید این کار باعث رقیق شدن اسید‌های تشکیل شده در دهان می‌شود.

 

سیگار نکشید چون سیگار برای سلامت دهان و دندان بسیار مضر است.

 

هر شش ماه یک بار به دندانپزشک مراجعه کنید.

 

در صورت مشاهده زخم، قرمزی، خونریزی از لثه، پایین آمدن یا دور شدن لثه از دندان، زخم عفونی و زخم ناشی از دندان مصنوعی حتما به دندانپزشک مراجعه کنید.

دندانی زیباتر با رعایت بهداشت

استاندارد طلایی بهداشت دندان

 

استفاده همزمان از مسواک، نخ دندان و دهان‌شویه، استاندارد طلایی بهداشت دندان است. چرا که مسواک زدن به تنهایی نمی‌تواند کاملا دهان را تمیز کند و فقط سه سطح خارجی از پنج سطح دندان‌ها را تمیز می‌کند. برای تمیز کردن سطوح بین دندانی که قابل دسترس مسواک نیست، باید از نخ دندان استفاده شود.

 

نخ دندان باید به اندازه‌ای نازک باشد که به آسانی از بین دندان‌ها عبور کرده و پلاک میکروبی را از سطوح بین دندان برطرف کند. برای دندان‌هایی با فاصله زیاد بهتر است از نخ دندان سوپرفلاس استفاده شود. نخ دندان باعث حذف پلاک میکروبی از سطوح بین‌دندانی می‌شود و جریان خون را در لثه‌ها افزایش می‌دهد.

 

آب و نمک در دسترس‌ترین نوع دهان‌شویه است که در کاهش پلاک میکروبی و التهاب مخاط دهان و التیام زخم‌های دهانی بخوبـی نقش‌آفرینی می‌کند. استفاده از دهان‌شویه یک یا دو بار در هفته کافی است، زیرا زیاده‌‌روی در مصرف آن عوارضی همچون کاهش کلسیم سطحی دندان، تغییر رنگ دندان در پی داشته و ایجاد آلرژی می‌کند.

 

برای مصرف دهان‌شویه، بعد از مسواک زدن پنج سی‌سی از آن را داخل دهان به‌مدت یک دقیقه غرغره و حداقل 30 دقیقه از خوردن و شست‌وشوی دهان خودداری کنید.

 

شرایط مراقبت از لثه‌ها

 

شما می‌توانید با مسواک زدن منظم و از آن مهم‌تر با مسواک زدن صحیح حداقل روزی دو بار صبح و شب و پاکسازی دهان از پلاک میکروبی، لثه را سالم نگه دارید. مدت زمان لازم برای مسواک زدن به طور متوسط سه تا پنج دقیقه برای هر وعده است.

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/labkhnd2544

https://seekingalpha.com/user/52553525/comments

https://500px.com/p/azimsanat3?






:: برچسب‌ها: سلامت دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

موارد زیر به عنوان پارامتر های اندازه گیری کیفیت بلبرینگ هستند.

عمر اسمی و اصلاح شده انواع بلبرینگها

لزجت مورد نیاز برای روانکاری های مختلف

بار معادل بر بلبرینگها

بار حداقل بر بلبرینگها

بلبرینگ

ظرفیت حمل بار محوری دینامیکی در انواع بلبرینگها

ممان اصطکاکی در شرایط کاری

فرکانس های بلبرینگها

عمر گریس بلبرینگهای آب بند تماسی و غیر تماسی

محاسبه میزان جا به جایی محوری در انواع مختلف بلبرینگها

محاسبات تلرانس های شفت و انطباقات ناشی از آنها در هنگام کار

محاسبات تلرانس های نشیمنگاه و انطباقات ناشی از آنها

اما چرا بلبرینگ فیک ساخته شده و چه سود و خاصیت هایی دارد. 



راز شکستن بلبرینگ های مارک دار و گران قیمت در کارگاه زیرزمینی ۲ برادر شیاد نهفته بود.

 

چندی پیش مرد کامیونداری با مراجعه به دادسرای ناحیه فیاض بخش از فروشنده لوازم یدکی خودروهای سنگین به خاطر این که بلبرینگ تقلبی و با قیمت بسیار گرانی به وی فروخته است شکایت کرد.

 

این مرد در ادامه اظهاراتش به بازپرس شعبه اول دادسرا گفت: ماه پیش بلبرینگ های چرخ های کامیونم خراب شد و برای خرید قطعاتی که مورد نیاز بود به چراغ برق رفتم و برای چند بلبرینگی که نیاز داشتم ۲میلیون تومان پرداخت کردم و مغازه دار گفت قطعاتی که به من داده است همگی آلمانی بوده و از نوع بسیار خوب است.

 

وی در ادامه افزود: هنوز یک ماه از تعویض بلبرینگ ها نگذشته بود که در میانه راه اصفهان به تهران یکی از چرخ های کامیونم ایراد پیدا کرد و با بررسی هایم متوجه شدم بلبرینگ شکسته است. وقتی چرخ ها را باز کردم با تعجب دیدم که همه بلیرینگ های چرخ ها خراب است و مارکی که روی بلبرینگ ها حک شده بود پاک شده و دیدم مغازه دار سرم کلاه گذاشته است، به تهران برگشتم به سراغ فروشنده رفتم ولی وی ادعا می کند قطعاتی که به من فروخته اصل و فابریک است و مسئولیتی برای خرابی قطعات ندارد.

فروش بلبرینگ تقلبی

کارآگاهان در بررسی های خود در این کارگاه متوجه شدند این ۲ برادر که احمد و علی ۳۰و ۳۱ ساله هستند بلبرینگ های نامرغوب و چینی درجه ۳ که قیمت بسیار پایینی دارند را می خرند سپس با استفاده از این دستگاه پیشرفته مارک های FAG،TIMKEN را روی آنها حک می کنند و با بسته بندی های اصلی روانه بازار می کنند و پول خوبی به جیب می زنند.

 

احمد صاحب این کارگاه در بازجویی ها ادعا کرد که این بلبرینگ ها دست دوم است و من با استفاده از این دستگاه زنگ زدگی های آن را پاک کرده سپس همان مارکی که روی آن بود را با دستگاه پررنگ تر می کردم و به قیمت ۱۰هزار تومان می فروختم!

 

بنا بر این گزارش، بازپرس پرونده از همه کسانی که در طول ماه گذشته ندانسته بلبرینگ های تقلبی خریده اند درخواست کرد تا در صورت شکایت به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران یا بازپرسی شعبه اول دادسرای فیاض بخش مراجعه کنند.

منابع:

https://www.madinamerica.com/forums/users/edrisio/

 http://shaapaaraak..com/

https://www.ted.com/profiles/22814367



:: برچسب‌ها: بلبرینگ , فروش بلبرینگ تقلبی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

قفلی کـه بـر روی انواع درب‌های ورودی ساختمان یا آپارتمان و یا محل کار به منظور دسترسی سریع و آسان، افزایش امنیت، زیبایی و قفل نمودن انواع درب ها نصب می‌گردد، می تواند یک قفل دیجیتال باشد و با سیستم‌های متنوع امنیتی که در آن بکار رفته آرامش خاطر و امنیت هر چه بیشتر را به ارمغان می‌آورد. در واقع قفل های مکانیکی جای خود را به قفل هایی با ظاهر متفاوت و مکانیزم الکترونیکی یا قفل الکترونیکی و دیجیتال داده است. به نقل دیگر می توان قفل دیجیتال را سیستمی دانست که بر پایه یکی از مکانیزم های شناسایی رمزی، کارت های مغناطیسی، اثر انگشت و یا مگنت، تگ، درب منازل را باز و بسته می نماید که این یکی از مزایای قفل هوشمند یا دیجیتال می باشد.

تعمیر قفل

 

 

در رابطه با بروز مشکلات احتمالی قفل دیجیتال، اولین مرحله تشخیص و عیب یابی درست در خصوص خطاهای عملکردی قفل دیجیتال است زیرا اگر این مرحله به درستی انجام نگیرد و مشکل به درستی شناخته نشود، راه حل درستی ارائه نخواهد شد بنابراین نه تنها امر تعمیر به درستی انجام نخواهد گرفت بلکه منجر به صرف هزینه های بالایی از لحاظ اقتصادی و زمانی برای مصرف کننده خواهد شد، تعمیر قفل دیجیتال یا اتوماتیک مانند دیگر لوازم الکترونیکی نیاز به تخصص و تجربه کافی در این زمینه داشته و لازم به ذکر است که در صورت بروز هرگونه مشکل برای قفل دیجیتال شما حتما باید با متخصصین این امر مشورت نموده و کار تعمیر و خدمات قفل دیجیتال را به آنان بسپارید. شرکت تهران تابش با سال ها تجربه در زمینه تعمیر قفل دیجیتال آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس انواع قفل دیجیتال آماده ارائه خدمات به شما می باشد شما در هر ساعت از شبانه روز کافی است با تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در کمترین زمان به محل مدنظر شما اعزام شوند.
تعمیرقفل‌ بدون دستگیره هوشمند
این مدل قفل اکثرا برای درب های ضد سرقت و همچنین درب‌ های چوبی که تمایلی به عوض کردن دستگیره مکانیکی آن ندارید مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل قفل علاوه بر راحتی شما برای تردد امنیت منزل یا محل کار شما را نیز تأمین کرده و هزینه های نصب و تعویض قفل را به حداقل می رساند. برای تعمیر این مدل قفل دیجیتال در تهران با شرکت تهران تابش تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت کار شما انجام شود
پشتیبانی فنی قفل دیجیتال کارتی
قفل های دیجیتال و دستگیره هوشمند اکثرا علاوه بر رمز حداقل یک راه دسترسی دیگر دارند که در بعضی مدل ها راه دوم برای ورود کارت می باشد که بسیار سبک و کوچک و قابل حمل بوده و مشکلات ناشی از حمل کلیدهای حجیم و سنگین را برای همیشه از بین می برد.برخی از کارت های rfid را می توانید به صورت بر چسب بر روی وسایل قابل حمل مانند تلفن همراه خود بچسبانید. لذا اگر قفل دیجیتال شما دچار مشکل شد نیاز نیست نگران باشید فقط کافی است برای تعمیر این مدل قفل دیجیتال با متخصصان شرکت تهران تابش در تهران هماهنگ شوید تا به محل شما مستقر شده و کار خدمات قفل دیجیتال کارتی شما را به نحو احسن انجام دهند.





:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال , تعمیر قفل دیجیتال , خدمات قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

وقتی که افراد درباره بینی خود صحبت می‌کنند، معمولا برای توصیف شکل آن از دو اصطلاح گوشتی و استخوانی استفاده می کنند. استفاده از این الفاظ دلیل دارد. پزشکان جراح زیبایی بینی، بینی داوطلبان عمل را از نظر شکل و بافت بینی به دو دسته تقسیم می‌کنند. بینی گوشتی و بینی استخوانی. خصوصیت بینی‌های استخوانی، بافت استخوانی و غضروفی مستحکم و قوی است و مشکل رایج این فرم بینی، قوز روی بینی است؛ این فرم خاص به بینی عقابی مشهور است. پوست این مدل بینی معمولا نازک است و چربی سازهای فعال کم تعدادی دارد. در برابر آن بینی گوشتی قرار دارد. بینی های گوشتی عموما غضروف ضعیف و انعطاف پذیر و پوست ضخیم و چرب دارند. بینی های گوشتی اغلب مبتلا به مشکلاتی از قبیل پهن بودن نوک بینی، بزرگی سوراخ ها، پهن بودن پل بینی و ضخامت بیش از حد پوست بینی هستند.

مشخصات بینی گوشتی

بارز ترین ویژگی بینی های گوشتی، ضخیم بودن پوست و غدد چربی فراوان آن است. حجمی که از بینی گوشتی دیده می‌شود، عمدتا مربوط به پوست آن است. در بینی های گوشتی برخلاف بینی استخوانی پهن ترین قسمت بینی اندکی بالاتر از نوک بینی است. به صورتی که وقتی از زیر به بینی گوشتی نگاه کنید با یک فرم دایره یا ذوزنقه ای مواجه می‌شوید. در حالی که در بینی های استخوانی این فرم به شکل مثلث است.

جراحی بینی گوشتی

متد انجام جراحی بینی گوشتی

در رابطه با جراحی بینی گوشتی همواره تردیدهایی وجود داشته است. علت آن هم پیچیدگی عمل بینی گوشتی به علت ضعف غضروف بینی و ضخامت پوست آن است. برای جراحی بینی گوشتی بر خلاف بینی استخوانی نمی‌توان تنها با ایجاد برش در ساختمان بینی به نتیجه‌ی مطلوب رسید. زیرا ضعیف بودن غضروف باعث می‌شود پس از عمل فرم بینی به حالت قبلی خود بازگردد یا نوک بینی به سمت پایین متمایل شود. اکنون اما روش های عمل بینی پیشرفت کرده‌اند و جراحان برای عمل بینی‌های گوشتی به کاهش دادن حجم غضروف اکتفا نمی‌کنند بلکه غضروف بینی را تقویت می‌کنند تا احتمال بازگشت فرم بینی کاهش یابد. قسمی از تغییرات روی پوست بینی و با برداشتن غدد چربی اضافی انجام می‌شود.

اگر بینی شما گوشتی است و قصد انجام عمل را دارید، باید بدانید جراحی بینی گوشتی حساسیت بیشتری دارد و بعد از عمل نیز نیاز به مراقبت ویژه‌تری دارد. زیرا روش‌های متفاوتی برای اعمال تغییرات لازم به کار بسته می‌شوند. مثلا عمل بینی های گوشتی عمدتا به روش باز انجام می‌شود. یعنی پوست بینی از جای آن بلند می‌شود. در نتیجه جراحی بینی گوشتی زمان بیشتری می‌برد و دوره ی نقاهت طولانی تری دارد زیرا پوست نیز برای اتصال مجدد نیاز به زمان دارد. همینطور زمان بیشتری باید از چسب محافظ بینی استفاده شود.

عمل بینی گوشتی

نتیجه نهایی جراحی بینی گوشتی

بایستی نسبت به نتیجه ی عمل بینی انتظار منطقی داشته باشید. لازم است هر توقعی که از انجام جراحی دارید را با پزشک خود در میان بگذارید تا بعد از عمل نارضایتی‌ای پیش نیاید. اگر که بینی شما از نوع گوشتی و پهن است، نمی‌توانید توقعِ داشتن یک فرم فانتزی و عروسکی داشته باشید. زیرا کوچک کردن یا قوس دادن زیاد به این نوع بینی‌ها ممکن نیست. اگر با مراجعه به جراح زبده و مشورت کافی و داشتن توقع عقلانی اقدام به عمل جراحی بینی کنید، نتیجه‌ی عمل برای شما رضایت بخش خواهد بود.

 

منبع: http://thbeauty.blogfa.com/



:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

همانطور که می دانید پوسته سپر پراید، یکی از لوازم یدکی مفید خودرو است که کاربردهای فراوانی دارد و همچنین نقش بسزایی در زیبایی ظاهری خودروها ایفا می کند. پوسته سپر در تمامی خودرو ها در بخش جلویی و عقبی خودرو نقرار می گیرد. جنس پوسته سپر پراید از پلاستیک فشرده است. علت استفاده از پلاستیک فشرده در ساخت این قطعه، مقاومت بالای آن در برابر ضربه و فشار می باشد. 

از آنجا که پراید در کشورمان بیشتر از سایر خودروهاست، هر ساله تصادفات جاده ای بسیاری اتفاق میفتد که آسیب های جدی بر سپر خودرو ها وارد می شود، به همین جهت مسئولان در صدد آن برآمدند که قیمت قطعات خودرو به خصوص قیمت پوسته سپر پراید را همواره ثابت نگه دارند.

در ادامه به بررسی قیمت پوسته سپر پراید و جزئیات مختلف آن می پردازیم.

قیمت پوسته سپر پراید

قیمت پوسته سپر پراید

این محصول ارزان قیمت است و در صورت صدمات، مشتریان متحمل هزینه هنگفتی بابت پرداخت پوسته سپر پراید نمی شوند. لازم به ذکر است که این موضوع، یک نکته حائز اهمیت در مورد برخی ماشین ها از جمله پراید می باشد. بهتر است هنگام تعویض این سپر، به سالم بودن دیگر قطعه های تشکیل دهنده مجموعه سپر توجه داشته باشید. چون نصب دقیق و درست این قطعه، در عملکرد مجموعه سپر بسیار تاثیرگذار است.

مهم ترین وظیفه پوسته سپر

مهم ترین نقش پوسته سپر، محافظت از بدنه خودرو در برابر صدمات ناشی از تصادفات سبک می باشد. مقاوم بودن این قطعه در برابر ضربات و فشار، همچنین فرم و شکل زیبای آن، از نکات مهم در مورد این قطعه به شمار می رود. 

تولید کنندگان پوسته سپر پراید

برای خودرویی مانند پراید که امنیت آن همواره محل مناقشه بوده است، انتخاب پوسته سپر نیز انتخابی مهم به حساب می آید. شرکت های بسیاری به تولید پوسته سپر پراید پرداخته اند، که از شناخته شده ترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان این قطعه می توان به شرکت سایپا اشاره نمود. این شرکت نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور دارد و تمامی محصولات آن دارای ضمانت و خدمات پس از فروش نیز می باشند. 

از آنجایی که سپرهای ساخت ایران خودرو و سایپا در بازار بسیار زیاد است، به همین جهت مشتریان به راحتی می توانند از فروشگاه های معتبر یا وبسایت های فعال در در این زمینه مانند یدک یار تهیه نمایند. 

پوسته سپر ها و  خود سپرها به این دلیل که عمدتا  اولین نقطه تلاقی در مقابله با آسیب ناشی از تصادف ها  هستند، اغلب زودتر از هر قطعه دیگری نیاز به تعویض پیدا می کنند. قیمت پوسته سپر پراید، به صورت عمده و تک می باشد که همین امر باعث شده تا در هر نوع قیمت پوسته سپر پراید، متفاوت باشد و نکته دیگر در رابطه با این قطعه، آن است که قیمت پوسته سپر پراید عقب و جلو با هم تفاوتی چندانی ندارد.

تعمیرکنندگان پوسته سپر، در این حرفه با جوش  پلاستیکی، تعمیر فایبرگلاس، بتونه و رنگ قادرند انواع سپرهایی که دچار مشکل شده اند را به بهترین شکل ممکن تعمیر کرده و به شکل اول بازگردانند. البته بهتر است بدانید دستمزد تعمیرکاران بسیار بالا بوده و تعویض این قطعه برای خودرویی همچون پراید به صرفه تر است.

قیمت پوسته سپر پراید

چنانچه قصد خرید و اطلاع از قیمت پوسته سپر پراید را دارید پیشنهاد می کنیم به وبسایت یدک یار مراجعه نمایید تا در کمترین زمان ممکن بهترین خرید را انجام دهید. در یدک یار تمامی قطعات دارای نشان اصالت کیفیت بوده و خیال مشتریان خود را از بابت اصل بودن قطعات راحت کرده است.

منبع: یدک یار



:: برچسب‌ها: قیمت پوسته سپر پراید , قیمت سپر پراید , پراید , سپر پراید , لوازم یدکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

خودروها از دو بخش اصلی تشکیل شده اند که شامل موتور و چهار چرخی که بر روی یک بدنه کار گذاشته شده اند می باشد. گیربکس ها در حقیقت مغز متفکر تمامی خودروها به شمارمی روند. در حالت کلی میتوان گفت اهمیت گیربکس در یک خودرو با موتور آن خودرو برابر است. این بدین معناست که یک خودرو به طور خودکار و بدون گیربکس توانایی انتقال نیرو و به حرکت درآمدن را ندارد. مهمترین وظیفه گیربکس ها در خودرو انتقال نیرو و هدایت آن از موتور به چرخ ها می باشد. 

همانطور که گفتیم، نقش گیربکس برای خودروها بسیار مهم و حیاتی است به همین دلیل این قطعه دارای مدل های مختلفی با قیمت های متنوع می باشد. از آنجا که پژو 405 در کشور ما بسیار محبوب و پر فروش است در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت گیربکس پژو 405 و عوامل مختلف آن بپردازیم.

قیمت گیربکس پژو 405

انواع مختلف گیربکس پژو 405:

گیربکس پژو 405 به دو دسته اصلی تقسیم می شود. گیربکس های دستی و گیربکس های اتوماتیک. معمولا در بیشتر خودروهای پژو 405، گیربکس صورت دستی است اما این بدین معنا نیست که شرکت ساخت خودرو های پژو، خودروهای خود را با گیربکس دستی تولید می کنند. در بیشتر مواقع صاحبان خودرو خواستار تغییر گیربکس پژو از حالت دستی به حالت اتوماتیک هستند که در این صورت با سفارشی کردن خودرو، سیستم گیربکس پژو خود را به حالت اتوماتیک تحویل می گیرند.

وضعیت قیمت گیربکس پژو 405 

در ماه های اخیر به دلیل نوسانات ارزی و کم تر شدن میزان واردات قطعات خارجی، قیمت گیربکس پژو 405 را نمی توان به طور ثابت بیان کرد. در این حالت باید به این نکته نیز توجه داشت که قیمت گیربکس پژو 405 در حالت دستی بسیار ارزان تر از قیمت گیربکس پژو 405 در حالت اتوماتیک می باشد. 

علل برتری گیربکس اتوماتیک نسبت به گیربکس دستی در  پژو 405:

می توان در نگاه اول به راحتی رانندگان در حین رانندگی اشاره کرد. برای بسیاری از رانندگان و مالکان خودرو ها پیش آمده است که در حین رانندگی های طولانی از تعویض پشت سر هم دنده کلافه شده باشند، پس به منظور آسودگی بیشتر رانندگان، می توان گیربکس پژو 405 را به حالت اتوماتیک در آورد.

مسئله دیگر در ارتباط با گیربکس پژو 405 این است که اگر اتوماتیک باشد، استهلاک خودرو کاهش می یابد چون وظیفه تغییرات سرعت و شتاب برعهده راننده خودرو نیست، اما در این حالت یک مغز متفکر داخلی آن را کنترل می کند.

برای خرید یا اطلاع از قیمت گیربکس پژو 405 چه راه هایی وجود دارد؟

یکی از شایع ترین راه های خرید یا اطلاع از قیمت گیربکس پژو 405، مراجعه به سایت های معتبر در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو می باشد. در این سایت ها به دلیل مراجعه زیاد خریداران و همچنین نظارت مناسب، تمامی قیمت ها به خصوص قیمت گیربکس پژو 405 بدون تغییر است و سود چندانی بر روی آن اضافه نمیشود.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت گیربکس پژو 405 هستید می توانید به سایت یدک یار مراجعه نموده و با مقایسه قیمت انواع مختلف گیربکس های موجود، خرید خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

 منبع: yadakyar

 



:: برچسب‌ها: قیمت گیربکس پژو 405 , قیمت گیربکس 405 , قیمت گیربکس پژو , گیربکس پژو 405 , ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

یکی از صنایع بسیار بزرگ و عظیم در سراسر جهان، صنعت خودروسازی می باشد. تولیدات هر یک از این کارخانجات در جهان دارای کیفیت، قیمت، خدمات و مدل های متفاوتی هستند. به علاوه خودروسازان برای اینکه بتوانند محصولی با بهترین کیفیت ارائه دهند، قطعات یدکی نیز تولید می کنند تا خودرو ها در صورت تصادف یا خرابی بتوانند قطعات را تعویض کنند. قیمت قطعات عظام با توجه به کیفیت بالای محصولات خود توانسته این مجموعه را به یکی از محبوب ترین برندهای لوازم یدکی تبدیل کند.

قیمت قطعات عظام

قطعات یا لوازم یدکی چیست؟

قطعات یدکی به لوازمی گفته می شود که در صورت خرابی، تصادف و مشکلات فنی قطعات اصلی خودرو، جایگزین آنها شده تا خودرو بتواند به ادامه فعالیت خود بپردازد.

لوازم یدکی باید متناسب با نوع و مدل خودرو شده و توسط همان کارخانه تولید کننده خودرو و یا زیرمجموعه های آن باشد. چرا که تولید کنندگان بسیاری هستند که لوازم یدکی تقلبی و جعلی تولید می کنند. این نوع لوازم علاوه بر اینکه باعث بهبود عملکرد خودرو نمی شوند، بلکه خرابی و مخدوش شدن آنها را نیز به دنبال دارند. طبیعتا لوازم و قطعات یدکی جعلی قیمت ارزان تری نسبت به نمونه های اصل و اورجینال دارند. مسئله‌ای که مهم است کیفیت و کارکرد این لوازم است، پس نباید قیمت ارزان‌تر را ملاک خرید این قطعات قرار داد.

قیمت قطعات عظام

یکی از برند های بسیار موفق در زمینه تولید قطعات یدکی *عظام* می باشد. این گروه که از 12 شرکت عظیم تولیدی، 4 هزار نفر نیروی متخصص و 20 هزار نفر نیروی مشغول به کار تشکیل شده است، فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرده است. دفتر مرکزی این شرکت واقع در تهران می باشد. شرکت عظام علاوه بر تهران، در دیگر شهرها از جمله گیلان، البرز، آذربایجان شرقی و اصفهان نیز نمایندگی دارد.

شرکت قطعات خودروی عظام طی دو دهه اخیر علاوه بر اینکه توانسته است حضور فعال و موثری از طریق ایجاد پایگاه های ساخت قطعات خودرو در بازار داشته باشد، قطعات بسیار با کیفیت و همچنین با قیمت بسیار مطلوب تری نیز نسبت به سایر شرکت ها عرضه می کند. توانایی های بالای این مجموعه در پشتیبانی از صنعت خودروی کشور اثبات شده بوده و به همین دلیل با استقبال بالای بازار مواجه شده است. 

قطعات عظام

شرکت قطعات خودروی عظام  با کادر فنی بسیار مجرب در تلاشند بیش از 1500 قطعه تولیدی و بسیاری از قطعات مورد نیاز خط های تولیدی مانند تسمه ها، بلبرینگ، الکترونیک، مکاترونیک، قطعات برقی، قطعات سیستم تعلیق و ترمز، قطعات مربوط به ایمنی خودرو، سیستم فرمان، قطعات موتور و قطعات ریخته گری، قطعات ماشین کاری و قطعات سیستم انتقال قدرت را تولید کنند. همچنین سعی بر این دارند که قیمت قطعات عظام برای کارخانه های تولیدی مقرون به صرفه باشد. به همین دلیل این شرکت در روند تولید قطعات عظام و همچنین قیمت مناسب این قطعات در کشور در صدر جدول قرار دارد.

در همین راستا به شما کاربران گرامی پیشنهاد می شود با در نظر داشتن اینکه قیمت قطعات عظام با توجه به کیفیت شان بسیار مناسب می باشد، در صورتی که قصد خرید لوازم یدکی یا آگاهی از قیمت قطعات عظام دارید به سایت یدک یار مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: قیمت قطعات عظام , قطعات عظام , عظام , لوازم یدکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

گیربکس یکی از مهمترین اجزا خودرو می باشد که نقش کلیدی و مهمی در فعالیت خودرو ایفا می کند. نام دیگر گیربکس جعبه دنده است و نقش تنظیم سرعت در خودرو را دارد. گیربکس در دو نوع دستی و اتوماتیک این فعالیت را انجام می دهد. قیمت گیربکس بر اساس نوع خودرو متفاوت است، برای مثال قیمت گیربکس پراید با قیمت گیربکس پژو متفاوت است.

نکته دیگری که در قیمت گیربکس هر خودرو تاثیر می گذارد، دستی و اتوماتیک بودن گیربکس است. برای مثال قیمت گیربکس پراید در نوع دستی با قیمت گیربکس پراید در نوع اتوماتیک متفاوت است و قیمت گیربکس پراید در نوع اتوماتیک بالاتر است.

قیمت گیربکس پراید

اجزا تشکیل دهنده گیربکس خودرو:

  • دسته دنده
  • میل ماهک
  • ماهک
  • کشویی دنده
  • چرخ دنده ها

وظایف گیربکس خودرو:

  • تنظیم دور موتور
  • تنظیم توان موتور
  • تنظیم گشتاور موتور
  • امکان حرکت معکوس برای خودرو
  • امکان درجا کار کردن موتور

دسته بندی جعبه دنده های گیربکس به صورت زیر می باشد:

  • جعبه دنده دستی یا دنده ای
  • جعبه دنده نیمه اتوماتیک
  • جعبه دنده اتوماتیک
  • جعبه دنده ترکیبی
  • جعبه دنده متغیر پیوسته

گیربکس خودرو یکی از لوازم و قطعات مهمی در خودرو بوده که تعمیر و تعویض آن نیازمند هزینه و زمان زیادی می باشد. در نتیجه توجه به این قطعه در خودرو بسیار مهم است.

برخی علائم وجود اختلال در گیربکس خودرو:

  • جا نرفتن دنده های خودرو هنگام رانندگی
  • بوی سوختگی در خودرو
  • تغییر صدا اولیه گیربکس
  • در رفتن دنده خودرو 
  • شل شدن پدال کلاچ
  • نشت روغن از خودرو
  • روشن شدن چراغ هشدار چک در خودرو
  • بروز صدا خرخر و لرزش در هنگام عوض کردن دنده
  • صدای سوت در گیربکس و موتور خودرو

برخی افراد برای خودرو خود اقدام به تبدیل گیربکس دستی به گیربکس اتوماتیک می کنند. این فرآیند باید با توجه به نوع خودرو انجام شود و دارای معایب و مزایا بسیاری می باشد. عاقلانه ترین کار در این فرآیند انجام این کار بر روی خودروهایی می باشد که کارخانه هر دو نوع گیربکس ( gearbox ) را بر روی خودرو تولیدی قرار داده و خودرو در دو نوع اتوماتیک و دستی تولید شده است. 

مزایا تبدیل گیربکس دستی به گیربکس اتوماتیک:

  • رانندگی راحت تر و بهتر در شرایط های مختلف بخصوص در ترافیک های سنگین
  • عملکرد بهتر در سراشیبی ها و سربالایی ها
  • کاهش فعالیت فیزیکی راننده و فشار فیزیکی کمتر به او
  • افزایش تمرکز راننده در حین رانندگی
  • خودروهای اتوماتیک آمار کمتری در حضور تصادفات دارند

گیربکس پراید

برخی معایب تبدیل گیربکس دستی به گیربکس اتوماتیک:

  • افراد هزینه بالایی برای تعویض گیربکس دستی و خرید گیربکس اتوماتیک باید بپردازند. برای مثال فردی که خودرو پراید دارد هزینه هایش شامل قیمت گیربکس پراید اتوماتیک بعلاوه هزینه پرداختی به تعمیرکار برای تعویض گیربکس دستی و اتوماتیک می باشد.
  • هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک بیشتر از هزینه تعمیر گیربکس دستی است.
  • افزایش مصرف سوخت خودرو
  • افزایش استهلاک در خودرو

سایت معتبر یدک یار ارائه دهنده خدمات فروش، نصب و تعمیر انواع لوازم یدکی برای مدل های مختلف خودروها می باشد. شما عزیزان می توانید بهترین و مرغوبترین لوازم و قطعات را با نازلترین قیمت ها خریداری فرمایید. لوازمی که خریداری می کنید با رعایت استانداردهای لازم تولید شده‌اند.

 



:: برچسب‌ها: قیمت گیربکس پراید , پیربکس , گیربکس پراید , لوازم یدکی پراید , ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

در این مقاله می خواهیم موارد متفاوتی را در رابطه با پوسته سپر جلو پژو 405 بررسی کنیم. یکی از مهم ترین موارد در رابطه با این موضوع، قیمت پوسته سپر جلو پژو 405 است. در ادامه با ما همراه باشید.

 لوازم یدکی مخصوص هر خودرو به قطعاتی گفته می شود که در زمان آسیب دیدگی قطعات اولیه خودرو جایگزین آن ها می شوند. این قطعات دارای انواع و جنس های متنوعی هستند و با توجه به این موارد قیمت های متنوعی نیز دارند. برای مثال قیمت لنت جلو پژو 405 با قیمت پوسته سپر جلو پژو 405 متفاوت است. لوازم یدکی هر خودرو باید مناسب یا مدل و نوع خودرو انتخاب و خریداری شوند.

سپر خودرو یکی از مهمترین لوازم یدکی هر خودرو بوده و نقش مهم و کلیدی در هنگام بروز تصادفات در ایمنی و امنیت خودرو ایفا می کند. چرا که این قطعه از انتقال ضربه به قطعات جلو خودرو مانند گیربکس و موتور جلوگیری می کند.

عوامل بسیاری باعث تغییر در چهره و زیبایی خودرو تاثیر می گذارند که این تاثیرات هم مثبت و هم منفی هستند. تصادفات جاده‌ای یکی از عواملی هستند که باعث آسیب دیدگی خودرو می شوند و هزینه های بالایی برای راننده خودرو بوجود می آورند. برای مثال هنگام بروز تصادف خودرو پژو 405 هزینه هایی که احتمال دارد که راننده پرداخت کند شامل قیمت سپر خودرو، قیمت پوسته سپر جلو پژو 405 هزینه های آسیب دیدگی در قطعات داخلی موتور و گیربکس transmissionخودرو و…

اجزا اصلی سپر خودرو:

  • دیفیوزر سپر خودرو

  • دیاق سپر خودرو

  • توری زیر سپر

  • قاب پرژکتور سپر

  • مه شکن و شبرنگ سپر

  • درپوش سپر خودرو

  • زه و گارد سپر

  • براکت و متعلقات سپر خودرو

  • اسپویلر سپر

  • سنسور سپر جلو 

  • سنسور سپر عقب

جنس پوسته سپر انواع خودروها به طور معمول از جنس پلاستیک فشرده شده است. دلیل استفاده از پلاستیک در ساختار پوسته سپر افزایش مقاومت در مقابل ضربه های وارده بر خودرو می باشد. قیمت پوسته سپر هر خودرو با خودروها دیگر متفاوت است. برای مثال قیمت پوسته سپر جلو پژو 405 با قیمت پوسته سپر پژو 206 متفاوت بوده و از نظر ظاهری و رنگ نیز متفاوت است.

با پیشرفت صنعت خودروسازی سپر خودرو ها نیز تغییر کرده و مدرن‌تر شده‌اند. سپرها در گذشته از جنس فلز بودند، ولی امروزه از جنس پلاستیک ساخته می شوند تا کیفیت بیشتری داشته و تعمیر آن راحتر باشد.

برخی از مشخصات سپرهای مدرن و جدید:

  • طراحی آیرودینامیک

  • وزن کمتر و سبک تر

  • جذابیت بیشتر طراحی زیبا

  • کاربردی تر نسب به نمونه قبل

  • قدرت جذب و یا دفع ضربه های وارد شده

  • محافظت از وارد شدن ضربه شدید به عابر پیاده

پوسته سپر خودرو نیز یکی از مهمترین لوازم همراه کننده سپر خودرو می باشد. این قطعه یکی از لوازم یدکی مفید در خودرو بوده و نقش اصلی آن جلوگیری از وارد شدن ضربه به خودرو و دفع آن است.  پوسته سپر در شکل ظاهری و جذابیت خودرو نیز نقش مفیدی دارد. 

گروه تخصصی یدک یار با ارائه خدمات مختلف در فروشگاه اینترنتی یدک یار به شما عزیزان خدمت می کند. این سایت معتبر ارائه دهنده خدمات فروش لوازم یدکی انواع خودرو ها با مدل های مختلف هستند. شما عزیزان با مراجعه به این سایت می توانید اطلاعاتی مانند قیمت پوسته سپر جلو پژو 405 را بدست آورده و از خرید خود آسوده خاطر باشید.





:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : yadakyar

در حال حاضر برای خرید یک جفت ایربگ ارزان‌ترین خودروی کشور یعنی ایربگ پراید در بازار باید چند میلیون تومان هزینه کرد. این قیمت برای خودرویی به عنوان ارزانترین خودروی کشور شناخته شده است منطقی نیست. این افزایش قیمت ایربگ پراید بی ارتباط با افزایش ناگهانی قیمت این خودرو نبوده و بسیاری از لوازم یدکی این خودرو افزایش قیمت داشته‌ است. کارشناسان  و تولید کنندگان داخلی بر این نظرند که توان تولید این قطعه یا همان ایربگ و سیستم چاشنی این محصول در داخل کشور وجود ندارد و با عدم واردات که نتیجه آن عدم تولید این قطعه و در پی آن نوسانات نرخ ارز است که افزایش چندین برابری قیمت ایربگ پراید و دیگر خودرو ها را با خود به همراه دارد.

C:\Users\ana\Desktop\airbag.jpg

 

مهمترین بخش سیستم ایربگ پراید چاشنی و واحد کنترل الکترونیکی است. چاشنی وظیفه فعال کردن کیسه هوا در هنگام ضربه را بر عهده دارد و از موادی مانند اکسید آهن، نیترات پتاسیم و آزید سدیم تشکیل شده است. لازم به ذکر است که سیستم ایربگ پراید یا همان کیسه هوا بعد از هر تصادف و باز شدن این کیسه لازم است ایربگ airbag تعویض شود. شاید در ذهنتان این سوال پیش بیاید که دلیل این امر چیست ما پاسخ این سوالتان را می دهیم که به دلیل یک بار مصرف بودن چاشنی و کیسه هوا لازم است بعد از عملکرد مجددا این سیستم تعویض شود.

 

-سیستم بادکننده یکی دیگر از قطعات ایر بگ پراید است که در هنگام فعال شدن حسگر، سدیم آزید و نیترات پتاسیم جامد را با یک دیگر ترکیب می کند تا با ایجاد اشتعال گاز نیتروژن را در کسری از ثانیه تولید و وارد کیسه های هوایی کند. کیسه نیز  با سرعتی در حدود 322 کیلومتر بر ساعت از محل خود خارج می شود. بدین ترتیب با خروج کیسه هوا در هنگام حادثه جان افراد تا در صد زیادی در امان می ماند.

 

قیمت ایربگ پراید چقدر است؟

در چند ماه اخیر به دلیل نوسانات ارضی و عدم واردات لوازم اصلی و یدکی خودرو ها، قیمت تمامی کالاها به خصوص ایربگ پراید افزایش یافته است و این زنگ خطری است برای مالکان خودرو ها تا میزان تصادفات و حوادث ها را کاهش دهند و با احتیاط بیشتری برانند.

با گران شدن قطعات خودرو به خصوص ایربگ پراید مالکان تصمیم بر خرید قطعه استوک آن گرفته ان. برخی میز بر این صدد بر آمده اند که ایربگ های خود را غیر فعال کرده تا در هنگام حوادث و تصادف رخ داده، هزینه تامین و تعویض ایربگ باری اضافه بر دوششان نباشد و از هزینه های پیش آمده بکاهد. از این رو مسئولانی که در این زمینه اختیاراتی دارند، کاهش قیمت قطعات خودرو ها به خصوص خودرو های داخلی و ملی را در دستور کار خود قرار داده اند تا از تلفات و خسارات پیش آمده در تصادفات و حوادث بکاهند.

متاسفانه شرکت های خودرو سازی پیش از انکه این قطعات تحریم شوند توانایی ساختن آن به صورت مستقل را داشتند اما امروزه خیر. با توجه به این نکته ما شاهد ماهش ایمنی در خودرو های داخای شده ایم.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قطعات خودرو هستید می توانید با مرجعه به سایت یدک یار، از مقاله های مفید آن در این زمینه بهره مند شوید.





:: برچسب‌ها: ایربگ پراید ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد