محاسن رپورتاژ خبری
نوشته شده توسط : yadakyar

ما تا به حال بارها شاهد تاثیر بسیار بالای رپورتاژها در سئو وب‌سایت‌های مختلف بوده‌ایم. بک لینک هایی که این وب‌سایت‌ها از طریق رپورتاژ دریافت کرده‌اند، مستقیماً در رتبه وب سایت و میزان ورودی سایت آنها تاثیر گذاشته است. اما شاید بپرسید که دقیقاً چه چیزی باعث می‌شود که بک لینک های رپورتاژ خبری تا این حد در سئو یک وب‌سایت تاثیر داشته باشد. ما 3 دلیل مختلف برای این موضوع می‌شناسیم.

رپورتاژ خبری

 

رپورتاژ خبری، یعنی لینک سازی درون مقاله ای یا همان editorial link

بک لینک های شما از داخل یک مقاله هستند

یکی از مهمترین مباحث در هنگام گرفتن بک لینک این است که بک لینک شما در چه بخشی از یک سایت منتشر می‌شود.

 

گوگل بیش از هر چیز، برای بک لینک هایی اعتبار قائل است که داخل یک مقاله هستند. چرا که معمولاً این نوع بک لینک ها در قالب معرفی و پیشنهاد هستند و راحت‌تر می‌توان به آنها اعتماد کرد. در حالی که بک لینک‌های قرار گرفته در فوتر، منو، جایگاه‌های تبلیغاتی یا بخش‌های دیگر سایت کمتر قابل اعتماد هستند. چرا که ممکن است نشان از یک همکاری تجاری یا بک لینک پولی بدهند. (در بخش بعدی این مقاله، بیشتر در مورد نظر گوگل درباره بک لینک های پولی صحبت می‌کنیم.)

 

بک لینک های درون رپورتاژ آگهی دقیقاً از همان نوع اول یعنی داخل مقاله هستند. این موضوع باعث می‌شود که گوگل راحت‌تر به آنها اعتماد کند و اعتبار بیشتری را به واسطه آنها برای سایت شما قائل شود. در نهایت بد نیست بدانید که به این نوع بک لینک ها که درون یک مقاله قرار می‌گیرند، به اصطلاح Editorial Link گفته می‌شود.

حسن های رپورتاژ خبری

افزایش اعتماد مشتریان

از آن جا که خوانندگان همیشگی یک وب سایت به مطالب درج شده در آن اطمینان دارند، رپورتاژ خبری شما را نیز با اعتماد بیشتری مطالعه خواهند کرد. اعتماد به دریافت خدمات و یا خرید از دنیای مجازی شاید برای بسیاری از افراد سخت باشد. زمانی که شما رپورتاژ خبری خود را در یک سایت معتبر درج می کنید، خوانندگان همیشگی سایت با اعتماد بیشتری آن را مطالعه خواهند کرد، زیرا شاید با برند و خدمات شما آشنا نباشند، اما به مطالب چاپ شده در سایت اعتماد دارند. این مساله باعث می شود که میزان اعتماد کاربران به برند و محصولات شما افزایش پیدا کند.

 

هزینه های تبلیغات شما را کاهش می دهد

درج رپورتاژ خبری می تواند از یک سو مشتریان شما را در زمان کوتاهی چند برابر کرده و از سوی دیگر هزینه های تبلیغاتی شما را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این روش تبلیغ شاید در مقایسه با روش های دیگر مانند چاپ بنر و بیلبورد و یا تبلیغ در رسانه های جمعی، هزینه های شما را تا یک دهم نیز کاهش دهد! سایت های مختلف با توجه به فاکتورهایی از جمله تعداد بازدید کننده و رتبه سایت، هزینه های مختلفی جهت درج رپورتاژ خبری از شما دریافت خواهند کرد، اما اطمینان داشته باشید که حتی پر هزینه ترین این سایت ها نیز در مقایسه با روش های دیگر تبلیغات کم هزینه تر خواهد بود.

 

منبع:

https://en.gravatar.com/korake68

 





:: برچسب‌ها: رپورتاژ خبری , رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: