نوشته شده توسط : yadakyar

سایبان برقی ابزار مفیدی برای ایجاد سایه در فضای باز در طول ماه های تابستان است. آنها توسط یک موتور الکتریکی تغذیه می شوند که می توان آن را از طریق یک کنترل از راه دور کنترل کرد. این چترها دارای چندین مزیت از جمله سهولت استفاده، ایمنی و تطبیق پذیری هستند. این سایبان ها همچنین انعطاف پذیری را در سازگاری با محیط شما ارائه می دهند؛ زیرا می توانند بر روی سطوح مختلف نصب شوند.

جنس انواع سایبان برقی مغازه از یک پارچه مقاوم در برابر آب و هوا، یک قاب پشتیبانی و یک موتور الکتریکی برای گسترش و جمع کردن سایبان ساخته شده است. همچنین یک جایگزین بهینه برای کسانی است که به دنبال راه حلی سریع و آسان برای کنترل سطح نور خورشید و گردش هوا در فضاهای داخلی یا خارجی خود هستند.

مزایای سایبان برقی

سایبان های برقی مزایای مختلفی دارند که شامل موارد زیر است:

·       افزایش حفاظت در برابر آفتاب، باران، باد و سایر عناصر خارجی؛ اگر به دنبال لذت بردن از تراس یا باغ خود در تمام طول سال هستید، این نکته بسیار مهم است.

·       برخی از سایبان های برقی مجهز به موتوری هستند که به شما امکان می دهد زاویه را به گونه ای تنظیم کنید که نور خورشید را به بهترین شکل دریافت کنید.

·       امنیت بیشتر مکانیزم کنترل از راه دور به شما این امکان را می دهد که سایبان را بدون نیاز به ترک خانه، باز و بسته کنید. این بدان معنی است که شما می توانید مطمئن باشید که وسایل شما سالم خواهند بود.

·       دوام بیشتر؛ سایبان های برقی نسبت به سایبان های مکانیکی مقاومت بیشتری دارند و با نگهداری مناسب تا 20 سال عمر می کنند.

·       تطبیق پذیری بیشتر؛ سایبان های برقی در انواع سبک ها و رنگ ها متناسب با فضای بیرونی شما موجود هستند.

.       جنس انواع سایبان برقی مغازه در تنوع بسیار بالایی تولید می شود.

 

اجزای سایبان برقی

این سازه از اجزا مختلفی تشکیل می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

·       سازه و پارچه

·       لوله و جک

·       دارای موتور برقی که به وسیله ریموت کنترل می توان سایبان را باز و یا بسته کرد.

انواع سایبان برقی

این سازه دارای سه نوع سایبان های نیم کاست، کامل کاست و کنترل دار می باشند که در هر ادامه هر کدام از آن ها را معرفی می کنیم:

·       سایبان نیم کاست: پوشش این نوع سایبان از فلز می باشد و زمانی که جمع می شود، رول پارچه را نگهداری می کند. گفتنی است که این مدل سایبان به دو طریق دستی و برقی کارکرد خود را ارائه می دهد.

·       سایبان کامل کاست: این مدل سایبان برقی موقع جمع شدن به درون محفظه ای که پارچه به طور کامل در آن پوشانده می شود، می رود. ایمنی و مقاومت این سازه در برابر باد، باران برف و طوفان بالا می باشد؛ به این منظور سایبان کامل کاست را به عنوان یکی از مقاوم ترین سایبان ها می شناسند.

·       سایبان برقی کنترل دار: همانطور که از نام این سایبان مشخص می باشد، تنها یک ریموت کنترل می توان آن را باز یا بسته نموده و حتی شیب آن را تنظیم کرد.



:: برچسب‌ها: سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 ارديبهشت 1402 | نظرات ()