در جلسه مشاوره عمل بینی چه سوالاتی بپرسیم؟
نوشته شده توسط : yadakyar

جلسه مشاوره عمل بینی

در جلسه مشاوره عمل بینی، چه سؤالاتی از جراح بپرسیم؟

  • بینی من از چه نوعی است؟ گوشتی یا استخوانی؟

  • قبل از عمل باید چه چیزی بخورم؟

  •  چه نوع عملی برای من مناسب است؟ جراحی باز یا بسته؟

  • از چه مدت قبل از عمل سیگار نکشم؟

  • شما در جراحی بینی چقدر تجربه دارید؟

  • آیا باشگاه رفتن عمل بینی را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟

  • چسب زدن بینی را خودم می‌توانم انجام دهم؟

  • چطور ماساژ بدم؟

  •  نوشیدنی الکلی را از چه مدت قبل از عمل مصرف نکنم؟

  • در هفته چند عمل زیبایی بینی دارید؟

  • چه مدت طول می‌کشد تا یک بینی را عمل کنید؟

  • چه تکنیکی برای عمل بینی من در نظر دارید؟ 

  • چه تعداد از بیماران شما از عمل بینی راضی بوده‌اند؟

  • چه تکنیکی برای عمل بینی من به کار می‌برید؟

  • کجا عمل بینی را انجام می‌دهید؟ بیمارستان یا کلینیک؟

  • چه مدل بینی به من می‌آید و آیا آن مدل دلخواهی که برای شما شرح دادم، امکان پذیر است؟

  • آیا عمل بینی ترمیمی هم دارید؟

  • چند درصد از بیماران شما تقاضای عمل ترمیمی بوده‌اند؟

  • برای بیهوشی من، کدام نوع بیهوشی مناسب است؟

  • آیا جراحی بینی با لیزر واقعیت دارد؟

  • برای جراحی بینی گوشتی از چه تکنیکی استفاده می‌کنید؟

  • هزینه عمل بینی را چقدر در نظر دارید؟

  • جراحی بسته برای بینی من مناسب است یا جراحی باز؟

  • چه مدت طول می‌کشد تا دوران نقاهتم تمام شود و با خیال راحت به کارهایم برسم؟

  • بعد از چه مدت می‌توانم نتیجه عمل بینی را ببینم؟

  • آیا می‌توانم نمونه جراحی‌هایی که شبیه من بودند را ببینم؟

  • چه نکاتی را باید قبل از عمل بینی رعایت کنم؟

  • چه نکاتی را بعد از عمل بینی باید رعایت کنم؟

  • چه زمانی می‌توانم عمل کنم؟

  • بعد از چه مدتی می‌توانم عینک بزنم؟

  • عمل بینی چه عوارضی دارد؟

  • شما در کدام دانشگاه تحصیل کرده‌اید و تخصص خود را از کجا گرفته‌اید؟

  • چه مدت سابقه کاری دارید؟

  • از چه زمانی شروع به کار کردید؟



عمل بینی

این لیست کاملی از سوالاتی بود که می‌توانید در جلسه مشاوره از پزشک خود بپرسید، البته باز هم اگر سوال خاصی مدنظرتون هست بپرسید به فرض مثال اگر سابقه بیماری خاصی دارید و دارو مصرف می‌کنید، حتماً با پزشک خود در میان بگذارید. در جلسه مشاوره راحت باشید و سؤالات خود را کامل بپرسید؛ حقیقت را به پزشک بگویید تا بهترین راهکار را برای شما بیابد.

منبع :https://www.docdroid.net/Kh9iwwr/rahnmay-gamaa-grahy-byny-pdf

 





:: برچسب‌ها: عمل بینی , جراحی بینی , ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: